ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ درنمایندگی تعمیرگاه مجاز

همانطور که میدانید با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تمامی وسایل برقی و دیگر وسایل از تکنولوژی بالایی برخوردار می شود اما این موضوع دلیل بر این نیست که وسایل شما دچار مشکلاتی نشود . اما همانطور که تکنولوژی و کارایی وسایل بالا میرود در صورت بروز مشکل تعمیر و برطرف کردن این مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد که نمی توان تعمیرات آن ها را به هرکسی سپرد، اما نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به شما دوستان عزیز است. تعمیرات لباسشویی سامسونگ در محل شما . ما در این مقاله قصد داریم برخی برخی از مشکلات پیش پا افتاده لباسشویی را برای شما انتشار دهیم تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن هارا برطرف کنید ، اما در صورتی که مشکل دستگاه شما تخصصی است و نمیشود آن را برطرف کرد میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ

آیا لباسشویی سامسونگ samsung شما نیاز به تعمیر دارد، ابتدا گارانتی نمایندگی را چک کنید و در صورت معتبر بودن شمارهای کارت ضمانت لباسشویی و خدمات پس از فروش سامسونگ تماس بگیرید. اگر گارانتی تمام شده نگران نباشید با شماره های زیر تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیر لباسشویی سامسونگ را در تعمیرگاه لباسشویی به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی لباسشویی سامسونگ می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات لباسشویی سامسونگ با شماره‌ی زیر تماس بگیرید . یکی از راه های جلوگیری از بروز مشکلات جدی در دستگاه سرویس و جرمگیری لباسشویی سامسونگ به صورت دورهای است .

برخی از اجزای لباسشویی

  • پمپ آب لباسشویی
  • مخزن شستشو
  • شیر ورودی آب
  • موتور ماشین لباسشویی
  • سوئیچ پاور (روشن/ خاموش)
  • میکرو سوئیچ
  • المنت (هیتر)
  • هیدروستات لباسشویی
  • ترموستات ماشین لباسشویی
  • تایمر
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی سامسونگ
  • کاسه نمد ماشین های لباسشویی
  • پولی ماشین های لباسشویی سامسونگ
  • تسمه­ لباسشویی

بیشتر بدانید : کد خطاهای لباسشویی سامسونگ

کد خطاهای لباسشویی سامسونگ

کد ارورمعنی/وضعیتقطعه مرتبط
nd, 5Eتخلیه نمی‌کندپمپ تخلیه
LO, dE, dE1خطای باز کردن دربمجموعه میکروسوییچ/قفل درب، برد کنترل الکترونیکی
nF, 4Eمشکل پر کردن آبمجموعه شیر برقی ورودی آب
FL, dE, dE1خطای قفل کردن دربمجموعه میکروسوییچ/قفل درب
LEسطح آب پاییندیگ خارجی، لوله‌ها
lE, 1Eخطای سنسور سطح آبسنسور سطح آب
OEسریز آبمجموعه شیر برقی ورودی آب، سنسور سطح آب
dc, UEبار نامتوازناجزاء سیستم تعلیق
E2, bE2گیر کردن کلیدبرد رابط کاربری
dsدرب هنگام بستن باز استمجموعه میکروسوییچ/قفل درب
tE, tE1دمای آب خیلی بالا یا پایین استسنسور دما (ترمیستور)
۳Eنبود سیگنال از سرعت‌سنج موتورموتور، سرعت‌سنج (سنسور هال)
Hrخطای رله‌ی هیتربرد کنترل الکترونیکی
nF1, 4E2لوله‌های آب گرم و سرد برعکس هستند. 
۲Eخطای برد کنترل داخلیبرد کنترل الکترونیکی
Sud, SUdکف زیادماده شوینده قوی HE
AEخطای ارتباط بین برد کنترل الکترونیکی و برد رابط کاربریبرد کنترل الکترونیکی، برد رابط کاربری
SFخطای برد کنترل الکترونیکیبرد کنترل الکترونیکی

کدهای خطای لباسشویی سامسونگ

کد ارورقسمت معیوبتوضیحات کد ارور
۵E-5Eمشکل تخلیهموتور پمپ از داخل صدمه دیده ولتاژ اشتباه به قطعه می‌رسداین خطا ممکن است به دلیل یخ زدگی در زمستان رخ دهدلوله آب گرفتگی دادر (احتمال دارد یک جسم خارجی از قبیل لاستیک، اسکناس، سنجاق سر، سکه و .. گیر کرده باشد)ترمینال پمپ وصل نشده است
۸E-3Eمشکل موتورممکن است عملکرد برد ماشین لباسشویی اشتباه باشد یا مدار کنترل مشکل داشته باشد. چک کنید که کانکتور به طور صحیح متصل شده باشد یا مشکل اتصال نداشته باشد.حرکت موتور بی‌ثبات است چون سنسور آن کار نمی‌کند.
۹E1-9E2 PIO-PH1-UCمشکل برق ورودیوضعیت ولتاژ برق مصرف‌کننده را چک کنید. ولتاژ را حین کار را چک کنید، حین عملیات خشک کردن یک ولت‌متر به ترمینال ورودی وصل کنید و عملکرد ماشین لباسشویی را دقیقا بررسی کنید.این خطا ممکن است در حالت افت یا اضافه بار رخ دهد.چک کنید که دو شاخه متصل شده باشد.در حالتی که سیم یک متر است یک افت ولتاژ موقتی ۱۰ ولتی ممکن است رخ دهد.گاهی خطا مربوط به PBA MAIN است.
AE-13Eمشکل ارتباطیسیگنال‌ها بین دو برد MAIN و SUB به دلیل مشکل ارتباطی دریافت نمی‌شوند. ارتباط کانکتور بین MAIN و SUB را با دقت چک کنید، به دنبال اتصالات اشتباه یا قطع‌شده باشید.برد PBA SUB را از پنل جدا کرده و به دنبال لحیم سردی باشید.
۱۲EBE1مشکل سوئیچ (رله اصلی)دکمه استارت به صورت متناوب نگه داشته شده است. (برای ۱۲ ثانیه) پیچ‌هایی که برد را نگه داشته‌اند بیش از حد سفت شده‌اند و خطا رخ می‌دهد.به دلیل تغییر شکل پنل، سوئیچ فشرده شده است.
۱۲E-BE2دکمه‌ای غیر از استارت به صورت متناوب نگه داشته شده است (بیش از ۳۰ ثانیه) یک از پیچ‌هایی که برد را نگه داشته بیش از حد سفت شده است.
۱۸E-BE3رله اصلی برد، اتصال کوتاه شده است. ترمینال رله اصلی درست وصل نشده است (مثلا ترمینال خم شده و اتصال برقرار نمی‌شود)
CEمشکل دمای آبهنگامی که دمای آب لباسشویی بالاتر از ۵۵ درجه است و عمل تخلیه هم صورت نمی‌گیرد (اگر آب داغ با سطح پوست تماس پیدا کند ممکن است باعث سوختگی شود.) در حالتی که دمای آب برای یک دوره‌ی خاص به ۵۵ درجه می‌رسد، در این حالت آب تخلیه خواهد شد.به دلیل مشکل سنسور حرارتی هم می‌تواند باشد.
DE DE1DE2مشکل دربوقتی که درب با فشار کشیده می‌شود، به دلیل دفرمه شدن زبانه درب تماس سویچ برقرار نشده و خطا می‌دهد. سوکت سوئیچ قفل، به درستی وصل نشده است، سوکت سوئیچ قفل، شکسته شده است.ممکن است این خطا به دلیل جریان نشتی متناوب از یک سیم رخ دهد.ممکن است مشکل از برد دستگاه باشد.سوئیچ استارت به طور متناوب خاموش و روشن می‌شود و گرمای بسیار زیادی تولیده شده است.
FEمشکل فنسوکت روی فن لباسشویی از جای خود درآمده باشد. فن مشکل دارد، یکی از سیم‌های موتور فن جدا شده است.پره‌های فن درگیر هستند مثلا به روکش گیر کرده‌اند، بنابراین فن نمی‌تواند کار کند.سیستم ایرواش مشکی دارد که در این حالت آن را عوض کنید.
HE-E5-HE1-E1-ECمشکل هیترهیتر شستشو اتصال کوتاه شده است و یا قطعی پیدا نموده است. هیتر پیغامی خطا می دهد (خطای اتصال، خطای سنسور)سنسور سطح آب بدون آب عمل می‌کند، ممکن است آب داخل لوله هیدروستات یخ زده باشد. در این صورت سنسور دما برای جلوگیری از اضافه شدن دما عمل می‌کند چون هیتر دمایی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درجه دارد.
HE3مشکل هیترهنگامی که عملکرد بخار به صورت طبیعی انجام نمی‌پذیرد. (در مورد دستگاه‌هایی که سیستم بخار دارند.)
LE-11E-LE1-E9مشکل نشتی آبمحل اتصال هیتر را چک کنید، لوله هوا از جا در آمده و حین سیکل چرخش نشتی آب رخ می‌دهد دیگه عقب در قسمتی که پیچ سفت می‌شود شکسته است.به دلیل مقدار زیاد ماده شوینده در قسمت جلو نشتی آب همراه با کف رخ می‌دهد.لوله اتصال به محفظه ماده شوینده به درستی وصل نشده است و نشتی رخ می‌دهد.کیس فیلتر پمپ تخلیه درست وصل نشده است.نشتی آب در لوله تخلیه رخ می‌دهد.سنسور نشتی مشکل دارد.
E3-OF-OEمشکل اضافه بودن آببه طور متناوب آب وارد می‌شود زیرا حسگر سطح آب (هیدروستات) کار نمی‌کند. لوله تخلیه گرفتگی دارد و خطای خروج وجود دارد (در قسمت باریک)این خطا ممکن است به دلیل افت کیفیت سنسور سطح آب رخ دهد.
۶E-TE1سنسور دماهیتر شستشو در دیگ مشکل دارد (خطای اتصال، خطای سنسور دما) کانکتور به درستی وصل نشده و یا اصلا وصل نشده است.سنسور سطح آب بدون آب عمل می‌کند، مثلا ممکن است آب داخل لوله هیدروستات جمع یا یخ زده باشد در این صورت سنسور برای جلوگیری از اضافه شدن دما عمل می‌مند چون هیتر دمایی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درجه دارد و ماشین لباسشویی برق ورودی را قطع می‌کند.
TE2کانکتور از جا درآمده یا مشکل اتصال دارد. سنسور دمای سیستم ایر واش (Air Wash) مشکل دارد.
TE3کانکتور از جا درآمده یا مشکل اتصال دارد. این خطا هنگام قطعی سیم یا سوختگی سنسور دمای ایر واش هم می‌تواند رخ دهد.
UE-E4عدم تعادلاز راهنمایی‌های ارائه شده برای متعادل کردن ماشین لباسشویی در دفترچه راهنمای مصرف‌کننده استفاده کنید.
SUDکف بیش از حداین آلارم وقتی که کف بسیار زیاد باشد رخ می‌دهد.
۱E-E7سنسور سطح آب (هیدروستات)قسمتی از لوله که سنسور سطح آب در آن واقع شده صدمه دیده است. لوله توسط یک جسم خارجی گرفته است، لوله تاخوردگی دارد.سوکت سنسور از جا درآمده است.احتمال گیر کردن چربی یا رسوبات در شلنگ هوا وجود دارد.می‌تواند ایراد از برد دستگاه هم باشد.
۳E-EA-EB-8Eمشکل حرکت موتور و تاخو (سنسور موتور)سوکت اتصال به برد وصل نیست، چرخ موتور مشکل دارد. سم پیچ داخلی موتور صدمه دیده است (قطعی دارد یا اتصال کوتاه شده است).سوکت سنسور موتور وصل نیست، ممکن است یک جسم خارجی مثل یک پیچ وارد موتور شده باشد.
۳E1اضافه بار زیادی به موتور تحمیل شده است. سوکت سنسور موتور وصل نیست.
۳E2مشکل مربوط به برد ماشین لباسشویی می‌باشد.
۳E3این خطا از سیگنال‌های عملیاتی اشتباه برای سنسور موتور ناشی می‌شود. فرمان اشتباه از برد صادر می‌شود. سوکت مربوط به برد وصل نیست.موتور بی‌تسمه از جا درآمده است (در مورد موتورهای بدون تسمه)
۳E4ترمینال‌های برد را چک کنید ممکن است مشکل از برد باشد. موتور بی‌تسمه مشکل دارد (در مورد موتورهای بدون تسمه)
۴E-E1مشکل تغذیه آبجسم خارجی به شیر برقی آب وارد شده است، سوکت شیر برقی وصل نیست یا قطعی دارد. کانکتور آب گرم و آبکشی اشتباها به یکدیگر وصل شده‌اند.ممکن است سوکت برد به جعبه مواد شوینده (سیلور نانو) وصل نباشد.چک کنید که لوله هیدرواستات خم یا پاره نشده باشد.
۴ED-4E1لوله‌های آب سردر و گرم جابجا وصل شده‌اند. دمای آبی که برای سیکل خشک کردن قرار است استفاده شود از ۷۰ درجه سانتی‌گراد برآورد می‌شود.
E8-4E2در برنامه پشم یا کتان دمای آب بالاتر از ۵۰ درجه برآورده می‌شود.

برخی از مشکلات متداول لباسشویی و دلایل بروز آنها

علت روشن نشدن لباسشویی

اﮔﺮ ﭘﺲ از چرخاندن وﻟﻮم تایمرویا برنامه دادن به برد، ماشین لباسشویی روشن نشد، ممکن است دستگاه شما دچار مشکلات زیر شده باشد.

1.دستگاه برق ندارد

رفع مشکل : چک کردن پریز برق و امتحان کردن با پریز دیگر

2.ممکن است دوشاخه دچار مشکل شده باشد.

رفع مشکل : درحالی ‌که دوﺷﺎﺧﻪ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﺰ ﻣﺘﺼﻞ اﺳﺖ، رﺳﯿﺪن ﺑﺮق ﺑﻪ ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل ﻣﺎﺷﯿﻦ را ﺗﻮﺳﻂ ولت‌متر بررسی ﮐﻨﯿﺪ. اﮔﺮ ﺑﺮق از ﭘﺮﯾﺰ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ نمی‌رسد، اﺑﺘﺪا دوشاخه را باز کنید. اﮔﺮ اﺗﺼﺎﻻت در دوشاخه ﺻﺤﯿﺢ اﺳﺖ، ﮐﺎﺑﻞ راﺑﻂ را ﺗﻌﻮﯾﺾ کنید.

3.ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ  لباسشویی سامسونگ ﺧﺮاب اﺳﺖ و ﯾﺎ رابط‌ های ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﻗﻄﻊ یا دچار مشکل شده اند.

رفع مشکل : سیم‌های راﺑﻄﯽ ﮐﻪ از ﺗﺎﯾﻤﺮ به‌طرف درب لباسشویی سامسونگ (ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ) کشیده شده و مجدداً بازگشته اند، را پیدا کنید  و درحالی‌ که درب کاملاً ﺑﺴﺘﻪ اﺳﺖ، اﯾﻦ دو ﺳﯿﻢ را ﺑﻪ اﻫﻢ ﻣﺘﺮ وصل کنید. اﮔﺮ ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﺎﺷﺪ، ﻋﻘﺮﺑﻪ اهم متر ﻣﻨﺤﺮف می‌شود. در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت، می بایست ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ را از ﻣﺤﻞ خود بیرون اورده  و به‌ وسیله اهم ‌متر آن را امتحان ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. اﮔﺮ ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺳﺎﻟﻢ باشد، ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ سیم‌های راﺑﻄ آن را ﺗﻌﻮﯾﺾ کنید.

4.ایراد داشتن هیدوراستات لباسشویی سامسونگ .

رفع مشکل : هیدوراستات وسیله ای است است که کار کنترل میزان اب ورودی به دستگاه را با باز و بسته شدن شیر ورودی را انجام میدهد .

ایراد داشتن و یا خراب بودن هیدوراستات دستگاه می تواند یکس از علل های کار نکردن تایمر باشد. که در صورت بر خورد با این مشکل متخصص باید بازدید و عیب یابی کند .

5.برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده است.

رفع مشکل: دو شاخه را از پریز بکشید و به وسیله اهم متر، ارتباط سیم را از ترمینال تا کلید اصلی دستگاه برسی کنید .

یکی از علت های اصلی ، قطع شدن یکی از سیم ها است که باعث می شود، دستگاه روشن نشود.

6.کلید ایراد دارد.

رفع مشکل : با اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﻘﺸﻪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی سامسونگ، ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪ را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ کنید. به‌ وسیله اهم‌ متر هرکدام از قطب‌های ﮐﻠﯿﺪ را ﺗﺴﺖ ﮐﻨﯿﺪ. در ﺻﻮرت ﺧﺮاب ﺑﻮدن ﮐﻠﯿﺪ می‌بایست ﺻﻔﺤﻪ ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ ﻫﺎي ﺗﺎﯾﻤﺮ را باز کنید و ﭘﺲ از رﻓﻊ مشکل ایجاد شده ، مجدداً ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی سامسونگ را به حالت اوﻟﯿﻪ برگردانید

صدای ماشین به هنگام کار زیاد است.

  • یکی از دلایل مهم و اولیه این است که پایه های لباسشویی تراز نمی باشد و ایجاد سر و صدا می کند .
  • دلیل بعدی می تواند سبک یا سنگین بودن بیش از حد لباسشویی باشد .
  • یکی دیگر از مهم ترین دلایل سر و صدای لباسشویی می تواند خراب بودن کمک های لباسشویی باشد.
  • دلیل اصلی و مهم دیگر خراب بودن شفت ، بلبرینگ و یا دیگ لباسشویی سامسونگ باشد . این مشکل از جمله مشکلاتی است که اگر جدی گرفته نشود قطعا به دستگاه شما آسیب بزرگی وارد خواهد کرد.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی .

در این حالت لباسشویی سامسونگ عمل آبگیری انجام می دهد اما نمیچرخد !

اگر با این مشکل روبرو شدید ابتدا لباس ها را در بیاورید و دوباره با توجه به حداکتر ظرفیت لباسشویی ان هارا در مخرن قرار دهید زیرا هنگامی که با این مشکل مواجه می شویم دستگاه چرخش خودکار دستگاه متوقف می شود. لباس های سنگین وضخیم بیشتر مواقع باعث ایجاد عدم تعادل وزنی می شود.

یکی دیگر از دلایل اصلی نچرخیدن دیگ لباسشویی می تواند خراب بودن سیستم قفل درب لباسشویی باشد .

علت حل نشدن پودر در لباسشویی.

پودره ریخته شده داخل جا پودری، کاملا به داخل چلیک منتقل نمی شود و در نتیجه پودر حل نشده باقی می ماند .

دلایل حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی می تواند در یک از مشکلات زیر باشد :

1.فیلتر شیر الکتریکی کثیف است

رفع مشکل : کثیف بودن فیلتر یکی از دلایل اصلی حل نشدن پودر در لباسشویی است . در صورت کثیف بودن فیلتر میزان فشار اب ورودی به جا پودری کم خواهد بود ، پس در نتیجه پودر داخل جا پودری درست حل نشده و داخل جا پودری می ماند . فیلتر را از شیر جدا کرده و پس از تمیر کردن فیلتر ، دوباره در جای خود قرار دهید.

2.کثیف بودن جا پودری

رفع مشکل : پس از کارکرد طولانی مدت ماشین لباسشویی ، مقداری از پودر جا پودری خشک می شود و باقی می متند .

به مرور زمان حجم پودرهای خشک شده بیشتر می شود و باعث جلوگیری پودر به داخل لباس شود. برای حل این مشکل جا پودری را در اورده و پس از تمیز کردن و شستن دوباره سر جای خودش قرار می دهیم.

3.استفاده بیش از اندازه از پودر و پودر نامناسب

رفع مشکل : یکی از اصلی ترین علل های حل نشدن پودر در لباسشویی ، اسنفاده از پودر نامناسب است. در صورت استفاده از پودر حتما دقت کنید که پودر مخصوص لباسشویی باشد . همچنین توجه داشته باشید که پودرهای شوینده تنها در محفظه وسط جا پودری ریخته شود و اگر پودره بیشتری داخل محفظه ریخته اید ، حتما گزینه Pre wash  را استفاده کنید . و برای شتن پرده از پودر کمتری اسفاده کنید.

علت برق داشتن بدنه لباسشویی

1.قطعات الکتریکی دارای اتصال است .

رفع مشکل :  ابتدا سیم های رابط مصرف کننده مانند : پمپ، شیر الکتریکی، واتر پمپ، هیدرو استات و هیتر را قطع نموده و سپس به جستجوی قطعه ی خراب میگردیم. د ر صورتی قطعه خراب شده را شناسایی کردیم تعویض و یا تعمیر میکنیم .

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

ما با خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای تعمیرات لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی سامسونگ

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود انتخاب میکنند .

  • متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی سامسونگ آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

  • سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تعمیرگاه مجاز در مناطق مختلف دارای شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران می باشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

  • تعمیر  لوازم برقی در منزل

کلیه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده می شود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب می شود . متاسفانه بعضی از شرکت ها می گویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمی توان هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه مجاز سامسونگ بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *