ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیرات لباسشویی زیمنس

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در تهران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس (SIEMENS) در تهران و کرج، تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب و با تجربه می تواند در زمینه نصب لباسشویی، نصب مجدد لباسشویی، سرویس و یا تعمیرات لباسشویی زیمنس به شما دوستان عزیز کمک کند. تکنسین هاب آموزش دیده و با تجربه آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز هستند. تکنسین های تعمیرگاه مجاز قادر هستند که بدون انتقال لباسشویی به تعمیرگاه در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما به برطرف کردن مشکلات لباسشویی بپردازند. شما دوستان عزیز می توانید به غیر از تماس با مشاوران در تعمیرگاه مجاز لباسشویی و گرفتن بهترین مشاوره در زمینه تعمیر لباسشویی زیمنس می توانید با ثبت کردن مشکل لباسشویی خود از طریق فرم آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش

  • نام*نام نام خانوادگی
  • بدون عنوان*یخچاللباسشوییظرفشوییماکروفراجاق گازجاروبرقیاتوبخارشویکولر گازیغیره
  • برند دستگاه*
  • آیا دستگاه شما گارانتی دارد؟*بله گارانتی اعتبار دارد.خیر گارانتی اعتبار ندارد.مطمئن نیستم.
  • شرح خرابی*
  • تلفن
  • تلفن همراه*
  • آدرس کامل و دقیق*

شما مراجعه کنندگان عزیز می توانید خرابی دستگاه خود را در هرساعت از شنبه در هر 7 روز هفته حتی ایام تعطیلات رسمی با پر کردن فرم سفارش تعمیرات آنلاین پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن هماهنگی های لازم را با شما انجام دهند و در اولین فرصت تکنسین متخصص در محل شما حاضر شود به تعمیرات تخصصی لباسشویی زیمنس بپردازد.

چه زمانی نیاز است تا با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی زیمنس در تهران و کرج تماس بگیریم؟

  • آیا در لباسشویی خود صدای عجیبی احساس می کنید؟
  • آیا لباسشویی شما آب را تخلیه نمی کند؟
  • آیا لباسشویی شما اصلا روشن نمی شود.
  • و ….

در صورتی هر یک از اتفاق های بالا و دیگر مشکلات برای لباسشویی رخ داده است باید متوجه این موضوع شده باشید که لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و یا تنظیمات آن به هم ریخته است و باید از این موضوع در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکلات جزئی شده باشد باید هرچه زود تر برای برطرف کردن مشکل لباسشویی خود اقدام کنید زیرا در صورت برطرف نکردن مشکلات جزئی لباسشویی باعث بروز مشکلات شدیدتر می شود و همین موضوع باعث می شود تا هزینه تعمیرات لباسشویی شما بیشتر شود. پس با توجه به این موضوع توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که لباسشویی شما با مشکل روبرو شده است هرچه سریعتر برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و تا هرچه سریعتر برای تعمیر آن تکنسین متخصص به محل شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در تهران و کرج

آیا لباسشویی زیمنس شما با مشکل روبرو شده است؟

تعمیرگاه مجاز لباسشویی زیمنس به عنوان یکی از بزرگترین تعمیرگاه های لباسشویی در تهران و کرج فعالیت دارد که با داشتن تکنسین های زیاد در زمینه تعمیرات لباسشویی آماده ارائه بهترین در این زمینه به شما دوستان عزیز هستند. در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل شده است به طوری که نیاز به تعمیرات یا سرویس دارد می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا از خدمات ما در محل مورد نظر خود بهره مند شوید، در صورتی که هر کدام از قطعات لباسشویی شما دچار اختلال شده باشد قطعه مورد نظر را به تعمیرگاه برده و بعد از تعمیر قطعه آن را مجدد بر روی دستگاه نصب می کنیم. تعمیرگاه مجاز برای ارائه خدمات به شما عزیزان همیشه در دسترس است، همین حالا می توانید با ما با تماس بگیرید.

تعمیرات لباسشویی زیمنس
  • لباسشویی زیمنس روشن نمی شود.
  • لباسشویی روشن می شود اما کار نمی کند.
  • دیگ لباسشویی زیمنس نمی چرخد.
  • عدم آبگیری لباسشویی.

راهنمای خدمات پس از فروش لباسشویی زیمنس در تهران و کرج

اگر لباسشویی زیمنس شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تارخ آن تمام نشده باشد می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در لباسشویی با کمک از این برگه از امتیازها و تعهداتی که نمایندگی لباسشویی زیمنس نسبت به محصولات خود دارد بهره مند شوید و با تماس گرفتن با دفتر مرکزی لباسشویی زیمنس می توانید از این خدمات استفاده نمایید. اما در صورتی که به هر دلیلی از جمله تمام شدن تاریخ برگه گارانتی لباسشویی و یا گم شدن آن نمی توانید از این خدمات بهره مند شوید می توانید با نمایندگی مجاز در سرتاسر تهران و کرج تماس بگیرید و بعد از شرح دادن مشکل لباسشویی خود به کارشناسان ما بهترین مشاوره را در زمینه تعمیرات لباسشویی زیمنس خود به دست بیاورید.

امتیازهای تعمیرگاه مجاز در صورت استفاده کردن از خدمت شرکت:

چرا مراجعه کنندگان نمایندگی تعمیرگاه مجاز را برای تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس انتخاب می کنند؟

در صورتی که نیازمند سرویس و تعمیرات لباسشویی زیمنس خود هستید، نمایندگی تعمیرگاه مجاز می تواند در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کند. تعمیرگاه مجاز بهترین و سریع ترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در محل مورد نظر شما است. فرقی ندارد که لباسشویی شما دچار مشکل تخصصی و یا غیر تخصصی شده باشد زیرا تکنسین های ما در تعمیرگاه مجاز لباسشویی دارای سال ها تجربه می باشند و آموزش های لازم را در زمینه تعمیر لباسشویی زیمنس دارند و با تمامی مشکلات در این لباسشویی آشنا هستند.

سوالات متدوال راجب نمایندگی تعمیرگاه مجاز زیمنس که شاید شما هم علاقه به دانستن آن ها داشته باشید.

راه های ارتباطی با نمایندگی تعمیرگاه مجاز چگونه است؟

شما دوستان عزیز می توانید از طریق مراحل زیر با نمایندگی تعمیرگاه مجاز زیمنس در ارتباط باشید:

  • با پر کردن فرم سفارشات می توایند با نمایندگی تعمیرگاه مجاز زیمنس در ارتباط باشید.
  • شما دوستان عزیز می توانید همچنین با تماس گرفتن با شماره های ثبت شده شرکت در سایت با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشد.
  • به این موضوع توجه کنید که اولویت رسیدگی ما با فرم سفارشات آنلاین است.

آیا خدمات دهی در نمایندگی تعمیرگاه به صورت 24 ساعت شبانه روز است؟

  • ساعت کاری مشخص شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس 8 صبح تا 9 شب معین شده است.
  • ما در این ساعات مشخص شده پاسخگوی شما عزیزان از طریق تماس تلفنی با دفاتر تعمیرات هستیم.
  • در صمن شما دوستان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ثبت کردن خرابی لباسشویی شد به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به مشکل لباسشویی شما رسیدگی شود.

تعمیرگاه مجاز زیمنس در چه زمینه هایی به شما دوستان عزیز کمک می کند؟

خدمات‌دهی تعمیرگاه مجاز محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیرگاه مجاز مربوط به تهران، حومه تهران و کرج بوده است. در صورتی که شما دوستان عزیز در شهر یا شهرستانی هستید، می توانید با تماس گرفتن با یکی از مراکز 118 آن درخواست شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در تمام نقاط تهران و کرج

درباره لوازم خانگی زیمنس

زیمنس (SIEMENS) یک شرکت آلمانی و چند ملیتی است که، در سال 1847 توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین آلمان تاسیس شده است. امروزه این شرکت در زمینه های مختلفی تولیدات خود را انجام می دهد مانند: تولید تجهزیات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برقی، سیستم های خودکارسازی، تجهیزات اعلام حریق و پزشکی فعالیت دارد. فعالیت اصلی این شرکت به چهار دسته اصلی  انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساخت های شهری تقسیم می شود. کارکنان شرکت زیمنس هم اکنون تقریبا 360 هزار نفر می باشند، که در 190 کشور جهان مشغول به کار هستند. دفتر مرکزی شرکت زیمنس در شهر مونیخ آلمان قرار دارد و دفتر مرکزی نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی زیمنس در تهران قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس

نمایندگی خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی زیمنس

مشکلاتی معمولا برای لباسشوی زیمنس اتفاق می افتند شامل موارد زیر می باشند:

لباسشویی زیمنس جرم و رسوب گرفته می شود و اتو بوی بد می دهد.

در برخی از موارد مشاهده شده است که لباس ها داخل دیگ لباسشویی دچار پارگی و آسیب می شوند.

آب داخل لباسشویی می ماند و آب را تخلیه نمی کند.

لباسشویی شستشو را کامل انجام نداده و برنامه شستشو نیمه کاره می ماند.

برق داشتن بدنه لباسشویی زیمنس.

لباسشویی از کار افتاده است و اصلا روشن نمی شود.

بعد از پایان شستشو درب لباسشویی باز نمی شود.

لباس ها در لباسشویی خیلی زیاد چروک می شوند

لباسشویی لرزش شدیدی دارد و از جای خود تکان می خورد.

صدای غیر طبیعی از لباسشویی به گوش می رسد.

نمایشگر لباسشویی کد خطا (ERROR) نشان می دهد.

نشتی آب از زیر لباسشویی.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تهران

تعمیرات موتور ماشین لباسشویی زیمنس

در صورتی که موتور لباسشویی صدا می دهد بعد از جدا کردن تسمه و مطمئن شدن از صدای موتور و بلبرینگ ها باید موتور لباسشویی را تعویض کنید.

در صورتی که لباسشویی آبگیری می کند اما نمی چرخد، بعد از بررسی کردن قطعاتی مانند هیدروستات، تایمر و برد مشکل لباسشویی از موتور است.

مشکل لباسشویی می تواند از سوختگی سیم پیچی و با تمام شدن زغال ها باشد.

در صورت بروز هر یک از مشکلات بالا باید موتور لباسشویی را بررسی و تعمیر کرد.

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی زیمنس

در صورتی که کاسه نمد بلبرینگ ها خراب شده باشد و آب به بلبرینگ ها وارد شود در طول زمان باعث زنگ زدگی آن می شود و باعث چرخش مخزن با صدای زیادی همراه می شود. در صورت بروز همچین مشکلاتی حتما بلبرینگ ها را تعویض کنید. حتما شفت لباسشویی را در هنگام تعویض بلبرینگ ها بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض یا تراش کاری کنید.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی زیمنس

تعمیرگاه مجاز لباسشویی زیمنس خدمات خود را در تهران، حومه تهران و کرج به شما دوستان عزیز ارائه می دهد برخی از مناطقی که تحت پوش ما در تهران هستند شامل مناطق زیر می باشند:

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در نیرو هوایی، پیروزی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران، نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سیدخندان، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، یوسف آباد، عباس آباد، نارمک، هفت‌حوض، رسالت، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو، هنگام، فرجام، دلاوران پونک، صادقیه، جنت آباد، فرحزاد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، ایوانک، جلال آل احمد، شهرک غرب، آزادی، مرزداران، سردار جنگل، دهکده، اوین

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت خرابی لباسشویی خود با پر کردن فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین و یا با تماس گرفتن با شماره زیر خرابی دستگاه خود را گزارش دهید تا بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص به محل مورد نظر شما اعزام شود و به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما بپردازد.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77149610_22737566_442887993_33812686_88592650

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *