ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال

اگر لباسشویی آبسال شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شد و اخطارهایی را بر روی صفحه نمایش نشان داد. در این صورت حتماً باید از کارشناسان تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال کمک بگیرید. در این تعمیرگاه آبسال انواع قطعات اصلی و جانبی لباسشویی با قیمتی مناسب تعمیر و تعویض می شود.تعمیرگاه لباسشویی آبسال در کوتاه ترین زمان برای رفع مشکل لباسشویی شما اقدامات لازم را اتخاذ میکند.

آیا تعمیرگاه لباسشویی آبسال را می شناسید؟

با توجه به ورود برندهای جدید ماشین لباسشویی تعمیر و راه اندازی هر برندی نیازمند تخصص و داشتن دانش روز است. یکی از برندهای موفق در این زمینه، برند آبسال می باشد که انواع لوازم خانگی را تولید و عرضه می کند و در سراسر ایران نمایندگی و تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال برای نصب و تعمیر و راه اندازی محصولات خود دارد. یکی از محصولات آبسال که شامل لباسشویی می باشد حتماً باید توسط تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال تمام خدمات مربوط به آن انجام شود در زیر بیشتر با این خدمات و مزایای آن آشنا می شویم.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال
تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال

معرفی لباسشویی آبسال

اگر لباسشویی آبسال شما به هر دلیلی دچار مشکل شد در هر جای ایران باشید می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی آبسال بهره مند شود. تعمیرکاران و کارشناسان آموزش دیده و با تجربه در کوتاه ترین زمان، مشکل لباسشویی را تشخیص داده و آن را رفع می کنند.
خدمات رسانی تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال بدون جابجایی وسیله و در محل مشتری و با کیفیت بالا می باشد. تعمیرگاه های مجاز با داشتن مجوز از برند آبسال و داشتن تکنسین های مجرب، متعهد و کارآزموده مفتخر است انواع مدل های ماشین لباسشویی آبسال را با قطعات اورجینال و با کمترین هزینه تعمیر کند.

انواع خدمات مرکز تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیرگاه  آبسال یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در زمینه عیب یابی، بهسازی و تعمیر انواع مدل های لباسشویی آبسال است. از جمله سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه شامل تعویض و تعمیر موتور لباسشویی، تعویض و تعمیر برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعویض دیگ، بلبرینگ، شفت و … می باشد.

مزایای ماشین لباسشویی آبسال

نقش حیاتی و کلیدی لباسشویی در زندگی روزمره بر همگان آشکار است و وجود مشکل در این وسیله چه کوچک و چه بزرگ رفاه خانواده را به هم می ریزد. پس بهترین راه حل استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی آبسال می باشد. از مزایای این مرکز این است که ابتدا راهنمایی لازم در خصوص رفع مشکل را به شما می دهند و اگر نتوانستید مشکل را حل کنید کارشناسان را به محل اعزام می کنند و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. از دیگر مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه آبسال استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های عیب یابی دقیق، گارانتی تعمیرات و قطعات استفاده شده، زمان تعمیر برنامه ریزی شده و … می باشد.

قیمت تعمیرات در تعمیرگاه  لباسشویی آبسال

قیمت تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه ماشین لباسشویی  کاملاً مقرون به صرفه می باشد چون تعمیرکاران و کارشناسان این تعمیرگاه دارای مجوز رسمی از شرکت آبسال می باشند و تعرفه ی کامل خدمات برای آن ها تعیین شده است و اگر از زمان گارانتی لباسشویی مانده باشد و نوع مشکل جزو قرارداد گارانتی باشد کارشناسان موظف هستند بدون هیچ هزینه ای قطعه را تعویض و یا تعمیر نمایند.
از دیگر معیارهای تعیین کننده قیمت، هزینه های جانبی مانند ایاب ذهاب، قطعات مصرفی و … می باشد که در نمایندگی می توانید تمامی این قطعات را با قیمت مناسب خریداری نمایید همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق تعمیرات می توانید با تعمیرگاه تماس گرفته و در خصوص نوع مشکل و هزینه تعمیر لباسشویی آبسال با کارشناسان مشورت نمایید.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال
تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال:

1-دکمه دور خشک کن از صفر تا 1000 دور در دقیقه دارد.

2-مجهز به سیستم عیب یابی صفحه نمایشگر دارد.

3-درب این ماشین لباسشویی تا 180 درجه باز میشود.

4-این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم قفل ایمنی و قفل رنام ها میباشد تا به صورت تصادفی تغییر برنامه ندهد.

5-میزان آب ورودی به صورت اتوماتیک نسبت به وزن نوع لباس میباشد و باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

6-این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شستشوی مختلف لباس میباشد.

7-دارای اتو کشی و آب کشی اضافه میباشد.

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آبسال :

لباس شویی آبسال جهت استفاده خانگی طراحی شده است .

هنگامی که ماشین لباسشویی را بر روی جسمی همانند موکت قرار می دهید.

اگر لباسی آلوده به مواد نفتی است .

باید آلودگی مربوطه را با مواد شوینده ابتدا پاک کرده سپس بعد از خشک شدن لباس آن را با دستگاه بشویید.

هنگامی که وسائلی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید.

بعد از شستشو توجه داشته باشید فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.

از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید.

هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز است.

به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.

با رعایت نکات ایمنی نیاز خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال به حداقل برسانید.

نمایندگی های مجاز ماشین لباسشویی آبسال در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان آن را به تکنسین مربوطه ارجاء میدهند تا برای تعمیر لباسشویی آبسال به منزل شما بیایند:

02122737566

02177166615

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *