ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعویض جاپودری لباسشویی بست

نکاتی در رابطه با عملکرد، مشکلات، تعمیر و تعویض جاپودری لباسشویی بست

یکی از قطعات کاربردی و مهم در ماشین لباسشویی ها، جاپودری می باشد. جاپودری در لباسشویی فضایی می باشد که مخصوص ریختن پودر لباسشویی و نرم کننده می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای این قطعه در لباسشویی، شستشوی لباس ها مختل می شود. در صورتی که با نحوه کارکرد این قطعه در لباسشویی آشنا شوید، باعث علمکرد بهتر و بالا رفتن عمر مفید این قطعه در لباسشویی می شوید و از بروز مشکلات احتمالی نیز جلوگیری می کنید. از اصلی نکات در رابطه با جاپودری لباسشویی بست و دیگر برندها این است که هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای به تمیز کردن این قطعه بپردازید. در ادامه این مقاله شما را با نحوه تمیز کردن چاپودری لباسشویی بست آشنا می شویم. همچنین در ادامه این مظلب مطالبی را در رابطه با نحوه تعمیر و تعویض جاپودری لباسشویی بست برای شما عزیزان بازگو می کنیم.

تعمیر جاپودری لباسشویی بست

شاید این مشکل برای شما هم اتفاق افتاده باشد که جاپودری لباسشویی بست شما دچار مشکل شده است، در صورا بروز این مورد شما باید هرچه سریعتر برای تعمیر جاپودری ماشین لباسشویی بست اقدام نمایید زیرا در صورت نادیده گرفتن این این مورد لباسشویی شما دچار مشکلات تخصصی می شود. توجه داشته باشید که تعمیر و تعویض چاپودری لباسشویی بست جزو مشکلات تخصصی در لباسشویی نمی باشد و شما می توانید با کمی خودتان این مراحل را انجام دهید.

توجه داشته باشید که در صورت نداشتن تخصص کافی و کم تجربه بودن، از دستکاری کردن جاپودری ماشین لباسشویی بست در منزل خود داری نمایید و از یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی بست کمک بگیرید و مشکل خود را برطرف نمایید. در صورتی که تکنسین متخصص باشد و آسیب وارد شده به جاپودری شدید نباشد می توان به راحتی این قطعه را تعمیر کرد و دیگر نیازی به تعویض نمی باشد.

تعویض جاپودری لباسشویی بست

تعمیر لباسشویی بست

چرا آب از جاپودری ماشین لباسشویی نشت می کند

از اصلی ترین و رایج ترین مشکلات در ماشین لباسشویی ها نشت آب از جاپودری لباسشویی ها می باشد. در صورت بروز این مشکل درب لباسشویی به خوبی بسته ، اما از آن آب و کف به بیرون میریزد. در بیشتر موارد تنها دلیل بروز این مشکل در لباسشویی، پر بودن بیش از حد جاپودری لباسشویی می باشد. همچنین توجه داشته باشید که در برخی از موارد دیده شده است، گرفتگی مسیر جاپودری به دیگ هم باعث بروز این مشکل شده باشد. توصیه می شود که پودر یا مایع شوینده را با توجه به میزان ظرفیت جاپودری انتخاب نمایید. همچنین با استفاده کردن از برنامه شستشوی پری واش، می تواند احتمال بروز این مشکل را به حداقل بسپارید.

چگونه به تمیز کردن جاپودری لباسشویی بست بپردازیم

در صورتی هر چند وقت یک بار و به صورت دوره ای به تمیز کردن جاپودری ماشین لباسشویی بپردازید از رسوب گرفتن این بخش در لباسشویی و بروز مشکلات بیشتر در آن جلوگیری می کنید. بدنه و مسیرهای ارتباطی جاپودری لباسشویی بعد از چند دچار جرم گرفتگی می شود و باید آن را به خوبی تمیز نمایید. برای اینکه به تمیز کردن جاپودری لباسشویی بست و دیگر برندها بپردازید، باید مراحل زیر را با دقت و به ترتیب انجام دهید:

  1. در اولین اقدام باید ماشین لباسشویی را خاموش کنید و دوشاخه را از برق جدا نمایید.
  2. برای اینکه مطئن شوید برنه دستگاه برق ندارد، به وسیله فازمتر این موضوع را بررسی نمایید.
  3. جاپودری لباسشویی را تا جایی که امکان دارد به سمت بیرون بکشید.
  4. کلیدی که در داخل جاپودری لباسشویی وجود دارد را فشار دهید تا بتوانید جاپودری را از جای خودش در بیاورید.
  5. بعد از اینکه جاپودری را در آوردید، قطعات آن را جدا نمایید.
  6. قطعات و اجزای مختلف جاپودری را با استفاده از آب گرم، برس، پارچه نرم و یا اسفنج تمیز نمایید.
  7. برای اینکه به تمیز کردن محفظه داخلی در قسمت ورود و خروج کشویی بپردازد، باید از یک دستمال مرطوب استفاده نمایید.
  8. در این مرحله باید تمامی قطعات محفظه بر جای خود سوار نمایید و کشو را به سمت داخل هدایت کنید.

مشکلات رایج در جاپودری ماشین لباسشویی بست

از آنجا که جاپودری ماشین لباسشویی از قطعات مترحک می باشد که امکان خارج شدن از لباسشویی وجود دارد. پس با توجه به این موضوع امکان بروز آسیب های متخلف برای این قطعه وجود دارد. چگونه متوجه شویم که جاپودری لباسشویی بست دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر دارد؟ از اولیه ترین نشانه های خرابی جاپودری، نشت آب از قسمت جاپودری آن می باشد. توجه داشته باشید که در حالت عادی و یا در صورت ریختن مواد شوینده به میزان کافی در لباسشویی شما نشت آب را از جاپودری مشاهده نمی کنید. اما در صورتی که نشت آب را در هنگام کار کرد لباسشوی مشاهده می کنید، این امکان وجود دارد که جاپودری لباسشویی خراب شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد.

یکی دیگر از مشکلاتی که معمولا برای جاپودری ها رخ می دهد، شکستگی آن ها می باشد. در واقع وارد شدن ضربه یا عوامل دیگر باعث شکستگی یا ترک خوردن این قطعه در لباسشویی می شود. از دیگر مواردی که می شود به آن اشاره کرد و نشان دهنده خرابی جاپودری می باشد، استفاده نکردن لباسشویی از نرم کننده می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که از نرم کننده استفاده نمایید و تمامی موارد لازم را رعایت کنید  اما پس از اتمام شستشوی لباسشویی مقداری نرم کننده را درون جاپودری مشاهده می نمایید، نشان دهنده خرابی در جاپودری لباسشویی می باشد.

اعزام تعمیرکار جهت تعمیر لباسشویی بست در کمترین زمان و قیمت مناسب

 تعمیر لباسشویی بست در کمترین زمان و قیمت مناسب در تهران

تعویض جاپودری ماشین لباسشویی بست

در برخی از موارد دیده شده است شدت آسیب وارد شده به جاپودری لباسشویی بست به قدری زیاد بوده است که تعمیر این قطعه امکان ندارد و یا هزینه زیادی را باید برای تعمیر آن پرداخت نمایید. در اینگونه موارد تعمیرکار متخصص به شما تعویض جاپودری لباسشویی بست را پیشنهاد می کند، زیراکه شما عزیزان هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

در برخی از موارد تعویض جاپودری ماشین لباسشویی به غیر از کم کردن هزینه تعمیرات، باعث می شود که عمر این قطعه در ماشین لباسشویی بیشتر شود و نسبت به قطعه خراب تعمیر شده، مدت زمان بیشتری کار کند. توجه کنید که تعویض جاپودری ماشین لباسشویی بست امری است که نیازمند تخصص بالا می باشد و بهتر است که توسط نمایندگی های مجاز و تعمیرکاران متخصص انجام شود.

توجه داشته باشید که هنگام تعویض جاپودری لباسشویی باید از قطعه اورجینال استفاده نمایید، استفاده کردن از قطعه اورجینال به این دلیل توصیه می شود که کیفیت بهتری نسبت به قطعه تقلبی و کیفیت دارد. توجه داشته باشید که برای تهیه کردن قطعه اصلی می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجار مراجعه نمایید و قطعه اصلی را تهیه فرمایید. همچنین در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل شده است و شما عزیزان تخصص کافی را برای برطرف کردن مشکل پیش آمده ندارید می توانید به نمایندگی مجاز تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با کمک گرفتن از تکنسین های متخصص ما مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *