ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیرات لباسشویی آبسال

مرکز تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران و کرج، تعمیرگاه مجاز آماده ارائه تمامی خدمات از جمله راه اندازی مجدد لباسشویی، سرویس دوره ای لباسشویی و تعمیرات تخصصی لباسشویی آبسال به شما دوستان عزیز است در تهران و کرج می باشد. تکنسین های حرفه ای و با تجربه ما در تعمیرگاه مجاز دارای سابقه بالا هستند و جدیدترین دوره های آموزشی را در زمینه تعمیرات لباسشویی آبسال دیده اند. کلیه خدمات ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز آبسال در محل مورد نظر شما بوده و نیازی به منتقل کردن دستگاه به تعمیرگاه اصلی ندارد. ما تعمیر لباسشویی آبسال را با بالا ترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما مراجعه کنندگان عزیز به صورت فوری به شما ارائه می دهیم. برای ثبت سفارش خرابی لباسشویی آبسال خود می توایند با یکی از شماره های ثبت شده دفاتر خدماتی ما تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست تعمیرات به صورت آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش

  • نام*نام نام خانوادگی
  • بدون عنوان*یخچاللباسشوییظرفشوییماکروفراجاق گازجاروبرقیاتوبخارشویکولر گازیغیره
  • برند دستگاه*
  • آیا دستگاه شما گارانتی دارد؟*بله گارانتی اعتبار دارد.خیر گارانتی اعتبار ندارد.مطمئن نیستم.
  • شرح خرابی*
  • تلفن
  • تلفن همراه*
  • آدرس کامل و دقیق*

شما مراجعه کنندگان عزیز برای تعمیر لباسشویی آبسال خود در هر ساعت از شبانه روز و در هر 7 روز هفته و تعطیلات رسمی می توانید فرم سفارش تعمیرات آبسال را به صورت آنلاین پر کنید تا کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در اولین فرصت با شما تماس بگیرند تا بتوانند برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما هرچه سریعتر اقدام کنند.

در چه صورت می توانیم با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران و کرج تماس بگیریم؟

این امکان وجود دارد که برخی از مشکلات برای لباسشویی آبسال شما رخ بدهد که شما دوستان عزیز می توانید در صورت بروز هر کدام از این مشکلات شامل موارد زیر می شود می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید و از خدمات این نمایندگی استفاده کنید:

  • روشن نشدن لباسشویی.
  • لباسشویی آبسال روشن می شود اما کار نمی کند.
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی آبسال.
  • عدم آبگیری لباسشویی آّبسال.
  • لرزش و جابجا شدن زیاد لباسشویی.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • عدم تخلیه لباسشویی و پر از آب شدن آن.
  • ماشین لباسشویی آبسال نشتی دارد.
  • درب لباسشویی آبسال به خوبی بسته نمی شود.
  • نمایش ارور و یا کد خطا بر روی نمایشگر لباسشویی.
  • و ….

در صورتی که با هر یک از مشکلات بالا در لباسشویی روبرو شدید باید بدانید که لباسشویی شما دچار اختلال شده است که هر چه سریعتر باید برای برطرف کردن مشکلات لباسشویی خود اقدام کنید. این مشکلات عمداً در لباسشویی به دو دسته تقسیم می شوند که در صورت بروز مشکلات تخصصی باید برای برطرف کردن آن ها به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال مراجعه کنیم و مشکل لباسشویی را برطرف کنیم. اما مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که با کمی آشنا بودن با قطعات و مشکلات لباسشویی می توان آن ها را برطرف کرد. در صورتی که لباسشویی شما با هر کدام از مشکلات ذکر شده روبرو شد و شما برای برطرف کردن آن نیاز به نمایندگی لباسشویی نیاز داشتید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید تا به برطرف کردن لباسشوی شما در محل مورد نظرتان بپردازیم.

گروه تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیرگاه تخصصی آبسال(ABSAL) در تهران و کرج

آیا لباسشویی آبسال با مشکل روبرو شده است؟

در صورتی که لباسشویی شما دچار اختلال شده است اصلا نگران نباشید، تکنسین های تعمیرگاه مجاز می توانند در زمان معین توسط شما دوستان عزیز ضمن حضور در محل مورد نظرتان، به عیب یابی صحیح و تعمیرات تخصصی لباسشویی آبسال شما بدون انتفال لباسشویی به تعمیرگاه اصلی می پردازند. در صورتی قطعه خراب شده را بشود تعمیر کرد، قطعه معیوب را به تعمیرگاه مرکزی منتقل می کنند و پس از تعمیر قطعه، آن را دوباره بر روی لباسشویی نصب می کنند.

امتیازها استفاده کردن از تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آبسال

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

یکی از هدف ها برنامه هایی که شرکت آبسال محور اصلی خود قرار داده است توجه به مشتریان است که همواره به این موضوع باور دارد که بعد از تولید محصولات مسئولیت سنگین ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان را نیز بر عهده دارد. همین موضوع باعث شده است که تلاش های زیادی را برای ایجاد و مدیریت، مراکز خدمات مشتریان در سرتاسر کشور انجام داده است. پس در صورتی که کارت ضمانت شما هنوز اعتبار دارد و تاریخ گارانتی خدمات پس از فروش لباسشویی آبسال نگذشته است است با شماره های نمایندگی اصلی تعمیر روی کارت تماس برقرار کنید و از خدمات رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

راهنمای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال در تهران و کرج

اگر لباسشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و اعتبار آن تمام نشده باشد می توایند در صورت بروز هرگونه مشکل برای لباسشویی خود با کمک این برگه از امتیازها و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی آبسال نسبت به محصولات خود دارد استفاده نمایید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی لباسشویی از این خدمات بهره مند شوید. اما در صورتی که به هر دلیل از جمله تمام شدن تاریخ گارانتی و یا گم شدن برگه گارانتی نمی توانید از این برگه گارانتی استفاده کنید، می توانید از طریق یکی از نمایندگی های مجاز آبسال در سرتاسر تهران و کرج و یا تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال مشکل لباسشویی  خود را برطرف کنید. شما برای برطرف کردن مشکل خود می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل لباسشویی خود با همکاران ما در این بخش بهترین مشاوره را برای تعمیرات تخصصی ابسال و یا سرویس لباسشویی آبسال بگیرید.

ارائه خدمات با کیفت بالا در نمایندگی تعمیرگاه مجاز به شما دوستان عزیز با تجربه چندین ساله یه دست آمده است.

سوالاتی شاید شما هم به دانستن آن ها تمایل داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی آبسال

راه های ارتباطی با نمایندگی تعمیرگاه مجاز آبسال چگونه است؟

شما دوستان عزیز می توانید از طریق مراحل گفته به شرح زیر با نمایندگی شرق تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید:

  • شما دوستان عزیز می توانید با پر کردن فرم سفارشات به صورت آنلاین با نمایندگی تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.
  • شما دوستان عزیز می توانید همچنین با تماس گرفتن با شماره های ثبت شده شرکت در سایت با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشد.
  • به این موضوع توجه کنید که اولویت رسیدگی ما با فرم سفارشات آنلاین است.

آیا خدمات دهی در نمایندگی تعمیرگاه لباسشویی آبسال به صورت 24 ساعت شبانه روز است؟

  • ساعت کاری مشخص شده در نمایندگی تعمیرگاه مجاز 8 صبح تا 9 شب تعیین شده است.
  • همکاران ما در این ساعات مشخص شده پاسخگوی شما عزیزان از طریق تماس تلفنی با دفاتر تعمیرات آبسال هستند.
  • در صمن شما دوستان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ثبت کردن خرابی لباسشویی خود به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما اقدام کنیم.

تعمیرگاه مجاز در چه زمینه هایی به شما دوستان عزیز کمک می کند؟

خدمات‌دهی تعمیرگاه مجاز محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیرگاه مجاز مربوط به تهران، حومه تهران و کرج بوده است. در صورتی که شما دوستان عزیز در شهر یا شهرستانی هستید، می توانید با تماس گرفتن با یکی از مراکز 118 آن درخواست شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی آبسال در تمام نقاط تهران و کرج

چرا انتخاب مراجعه کنندگان برای تعمیرات لباسشویی آبسال تعمیرگاه مجاز است؟

در صورتی که نیاز به تعمیرات و سرویس لباسشویی آبسال خود دارید، می توانید در این زمینه از تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید. تعمیرگاه مجاز یکی از سریع ترین و بهترین نمایندگی های تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در محل مورد نظرتان است. فرقی دارد که لباسشویی شما دچار چه مشکلی شده باشد، مشکل کلی بشد یا جزئی شما دوستان عزیز می توانید درصورت بروز هرگونه مشکلی با نمایندگی تعمیرگاه مجاز ماشین لباشسویی آبسال تماس بگیرید و با کمک تکنسین های ما مشکلات لباسشویی خود را برطرف کنید. تکنسین های ما تمامی آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آبسال را دیده اند و با داشتن سال ها تجربه به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما می پردازند.

تعمیرات لباسشویی آبسال

درباره نمایندگی آبسال

شرکت آبسال در سال 1335 به نام”شرکت لعاب ایران” (سهامی خاص) در شمال شرقی تهران بنیان گذاری شد و تا سال 1343 با تولید محصولاتی مثل بشقاب، کاسه، متريال قوری و … به فعالیت خود ادامه داد. بعد از آن در سال 1343 با تولید محصولاتی مانند اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز فر دار، انواع بخاری های گاز سوز و نفت سوز و آبگرمکن گازی به جمع تولید کنندگان لوازم خانگی پیوست.

این شرکت به دنبال رشد کیفی و کمی خود و بیشتر کردن مداوم سرمایه و تولیدات نام شرکت را در سال 1345 به اونیورسال (سهامی خاص) و بعد از آن در سال 1355 به اونیورسال (سهامی عام) و در آخر در سال 1362 به آبسال (سهامی عام) تغیر کرد و در حال حاضر این شرکت با سرمایه ای حدود دویست و چهل هزار میلیون ریال و حدود 940 نفر پرسنل کار آمد و 58 سال فعالیت درخشان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال خدمات خود را در تهران، حومه تهران و کرج به شما دوستان عزیز ارائه می دهد برخی از مناطقی که تحت پوشش ما در تهران هستند شامل مناطق زیر می باشند:

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در نیرو هوایی، پیروزی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران، نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سیدخندان، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، یوسف آباد، عباس آباد، نارمک، هفت‌حوض، رسالت، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو، هنگام، فرجام، دلاوران پونک، صادقیه، جنت آباد، فرحزاد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، ایوانک، جلال آل احمد، شهرک غرب، آزادی، مرزداران، سردار جنگل، دهکده، اوین

شما دوستان عزیز می توانید در صورت خرابی لباسشویی خود با پر کردن فرم درخواست تعمیر لباسشویی آبسال به صورت آنلاین و یا با تماس گرفتن با شماره زیر خرابی دستگاه خود را گزارش دهید تا بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص به محل مورد نظر شما اعزام شود و به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما بپردازد.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال: 77145282_22737566_442887993_77394353_88592650

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *