ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی تامسون

تعمیر لباسشویی تامسون در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

در بیشتر مواقع مشکلات کوچک و جزئی برای لباسشویی شما نادیده گرفته می شود، خیلی وقت ها با یک عیب یابی ساده مشکل دستگاه برطرف شده، و از وارد شدن ضررهای جدی به دستگاه شما و پرداخت هزینه های زیاد جلوگیری میکند، تیم نمایندگی تعمیرگاه مجاز علاوه بر تعمیر، سرویس و عیب یابی لباسشویی تامسون به شما کمک می کند تا مشکلات جزئی دستگاه خود را برطرف کنید، با ما همراه باشید :

از آنجا که تعمیر لباسشویی نیاز به تخصص بالایی دارد و امروزه لباسشویی به یکی از اصلی ترین وسایل هر خانه تبدیل شده است که به علت استفاده متداول از آن ممکن است که دچار مشکلاتی که این مشکلاتی به دو دسته غیر تخصصی و تخصصی تقسیم می شود که مشکلات غیرتخصصی شامل مشکلاتی می شود که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی ندارد و ما با کمی آشنایی با اجزای لباسشویی و مشکلات پیش پا افتاده آن می توانیم از بروز برخی از مشکلات جدی جلوگیری کنیم . اما مشکلات تخصصی شامل مشکلاتی می شود که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد ، اما نگران نباشید شما دوستان عزیز می توانید در صورت بروز مشکلات جدی ،خرابی قطعه و یا خرابی لباسشویی به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

اما یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از بروز مشکلات برای لباسشویی سرویس و جرمگیری دورهای است . برای خرید جرمگیر میتوانید به فروشگاه نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید .

بیشتر بدانید : دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تامسون

نمایندگی تعمیر لباسشویی تامسون

اگر شماهم در صورت خرابی قطعه و یا خرابی لباسشویی به دنبال نمایندگی برای برطرف کردن مشکل خود هستید . میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم برقی مراجعه کنید تا قطعه خراب شده را تعویض و یا تعیمر کنید و مشکل لباسشویی خود را برطرف کنید . نمایندگی مجاز لوازم برقی با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های با تجربه و دوره دیده در زمینه تعمیرات تخصصی لباسشویی آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر ، سرویس و تعمیر قطعات لباسشویی به شما دوستان عزیز است . در صورت نیاز می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و مشکلات خود را برطرف کنید .

تعمیر لباسشویی تامسون

برخی از اجزای لباسشویی

برخی از مشکلات متداول لباسشویی تامسون و دلایل بروز آن ها

علت روشن نشدن لباسشویی

اﮔﺮ ﭘﺲ از چرخاندن وﻟﻮم تایمرویا برنامه دادن به برد ، ماشین لباسشویی روشن نشد، ممکن است دستگاه شما دچار مشکلات زیر شده باشد.

دستگاه برق ندارد

رفع مشکل : چک کردن دستگاه با پریز های مختلف

ممکن است دوشاخه دچار مشکل شده باشد.

رفع مشکل : درحالی ‌که دوﺷﺎﺧﻪ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﺰ ﻣﺘﺼﻞ اﺳﺖ، رﺳﯿﺪن ﺑﺮق ﺑﻪ ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل ﻣﺎﺷﯿﻦ را ﺗﻮﺳﻂ ولت‌متر بررسی ﮐﻨﯿﺪ. اﮔﺮ ﺑﺮق از ﭘﺮﯾﺰ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ نمی‌رسد، اﺑﺘﺪا دوشاخه را باز کنید. اﮔﺮ اﺗﺼﺎﻻت در دوشاخه ﺻﺤﯿﺢ اﺳﺖ، ﮐﺎﺑﻞ راﺑﻂ را ﺗﻌﻮﯾﺾ کنید.

ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺧﺮاب اﺳﺖ و ﯾﺎ رابط‌ های ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﻗﻄﻊ یا دچار مشکل شده اند.

رفع مشکل : سیم‌های راﺑﻄﯽ ﮐﻪ از ﺗﺎﯾﻤﺮ به‌ طرف درب لباسشویی (ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ) کشیده شده و مجدداً بازگشته اند، را پیدا کنید  و درحالی‌ که درب کاملاً ﺑﺴﺘﻪ اﺳﺖ، اﯾﻦ دو ﺳﯿﻢ را ﺑﻪ اﻫﻢ ﻣﺘﺮ وصل کنید. اﮔﺮ ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﺎﺷﺪ، ﻋﻘﺮﺑﻪ اهم متر ﻣﻨﺤﺮف می‌شود. در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت، می بایست ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ را از ﻣﺤﻞ خود بیرون اورده  و به‌ وسیله اهم ‌متر آن را امتحان ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. اﮔﺮ ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺳﺎﻟﻢ باشد، ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ سیم‌های راﺑﻄ آن را ﺗﻌﻮﯾﺾ کنید.

ایراد داشتن هیدوراستات.

رفع مشکل : هیدوراستات وسیله ای است است که کار کنترل میزان اب ورودی به دستگاه را با باز و بسته شدن شیر ورودی را انجام میدهد .

ایراد داشتن و یا خراب بودن هیدوراستات دستگاه می تواند یکس از  علل های کار نکردن تایمر باشد . که در صورت بر خورد با این مشکل متخصص باید بازدید و عیب یابی کند .

برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده است.

رفع مشکل: دو شاخه را از پریز بکشید و به وسیله اهم متر، ارتباط سیم را از ترمینال تا کلید اصلی دستگاه برسی کنید .

یکی از علت های اصلی ، قطع شدن یکی از سیم ها است که باعث می شود، دستگاه روشن نشود.

کلید ایراد دارد.

رفع مشکل : با اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﻘﺸﻪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی، ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪ را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ کنید. به‌ وسیله اهم‌ متر هرکدام از قطب‌های ﮐﻠﯿﺪ را ﺗﺴﺖ ﮐﻨﯿﺪ. در ﺻﻮرت ﺧﺮاب ﺑﻮدن ﮐﻠﯿﺪ می‌بایست ﺻﻔﺤﻪ ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ ﻫﺎي ﺗﺎﯾﻤﺮ را باز کنید و ﭘﺲ از رﻓﻊ مشکل ایجاد شده ، مجدداً ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی را به حالت اوﻟﯿﻪ برگردانید

تعمیرات لباسشویی تامسون

بیشتر بدانید : نمایندگی تامسون در تهران

صدای ماشین به هنگام کار زیاد است

  • یکی از علت های مهم و اولیه این است که پایه های لباسشویی تنظیم نمی باشد و ایجاد سر و صدای زیاد می کند .
  • دلیل بعدی می تواند سبک یا سنگین بودن بیش از اندازه لباسشویی باشد .
  • یکی دیگر از مهم ترین دلایل سر و صدای لباسشویی می تواند خراب بودن کمک های لبلسشویی باشد.
  • دلیل اصلی و مهم دیگر خراب بودن شفت، بلبرینگ و یا دیگ لباسشویی باشد . این مشکل از جمله مشکلاتیست که اگر جدی گرفته نشود قطعا به دستگاه شما آسیب های زیان آور وارد خواهد زد.

علت حل نشدن پودر در لباسشویی

پودره ریخته شده داخل جا پودری ، کاملا به داخل چلیک انتقال داده  نمی شود و در نتیجه پودر حل نشده باقی می ماند .

دلایل حل نشدن پودر می تواند در یک از مشکلات زیر باشد :

1.فیلتر شیر الکتریکی کثیف است

رفع مشکل : کثیفی بیش از حد فیلتر یکی از دلایل اصلی حل نشدن پودردر لباسشویی است . در صورت کثیف بودن فیلتر میزان فشار اب ورودی به جا پودری کم خواهد بود ، پس در نتیجه پودر داخل جا پودری درست حل نشده و داخل جا پودری می ماند . فیلتر را از شیر جدا کرده و پس از تمیر کردن فیلتر ، دوباره در جای خود قرار دهید.

2.کثیف بودن جا پودری

رفع مشکل : پس از کارکرد طولانی مدت ماشین لباسشویی ، مقداری از پودر در جا پودری خشک می شود و باقی می ماند .

به مرور زمان حجم پودرهای خشک شده بیشتر میشود و باعث جلوگیری پودر به داخل لباس شود. برای حل این مشکل جا پودری را در آورده و پس از تمیز کردن و شستن دوباره سر جای خودش قرار می دهیم.

3.استفاده بیش از اندازه از پودر و پودر نامناسب

رفع مشکل : یکی از اصلی ترین علل های حل نشدن پودر در لباسشویی ، اسنفاده از پودر نامناسب است. در صورت استفاده از پودر حتما دقت کنید که پودر مخصوص لباسشویی باشد . همچنین توجه داشته باشید که پودرهای شوینده تنها در محفظه وسط جا پودری ریخته شود و اگر پودره بیشتری داخل محفظه ریخته اید ، حتما گزینه Pre wash  را فعال کنید .

علت برق داشتن بدنه لباسشویی

1.قطعات الکتریکی دارای اتصال است

رفع مشکل :  ابتدا سیم های رابط مصرف کننده مانند : پمپ ، شیر الکتریکی ، واتر پمپ ، هیدرو استات و هیتر را قطع نموده و سپس به جستجوی قطعه ی خراب می گردیم. د ر صورتی قطعه خراب شده را شناسایی کردیم تعویض و یا تعمیر میکنیم .

2.سیم های رابط مشکل دارند

رفع مشکل : در صورتی که قطعات الکتریکی سالم باشند، خرابی مربوط به سیم ها خواهد بود. در صورتی که تشخیص تک سیم خراب مشکل است. سیم بندی لباسشویی را کامل عوض میکنیم.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش

زمانی که لباسشویی شما خاموش است و خود به خود در آن آب جمع میشود دو دلیل دارد ممکن است آب فاضلاب به داخل دستگاه شما برگشته و یا اینکه شیر برقی دستگاه شما دچار مشکل شده است .

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی تامسون 

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر لباسشویی تامسون خود انتخاب میکنند .

  • متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی تامسون آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

  • سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تعمیرگاه مجاز در مناطق مختلف دارای شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز می باشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

  • تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده می شود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها می گویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

” جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگیدر اینستاگرام ما را دنبال نمایید.”

هزینه تعمیر لباسشویی تامسون چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمی توان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه مجاز بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *