ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

مهمترین روش های تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

  • ظاهر دستگاه

خوشبختانه اولین چیزی که میتوان به آن توجه کرد، ظاهر دستگاه است چرا که هیچ محصول تقلبی، کپی برابر اصل نمی‌ شود و یک خریدار هوشمند می‌ تواند با کمی تحقیق و دسترسی به اینترنت و جستجو در گوگل، مدل های لباسشویی بوش اصلی را از تقلبی تشخیص دهد. مقایسه کردن ظاهر دستگاه یکی از ساده‌ ترین و متداول‌ ترین روش‌ های تشخیص محصولات و لباسشویی بوش اصلی از تقلبی است.
برای این کار تنها کافی است تا مدل لباسشویی بوش مورد نظر  را در گوگل جستجو کرده و تمام جزئیات آن را با لباسشویی بوش موجود در بانه یا مکان هایی که مطمئن به اصل بودن دستگاه نیستید، مقایسه کنید. در صورت متوجه شدن هرگونه تفاوت ظا‌هری در لباسشویی مد نظر و عکس لباسشویی اصلی موجود در اینترنت باید بدانید که دستگاه تقلبی و غیر اصلی است و از خرید آن صرف نظر کنید.

تفاوت های ظاهری لباسشویی در قسمت های زیر قابل مشاهده خواهد بود:

  • شکل و جنس درب لباسشویی
  • تعداد برنامه های شستشو
  • محل قرار گیری و تعداد دکمه‌ ها
  • جهت باز شدن درب دستگاه
  • محل قرارگیری مانیتور
  • اندازه و ابعاد ماشین لباسشویی
  • وجود استیکر یا برچسب‌ های اضافهی روی سطح لباسشویی
  • ظرفیت دیگ شستشو
  • حداقل و حداکثر دور خشک کن موتور
  • کد E-Nr و کد شناسایی محصول

اگر با مقایسه کردن ظاهر لباسشویی بوش باز هم در اصلی یا تقلبی بودن آن تردید دارید می‌ توانید از روش دومی که الان میگوییم، کمک بگیرید.
باید بدانید تمام لواز‌م های برقی بوش داری کدی به نام E-Nr یا همان E-Number هستند که شماره مدل دستگاه را به شما اعلام میکند. علاوه بر کد گفته شده، کد دیگری نیز به نام FD وجود دارد که تاریخ تولید آن را نشان می‌ دهد.
برای شناسایی و تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی با استفاده از دو کد گفته شده، کافیست تا  مراحل پایین را دنبال کنید:
اول کد E-Nr و FD را از روی دستگاه پیدا کنید، البته این دو کد در صورت معمول داخل درب لباسشویی نوشته شده است. در اینجا باید بگوییم در صورتی که این دو کد را پیدا نکردید، مطمئن باشید که لباسشویی مورد نظرتان تقلبی است

اگر کد های E-Nr و FD ماشین لباسشویی بوش را یافتید، در قدم بعدی باید وارد سایت رسمی کمپانی بوش شوید و کد ها را در سایت وارد کنید.
در صورتی که کد ها صحیح باشند، مدل ماشین لباسشویی به همراه تصاویر دستگاه برای شما نمایش داده می‌ شود.
پس از آن ظاهر و مشخصات داده شده را با لباسشویی مورد نظرتان مقایسه کنید.
در صورت درست بودن کد و شباهت ظاهری کامل دستگاه با عکس موجود در سایت رسمی بوش، دستگاه مورد نظر شما اصل می باشد.

  • نداشتن کارتن

یکی از ساده ترین روش های فرچش اجناس تقلبی نداشتن بسته بندی شرکتی و کارتن می باشد. پس توجه داشته باشید که اگر با فروشنده ای روبرو شدید که دلیل نداشتن کارتن را پارگی در هنگام حمل و نقل بیان کرد، بدانید که این موضوع یکی از روش های کلاهبرداری برای فروش اجناس تقلبی می باشد. پس دقت داشته باشید که هنگام خرید از انتخاب اجناس فاقد کارتن و بسته بندی اجتناب کنید.

  • برچسب و لوگوهای رو دستگاه

از شایع ترین روش های فروش اجناس تقلبی می توان به، چسباندن لوگو و مارک های تقلبی بر روی دستگاه اشاره کرد. حتماً باید این موضوع توجه داشته باشید که مارک‌ های اصلی شرکت بوش به هیچ عنوان با ناخن کنده نمی‌شوند؛ بنابراین داشتن لوگو را دلیل بر اصل بودن ماشین لباسشویی خود قرار ندهید و توجه داشته باشید که برند بوش، پرچم کشور خود را به عنوان لوگو روی محصولات خود نصب نمی‌کند.
در اولین‌ اقدام برچسب‌های مدل و سریال را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که باید دو برچسب یکسان روی کارتن و بدنه ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. برچسب ها را باهم مقایسه کنید و تز یکسان بودن آن ها مطمئن شوید. بعد از مدل ماشین لباسشویی را در اینترنت سرچ نمایید و بعد از مقایسه این دو از اینکه این محصول از تولیدات شرکت بوش است اطمینان حاصل کنید.

  • ارزانی بیش از حد ماشین لباس‌شویی

همانگونه که از قدیم هم گفته شده است هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. از آنجا که برند بوش از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، قیمت نسبتاً بالایی نیز دارد. در صورتی که با اجناس ارزان‌تر از حد نرمال مواجه شدید، به احتمال زیاد نشان از تقلبی بودن آن جنس است.

 

  • دقت به فناوری‌های دستگاه

برای تشخیص لباسشویی بوش اصل از تقلبی، راه های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، بررسی کردن فناوری های لباسشویی بوش که با برچسب روی دستگاه نشان داده شده‌اند. ماشین لباسشویی بوش دارای فناوری متفاوتی می باشد که یکی از این فناوری‌ها نمایش شستشوی 360 درجه است. از وجود این ویژگی در فناوری ماشین‌های لباسشویی مطمئن شوید، زیرا این از ویژگی‌های برند بوش است.

  • گارانتی

آسان‌ترین راه برای تشخیص لباسشویی بوش اصل از تقلبی تهیه محصولات از مراکز مجاز و با گارانتی اصلی می باشد. در خرید لوازم خانگی گارانتی و پشتیبانی اهمیتی به مراتب بیشتر از محصولات صوتی و تصویری دارد.

در این مقاله با نحوه تشخیص لباسشویی بوش اصل از تقلبی آشنا شدیم، اما در صورتی که پس از تهیه کردن لباسشویی بوش اصل، دستگاه شما دچار مشکلات مختلفی شد. می توانید در اولین اقدام به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی بوش مشکل پیش آمده را برای دستگاه خود برطرف نمایید. برای ثبت‌ سفارش در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش تنها کافیست تا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش ثبت نمایید ‌.

شماره تماس نمایندگی های تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی بوش:

77147330_44287993_77166615_88592650_22737566(021)

 

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *