ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

همان طور که میدانید امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم پر مصرف هر خانه میباشد و در صورت خراب شدن یا بوجود آمدن هر گونه مشکلی برای لباسشویی سیستم خانه به هم میریزد ، هردستگاه برقی از جمله ماشین لباسشویی پس از استفاده مکرر دچار مشکلاتی می شود با کمی آشنایی با اجزا و یا مشکلات لباسشویی از بروز برخی از آن ها جلوگیری کنیم ، اما برخی مشکلات وجود دارد که ما برای برظرف کردن آن ها نیاز به تخصص داریم شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات جدی برای دستگاه خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

بیشنر بدانید : نمایندگی لباسشویی ایندزیت

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت

دوستان عزیزی که به دنبال تعمیرگاه مجاز لباسشویی ایندزیت هستند میتوانند برای تعمیر لباسشویی ایندزیت و یا تعویض قطعات به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید . نمایندگی تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های دوره دیده و متعهد در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت اماده ارائه سرویس به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید .

تعمیر لباسشویی ایندزیت

برخی از اجزای لباسشویی

بیشتر بدانید : کد خطاهای لباسشویی ایندزیت

برخی از کدخطاهای لباسشویی ایندزیت و دلایل بروز آن ها

خطا یا ارور H20 لباسشویی ایندزیت:

بروز خطای h20 در ماشین لباسشویی ایندزیت به معنای عدم آبگیری صحیح دستگاه است. در واقع سوئیچ فشاری ممکن است در تشخیص میزان سطح آب دچار مشکل شده باشد. جهت رفع ارور h20 ابتدا شیلنگ متصل به سوئیچ فشار را هوادهی کنید تا از عدم گرفتگی آن مطمئن شوید. سپس لوله های ورودی آب و شیر برقی متصل به دستگاه را بررسی نمایید تا مسدود نبوده و کاملا باز باشند. در صورتی که ارور مشاهده شده همچنان بر روی نمایشگر باقی است بهتر است با متخصصان تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

خطا یا ارور F01 لباسشویی ایندزیت:

این ارور به وجود مشکل در مدار برد الکترونیکی اشاره دارد. معمولا در هنگام بروز خطای f1 لباسشویی ایندزیت کار نمی کند و تمام یا برخی از عملکردهای دستگاه از کار می افتند. درواقع دستگاه وجود یک اتصال کوتاه را در بخش کنترل کننده موتور در برد الکترونیکی تشخیص می دهد. توصیه می شود دستگاه را از برق بیرون کشیده و 2 دقیقه منتظر بمانید. سپس دو شاخه را به برق متصل نمایید و پس از 30 ثانیه مجددا سعی نمایید دستگاه را روشن کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد ممکن است به تعویض برد نیاز داشته باشید، لذا هرچه سریعتر با تکنسین های تعمیرگاه مجاز لباسشویی ایندزیت تماس بگیرید .

خطا یا ارور F02 لباسشویی ایندزیت:

در صورت نمایش خطای f2 بر روی نمایشگر لباسشویی ایندزیت، بلافاصله به خطا در برد موتور دستگاه بیاندیشید. درواقع موتور دستگاه قفل نموده و درام نمی چرخد که ممکن است بصورت متناوب اتفاق بیافتد و یا کاملا از حرکت ایستاده باشد. برطرف نمودن این ارور و تعمیر دستگاه با وجود اینکه ممکن است ساده به نظر بیاید، بسیار مهم است چرا که ریسک آسیب رساندن به موتور وجود دارد. لذا از کمک تکنسین متخصص تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید.

خطا یا ارور F03 لباسشویی ایندزیت:

این خطا به ایراد در برد یا سنسور تشخیص دما مربوط است. در این هنگام ماشین لباسشویی در سیکل شستشو یا خشک کردن گرم نمی شود. معمولا ایراد به سنسور NTC متصل به ترمیستور مربوط می شود. اگر به توانایی های خود در تعمیر لباسشویی ایندزیت اطمینان دارید، معمولا بررسی ترمیستور و سنسور NTC و اتصالات آنها در رفع مشکل کارآمد است. در غیر اینصورت حتما با تکنسین مجرب تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطا یا ارور F04 لباسشویی ایندزیت:

کد مورد نظر در صورتی که اشکالی در سوئیچ فشار لباسشویی وجود داشته باشد، نمایش داده خواهد شد. معمولا در این حالت سوئیچ فشار روی مد خالی خواهد بود. جهت رفع ارور f4 لباسشویی ایندزیت ابتدا سوئیچ و اتصالات آن و سپس لوله تغذیه کننده آن را بررسی نمایید. اگر موفق به عیب یابی دقیق و یا تعمیر ارور لباسشویی ایندزیت مربوطه نشدید، با ما در تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا مشکل را برایتان حل نماییم.

خطا یا ارور F05 لباسشویی ایندزیت:

ارور f5 همانند ارور قبلی به سوئیچ فشار لباسشویی ارتباط دارد. در این حالت سوئیچ فشار بر روی مد پر قرار می گیرد. معمولا در چنین مواقعی درب لباسشویی باز نمی شود و یا در صورت باز شدن داخل درام پر از آب است. این مشکل به دلیل گرفتگی فیلتر پمپ دستگاه و بخاطر وجود مسدودیت در آن رخ می دهد. همچنین ممکن است لوله تخلیه آب نیز مسدود شده باشد. از نبود هر گونه عامل انسداد در فیلتر و لوله تخلیه اطمینان حاصل نمایید. اگر ارور همچنان باقی مانده است احتمالا بدلیل خرابی پمپ می باشد که در اینصورت به کمک تکنسین متخصص احتیاج خواهید داشت.

خطا یا ارور F06 لباسشویی ایندزیت:

مشاهده این ارور به خطا در قفل درب لباسشویی برمی گردد. در این حالت درب لباسشویی باز و یا بسته نمی شود و یا در صورت بسته شدن، برنامه شست وشوی انتخابی اجرا نمی گردد. بررسی کنید که چیزی مانع بسته شدن درب ماشین نشده باشد. اگر مشکل همچنان باقی بود، پیشنهاد ما این است که با تعمیرکار حرفه ای تعمیر لباسشوی ایندزیت تماس بگیرید.

خطا یا ارور F07 لباسشویی ایندزیت:

ارور f7 لباسشویی ایندزیت می تواند ناشی از ایراد در برد الکترونیکی باشد و یا به مشکل رله هیتر مربوط باشد. در هنگام بروز این خطا برنامه شست و شو در وسط کار متوقف می شود. همچنین لباسشویی آب را گرم نمی کند. ممکن است مشکل تنها یک قطعی سیم ساده باشد و یا اینکه جدی تربوده و ناشی از خرابی رله هیتر باشد که در داخل ماژول قرار گرفته است و نیاز به تعویض داشته باشد.

خطا یا ارور F08 لباسشویی ایندزیت:

مشاهده این کد بر روی نمایشگر، به این معنی است که لباسشویی مشکلی در هیتر دستگاه تشخیص داده است. ارور f8 لباسشویی ایندزیت مشابه با ارور قبلی بوده که در آن معمولا هیتر سالم و رله دچار خرابی می شود. در این هنگام معمولا در اواسط سیکل شستشو برنامه دستگاه متوقف می شود. جهت برطرف نمودن و رفع خطا می بایست هیتر و اتصالات آن را کامل بررسی نمایید. همپنین سوئیچ فشاری و اتصالات آن بایستی ارزیابی شوند. درنهایت اتصالات مرتبط به ماژول را نیز بررسی نمایید.

خطا یا ارور F09 لباسشویی ایندزیت:

اگر لباسشویی شما دچار مشکل نرم افزاری در برنامه های خود شده باشد، یا ایرادی در سیم کشی داشته باشد، خطای f9 لباسشویی ایندزیت بر روی نمایشگر نشان داده می شود. معمولا در این هنگام دستگاه به کار نمی افتد و چشمک میزند و یا انتخاب یک برنامه شستشو امکان پذیر نخواهد بود. جهت رفع ارور f9 می توانید دستگاه را یک بار روشن و خاموش نمایید. در صورتی که اینکار افاقه ننمود، ممکن است نیاز به برنامه ریزی دوباره ماژول و یا خرید یک ماژول جدید باشد. تماس با تعمیرکار حرفه ای لباسشویی ایندزیت در تهران بهترین کار در چنین مواقعی است.

خطا یا ارور F10 لباسشویی ایندزیت:

یکی دیگر از کدهایی که به خرابی سوئیچ فشار دلالت دارد، ارور f10 لباسشویی زیمنس می باشد. بروز این خطا به معنای ناتوانی سنسور داخل سوئیچ فشار در تشخیص وضعیت است. اتصالات سوئیچ فشار و ماژول را بررسی کنید. همچنین لوله ی متصل به سوئیچ را بررسی نمایید تا مطمئن شوید پودر شوینده داخل آن گیر نکرده است. بدلیل آنکه پیچیدگی های رفع این خطا بسیار است، توصیه می کنیم حتما با تکنسین متخصص مشورت نموده و کار را به وی بسپارید.

خطا یا ارور F11 لباسشویی ایندزیت:

در صورتی که پمپ لباسشویی ایندزیت شما کار نمی کند کد f11 را بر روی نمایشگر مشاهده خواهید نمود. در این مواقع معمولا آب از درام تخلیه نشده و در آنجا باقی می ماند.معمولا این ارور حاکی از این است که خطای ایجاد شده پیچیده تر از یک گرفتگی ساده است. با این حال بهتر است پمپ، اتصالات و سیم کشی های آن را بررسی نمایید. در صورتی که همچنان ارور نشان داده می شود با تعمیرکار مجرب لوازم خانگی تماس بگیرید.

خطا یا ارور F12 لباسشویی ایندزیت:

مشاهده این ارور حاکی از اشکال در بردهای الکترونیکی بوده و ماهیت الکتریکی دارد. درواقع در این حالت، برد کنترلی بالای دستگاه با برد کنترلی اصلی دستگاه ارتباطی برقرار نمی کند. اتصالات و سیم کشی بردها را چک کنید و در صورتی که خطای نشان داده شده پس از روشن و خاموش کردن لباسشویی همچنان باقی ماند، با متخصصان تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

خطا یا ارور F13 لباسشویی ایندزیت:

بروز خطا یا ارورF13 لباسشویی ایندزیت به معنای مشکل در تعیین دمای خشک کن می باشد. همانطور که مشخص است، این ارور تنها در لباسشویی های دارای خشک کن اتفاق می افتد و در این حالت دما بسیار بالا خواهد رفت. بررسی کنید که جریان هوا مسدود نشده باشد و موتور فن گیر نکرده و یا نسوخته باشد. در صورت نیاز با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

خطا یا ارور F14 لباسشویی ایندزیت:

خطای f14 لباسشویی ایندزیت نیز در لباسشویی های دارای خشک کن رخ داده و مربوط به این است که دما در داخل خشک کن به اندازه کافی بالا نمی رود. المنت حرارتی و هیتر خشک کن را بررسی کنید. بدلیل پیچیدگی در رفع خطای نشان داده شده بعتر است با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

خطا یا ارور F15 لباسشویی ایندزیت:

در صورتی که اشکال از کنترل هیتر دستگاه شما باشد، کد f15 نشان داده خواهد شد. در چنین مواقعی دستگاه آب را گرم نمی کند و یا در حین سیکل شستشو متوقف می شود. همچنین ممکن است در حین فرآیند خشک کردن متوقف گردد و یا اصلا خشک نکند. جهت رفع این ارور با متخصصان تعمیرگاه مجاز تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت مشکل لباسشویی شما را حل نمایند.

خطا یا ارور F17 لباسشویی ایندزیت:

یکی از رایج ترین مشکلات بوجود آمده در ماشین های لباسشویی، قفل درب آنها و باز نشدن یا بسته نشدن درب می باشد. در این مواقع کد خطای f17 بر روی نمایشگر ظاهر می شود. بسته به اینکه دلیل خرابی قفل درب چه چیزی است، راه حل رفع می تواند ساده و یا پیچیده باشد. قفل درب، اتصالات آن و نیز PCB متصل به قفل را بررسی نمایید.

خطا یا ارور F18 لباسشویی ایندزیت:

ارور f18 یکی از خطاهای پیچیده در لباسشویی ایندزیت بوده و به مشکل در برد کنترل الکترونیکی دستگاه اشاره دارد. در این مواقع معمولا برخی و یا همه قابلیت های پنل کاربری از کار می افتند. درواقع ارتباطی میان ماژول اصلی و ماژول پنل کاربری جلویی وجود ندارد. اتصالات و سیم کشی های ماژول ها را بررسی نمایید. در صورتی که حتی سیم کشی ایراد دارد، بدلیل حساس بودن این قطعه بهتر است با تکنسین متخصص تماس بگیرید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت

برخی از مشکلات متداول لباسشویی و دلایل بروز آن ها

  • صدای ماشین به هنگام کار زیاد است.

یکی از دلایل مهم و اولیه این است که پایه های لباسشویی تراز نمی باشد و ایجاد سر و صدا می کند .

دلیل بعدی می تواند سبک یا سنگین بودن بیش از حد لباسشویی باشد .

  • علت حل نشدن پودر در لباسشویی

پودره ریخته شده داخل جا پودری ، کاملا به داخل چلیک منتقل نمی شود و در نتیجه پودر حل نشده باقی می ماند .

دلایل حل نشدن پودر می تواند در یک از مشکلات زیر باشد :
1.فیلتر شیر الکتریکی کثیف است

رفع مشکل : کثیف بودن فیلتر یکی از دلایل اصلی حل نشدن پودردر لباسشویی است . در صورت کثیف بودن فیلتر میزان فشار اب ورودی به جا پودری کم خواهد بود ، پس در نتیجه پودر داخل جا پودری درست حل نشده و داخل جا پودری می ماند . فیلتر را از شیر جدا کرده و پس از تمیر کردن فیلتر ، دوباره در جای خود قرار دهید.

2.کثیف بودن جا پودری

رفع مشکل : پس از کارکرد طولانی مدت ماشین لباسشویی ، مقدارس از پودر جا پودری خشک میشود و باقی می ماند . به مرور زمان حجم پودرهای خشک شده بیشتر میشود و باعث جلوگیری پوئر به داخل لباس شود. برای حل این مشکل جا پودری را در اورده و پس از تمیز کردن و شستن دوباره سر جای خودش قرار می دهیم.

3.استفاده بیش از اندازه از پودر و پودر نامناسب

رفع مشکل : یکی از اصلی ترین علل های حل نشدن پودر در لباسشویی ، اسنفاده از پودر نامناسب است . در صورت استفاده از پودر حتما دقت کنید که پودر مخصوص لباسشویی باشد . همچنین توجه داشته باشید که پودرهای شوینده تنها در محفظه وسط جا پودری ریخته شود و اگر پودره بیشتری داخل محفظه ریخته اید ، حتما گزینه Pre wash  را استفاده کنید . و برای شتن پرده از پودر کمتری اسفاده کنید.

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی

چه عاملی در ماشین لباسشویی ایندزیت باعث ایجاد بوی سوختگی میشود؟ ممکن است بوی موتور ، از سیم کشی وغیره باشد. هر گاه متوجه بوی سوختگی در ماشین لباسشویی ، شدید چند دلیل میتواند داشته باشد . این بورا نادیده نگیرید .  هرگاه متوجه بوی سوختگی از ماشین لباسشویی شدید ان را ازبرق بکشید .

علت آبریزی لباسشویی

یکی از مشکلات اساسی لباسشویی آب ریزی ان میباشد که میتواند دلایل مختلفی از جمله سوراخ شدن یا پارگی شلنگ تخلیه ، شلنگ ورودی ، شلنگ جا پودری به دیگه لباسشوویی ، پاره شدن لاستیک لباسشویی ، آسیب دیدن و سوراخ شدن دیگ لباسشویی می باشد . که بعضی از این مشکلات را میتوانید به راحتی حل کرده و بعضی دیگر نیز باید توسط کارشناس بازدید ، عیب یابی و تعمیر شود.

علت برق داشتن بدنه لباسشویی

1.قطعات الکتریکی دارای اتصال است .

رفع مشکل :  ابتدا سیم های رابط مصرف کننده مانند : پمپ ، شیر الکتریکی ، واتر پمپ ، هیدرو استات و هیتر را قطع نموده و سپس به جستجوی قطعه ی خراب میگردیم. د ر صورتی قطعه خراب شده را شناسایی کردیم تعویض و یا تعمیر لباسشویی ایندزیت میکنیم .

2.سیم های رلط مشکل دارند .

رفع مشکل : در صورتی که قطعات الکتریکی سالم باشند، خرابی مربوط به سیم خها خواهد بود . در صورتی که تشخیص تک سیم خراب مشکل است. سیم بندی لباسشویی را کامل عوض میکنیم.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی .

در این حالت لباسشویی عمل آبگیری انجام می دهد اما نمیچرخد !

اگر با این مشکل روبرو شدید ابتدا لباس هارا در بیاورید و دوباره با توجه به حداکتر ظرفیت لباسشویی ان هارا در مخرن قرار دهید زیرا هنگامی که با این مشکل مواجه میشویم دستگاه چرخش خودکار دستگاه متوقف می شود.لباس های سنگین وضخیم  بیشتر مواقع باعث ایجاد عدم تعادل وزنی می شود.

یکی دیگر از دلایل اصلی نچرخیدن دیگ میتواند خراب بودن سیستم قفل درب لباسشویی باشد .

علت تخلیه نشدن لباسشویی

1.گرفتن  فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی

برای تخلیه آب ماشین لباسشویی یک پمپ تخلیه آب طراحی شده که در چندین زمان حین انجام یک برنامه آب داخل ماشین لباسشویی را تخلیه میکند، برای جلوگیری آسیب به پمپ و نظافت لباسشویی یک فیلتر قبل از پمپ نصب شده تا کرک های لباسشویی و اشیاء مانند سکه، زیپ، دکمه و یا سنجاق که از لباس جدا می شوند قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند.

2.مسدود شدن شلنگ تخلیه

شلنگ تخلیه معمولا به مسیر تخلیه فاظلاب پشت لباسشویی و یا سیفون زیر سینگ ظرفشویی نصب شده گرفتگی در مسیر فاضلاب و یا سیفون زیر دیگ میتواند از تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری کند.

3.خرابی پمپ تخلیه

همانطور که گفتیم  پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب ماشین لباسشویی را دارد. در بعضی موارد دیده شده که اشیاء بیرون آمده از لباس از فیلتر آب تخلیه عبور کرده و به پمپ رسیده اند و باعث شکستن پره های پمپ و آسیب سنگین به پمپ تخلیه شده اند و یا خود پمپ در اثر کارکرد زیاد و فرسایش از کار افتاده اگر همچین مواردی پیش آید لباسشویی تخلیه نمیکند در چنین مواردی حتما باید پمپ تخلیه تعویض شود.

4.گرفته شدن مسیر خروجی زیر دیگ

در بعضی از مواقع دیده شده که تکه ای از لباس یا جوراب از لبه های دیگ وارد مجاری تخلیه قبل از فیلتر شده اند و باعث گرفته شدن مسیر خروجی آب و عدم تخلیه شدن آب می شود.در صورت بروز همچین مشکلی حتما باید با تکنسین تعمیرات لباسشویی ایندزیت تماس گرفته شود و مشکل را حل کنید.

5.خرابی برد یا تایمر لباسشویی

از آنجا که برد و تایمر مغز دستگاه می باشد و همه ی فرمان ها از آنجا صادر میشود و اگر این قطعه اسیب ببیند عمل کرد دستگاه مختل شده و دستگاه نمیتواند کار هایی مانند : تخلیه کردن اب و ایجاد اختلال در کارکرد لباسشویی میشود . در صورت خرابی برد و تایمر حتما باید به تعمیرکار لباسشویی مراجعه کنیم.

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی ایندزیت 

با استفاده از فرم درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت ، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر لباسشویی ایندزیت خود انتخاب میکنند .

  1. متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی ایندزیت آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

  2.سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تعمیرگاه مجاز در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

  3.تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات لباسشویی ایندزیت را انجام می دهیم .

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

” جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی

در اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.”

هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان بطور دقیق هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت را اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه مجاز ایندزیت بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *