ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

شستن پرده با لباسشویی ال جی

طریقه شستن پرده با ماشین لباسشویی ال جی

یکی از مهم ترین شستشو ها در زمان خانه تکانی شستشوی پرده ها است که اگر تصمیم به شستن پرده در لباسشویی ال جی خودتان را داشتید و یا خواستید پرده را با دست بشویید این مقاله تعمیرگاه مجاز را تا انتها مطالعه نمایید. ما در این مقاله انتخاب برنامه و تمامی موارد شستن پرده با لباسشویی و روش درخشان شدن پرده توری و حریر را توضیح داده ایم.

نکات شستن پرده در ماشین لباسشویی ال جی

اصلی ترین دلیل که باعث می شود شما اقدام برای شستن پرده در لباسشویی کنید نشستن گرد و خاک و همچنین دوده گرفتن به مرور زمان بر روی آن است. با توجه به این موضوع که تهران یکی از آلوده ترین شهرهای ایران به شمار می رود دوده گرفتن پرده یکی از اصلی ترین دلایل شستشوی پرده در لباسشویی الجی می باشد به همین دلیل در ادامه این مقاله تصمیم داریم که در رابطه با نکات شستن پرده در ماشین لباسشویی الجی توضیحاتی را به شما بدهیم تا بتوانید به خوبی از لباسشویی ال جی که در منزل خود دارید استفاده نمایید.

قبل از اینکه به سراغ نکات شستشوی پرده در لباسشویی ال جی بریم، شما دوستان عزیز باید به این توجه داشته باشید که امکان خرابی لباسشویی ال جی وجود دارد، پس با توجه به این موضوع شما دوستان عزیز می توانید در صورت خرابی لباسشویی خود به نمایندگی ما مراجعه کنید و از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی الجی در تهران استفاده نمایید.

طریقه شستن پرده با ماشین لباسشویی اال جی

اولین اقدامی که باید برای شستن پرده ها در منزل خود باید انجام دهید این است که ابتدا آن ها را از چوب پرده جدا نمایید. در قسمت بالایی پرده ها فضایی مخصوص به نام نوار پرده در نظر گرفته شده است که با کمک گرفتن از گیره های پرده به چوب پرده متصل می شوند و باعث می شود که پرده شما در حالت ایستاده زیبا، یک دست و منظم به نظر بیاید. بعد از در آوردن پرده از چوب پرده لازم است که گیره های پرده را جدا کنید زیرا وصل بودن این گیره ها به پرده و شستن آن ها با لباسشویی امکان دارد که به خود پرده و یا لباسشویی آسیب وارد کند.

نکته هایی در رابطه با شستن پرده در ماشین لباسشویی ال جی

نکته اول

اولین نکته و مهم ترین نکته در شستن پرده با لباسشویی که باید به آن توجه کنیم جدا سازی پرده ها با توجه به جنس ان ها است. بعد از جداسازی آن ها باید ب پرده ها را گردگیری نماییم، برای گردگیری پرده ها می توانید آن ها را چند بار در فضای باز مانند بالکن و … به راحتی انجام دهید.

نکته دوم

نکته دیگر که میتوانیم به آن اشاره کنیم باید سرب گایین پرده ها را قبل از اینکه اقدام به شستن آن ها با کمک لباسشویی کنید از پایین آن ها خارج نمایید. زیرا در صورتی که این کار را انجام ندهید به غیر از سنگین شدن پرده امکان بروز آسیب برای لباسشویی شما را دارد.

نکته سوم

نکته دیگری که در برای شستن پرده حریر با لباسشویی الجی به آن توجه کرد، این است که قبل از قرار دادن پتوها درون لباسشویی آن ها را درون یک تشت آب و یا آب یا اب و صابون خیس کنید تا گرد و غبار و خاکی که بر روی آن ها باقی مانده است از بین برود. به این موضوع توجه کنید که این نکته را می توان اصلی ترین نکته در رابطه با شستن پرده در لباسشویی دانست. در صورتی که این گرد و غبارها بر روی پرده های شما باقی بماند و همین موصوع باعث می شود که به لباسشویی انتقال پیدا می کند که همین موضوع باعث می شود در انتهای سیر شستشو پرده شما رنگ تیره بگیرد و در نتیجه شستشوی بی کیفیتی را بر روی پرده خود مشاهده می کنید.

نحوه پیش شستشوی پرده

هنگامی که پرده شما خیلی زیاد دوده گرفته است و به راحتی قابل تمیز شدن نیست می توانید در تشت آب خود به جای آب صابون از جوش شیرین استفاده نمایید. به این موضوع توجه داشته باشید که در صورت استفاده بیش از حد وایتکس در شستشوی شستشوی پرده ها باعث پوسیدگی آن ها می شود. پس با توجه به این موضوع توصیه ما به شما این است که برای شست و شوی پرده از پودر حاوی آنزیم و یا جوش شیرین استفاده کنید.

درخشان شدن پرده

در مرحله بعد می توانید پرده ها را به صورت تفکیک شده بر اساس جنس پارچه ی آن ها به درون لباسشویی بندازید و برای تمیزی بیشتر بیشتر و درخشان شدن پرده ها می توانید مقداری پودر لباسشویی آنزیم دارد، یک پیمانه کوچک سرکه و یک قاشق کوچک جوش شیرین را داخل لباسشویی بریزید و آن ها را شستشو نمایید. به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده کردن از آب داغ برای شستن پرده ها باعث می شود که پرده ها چروک شوند

انتخاب برنامه شستن پرده با لباسشویی ال جی

برنامه ی delicate الجی یکی از برنامه های مخصوص شستن پرده توری در لباسشویی الجی به است که از این برنامه برای شستشوی لباس های ظریف نیز استفاده می شود. در صورتی که لباسشویی شما این برنامه را ندارد، برای انجام دادن این کار می توانید از برنامه جایگزین (easy care) استفاده نمایید. برنامه easy care دارای سنسور تشخیص وزن می باشد و زمان شستشوی این برنامه نسبت به دیگر برنامه ها طولانی تر است. در صورتی که تصمیم به استفاده از برنامه easy care و دوست ندارید که پرده چروک شود، باید از دور خشک کن پایین تر استفاده نمایید. دور خشک کن نرمال 800 دور می باشد.

اصلی ترین و اساسی ترین نکته که در هنگام شستشوی  پرده با لباسشویی باید به آن توجه کردن این است که بعد از تمام شدن سیر شستشوی لباسشویی اقدام به خارج کردن پرده و نصب اولیه آن ها بر روی چوب پرده می باشد. این کار باعث می شود تا پرده فرم سابق خود را از دست ندهد، چروک نشود و به همین دلیل نیازی به اتو نداشته باشد. همچنین تابش نور خورشید به پرده باعث روشن و درخشان تر شدن آن می شود.

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

نمایندگی تعمیرگاه مجاز از تکنسین ها متخصص برای تعمیر لباسشویی الجی در مدل های مختلف استفاده می کند. همچنین زمانی که شما دوستان عزیز نیاز به تعویض قطعه ای دارید نمایندگی تعمیرگاه مجازلباسشویی از قطعه اورجینال و اصلی استفاده می کند. هدف تعمیرگاه مجاز جلب رضایت شما دوستان عزیز و ازائه بهترین خدمات و سرویس لباسشویی الجی در کمترین زمان ممکن و نازلترین قیمت است.

در صورتی که لباسشویی ال جی با مشکل روبرو شده است و نیاز به تعمیرات لباسشویی ال جی دارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در تهران به تعمیرگاه مجاز الجی در تهران مراجعه نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی در تهران:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *