ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر شیر برقی لباسشویی آبسال

خارج کردن شیر برقی خراب از لباسشویی:

نخستین گام جهت خارج کردن شیر برقی مستهلک، جداسازی اتصالات برقی ماشین لباسشویی (دسته‌سیم‌ها) است. برای این کار می‌توانید از پیچ گوشتی استفاده نمایید. در مرحله بعد می‌بایست شیلنگ‌هایی را که به شیر برقی وصل هستند جدا کنید. برای این کار می‌توانید از انبردست استفاده کنید و شیلنگ‌ها را با کمی نیروی دست خارج کنید. پس از جدا کردن اتصالات برقی و آبی شیر برقی، می‌بایست شیر برقی لباسشویی آبسال را از بدنه دستگاه جدا کنید. برای جداسازی شیر برقی، به شیوه اتصال شیر برقی توجه نمایید تا راه آن را پیدا کنید. (در مدل‌های مختلف لباسشویی شیوه این کار متفاوت است).

جای گذاری شیر برقی جدید:

در این مرحله باید بعد از اینکه شیر برقی خراب را از دستگاه خارج کردیم (مرحله پیش)، در این قسمت باید شیر برقی جدید لباسشویی را جا دهیم. پس از این که شیر برقی لباسشویی آبسال را در جای خودش قرار دادید، باید شیلنگ‌ها و اتصالات برقی را مثل قبل نصب کنید. در این مرحله باید دقت نمایید تا با مشکلی در ماشین لباسشویی روبرو نشوید. بعد از آن پنل لباسشویی را نصب نمایید تا دستگاه آماده به کار شود.

تعمیر لباسشویی آبسال

توجه داشته باشید در صورتی که مصرف کننده لباسشویی آبسال می باشید و در طول روزهای اخیر، این دستگاه، مشکلاتی را در حین کار و شستشوی لباس نشان می دهد، توصیه ما به شما استفاده از حضور یک کارشناس جهت بررسی دستگاه است. توصیه می شود تا زمان حضور کارشناس از راه‌اندازی دستگاه خودداری کنید و دستگاه را خاموش نگاه دارید. بعلاوه در زمان حضور تعمیرکار لباسشویی، اشکالات پیش آمده در دستگاه، دستکاری های احتمالی در تنظیمات (که ممکن است با انگیزه تعمیر لباسشویی توسط شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان در دستگاه انجام شده است)، جزییات و شرح کامل نوع اشکال پیش پیش آمده و مواردی از این دست را با وی در میان بگذارید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات لباسشویی های آبسال به شما عزیزان است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند از طریق تماس با این مرکز سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، دوقلو، درب از جلو و … را شامل می گردد.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *