ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

علت آبگیری مداوم لباسشویی

علت آبگیری مداوم لباسشویی و تخلیه همزمان آن

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در این مقاله به بررسی علت آبگیری مداوم لباسشویی همراه با دلایل بروز آن پرداخته است تا در صورتی که عمل آبگیری در لباسشویی شما متوقف نمی شود، بدانید چه قطعاتی را بررسی و تعمیر کنید.

مراجعه کنندگان گرامی در صورتی که هرگونه سوال در رابط با دلایل آبگیری مداوم دارید، کافی است در آخر این مقاله در قسمت (دیدگاه) سوال خود را مطرح کنید تا تکنسین های ما به صورت آنلاین پاسخ سوال شما را بدهند.

شاید شما هم با این مشکل روبرو شده اید که لباس ها را در لباسشویی را ریخته اید و دستگاه را روشن کرده اید، اما پس از مدتی متوجه این موضوع می شوید لباسشویی به صورت مداوم تنها عملیات آبگیری را انجام می دهد و سیر شستشو لباس ها در لباسشویی به خوبی انجام نشده است. آیا از علت آبگیری مداوم لباسشویی و با نحوه برطرف کردن آن آشنا هستید؟ قبل از جواب دادن به این سوال بهتر است که بدانید شستشوی لباس ها در لباسشویی در مراحل مختلفی مانند چرخش، خشک کردن و … انجام می شود که آبگیری تنها یکی از این مراحل است. در صورتی که ماشین لباسشویی شما پس از روشن شدن تنها قادر به انجام عملیات آبگیری است، معنی آن این است که مشکلی در دستگاه شما وجود دارد و یکی از آن قطعات لباسش لباسشویی دچار اختلال شده است و نیاز به تعمیرلباسشویی و یا تعویض دارد.

دلیل متوقف نشدن آبگیری در لباسشویی

در این قسمت از مقاله به چهار 4 دلیل عدم متوقف شدن آبگیری در لباسشویی و در ادامه آن به شرح کامل عیب یابی آن می پردازیم:

  1. خرابی شیر برقی لباسشویی
  2. خرابی هیدروستات لباسشویی
  3. کم بودن ارتفاع شلنگ تخلیه آب لباسشویی
  4. خراب شدن برد الکترونیکی با تایمر لباسشویی

در ادامه مقاله با تعمیرگاه مجازلباسشویی در تهران همراه باشید تا با نحوه کامل عیب یابی مشکل آبگیری مداوم لباسشویی آشنا شوید.

خراب شدن شیر برقی یکی از علت های آبگیری مداوم ماشین لباسشویی

همانطور که می دانید، لباسشویی برای انجام کار خود به آب نیاز دارد و شیر برقی نیز قطعه ای است که در لباسشویی وظیفه پر کردن مخزن لباسشویی را با آب دارد. دلیل آبگیری مداوم در برخی از موارد به دلیل خراب شدن شیر برقی باسشویی است. درون شیر برقی لباسشویی قسمتی به نام بوبین وجود دارد که تایمر، برد الکتریکی و هیدروستات تنظیم کردن و کنترل این قسمت را بر عهده دارد.

شما به راحتی و با انجام دادن یک کار ساده می توانید تشخیص دهید که آیا علت آبگیری مداوم لباسشویی به دلیل خرابی شیر برقی است یا خیر. برای انجام دادن این کار ابتدا باید:

کابل برق لباسشویی را از برق بکشید.

بعد از آن به بررسی جریان آب در لباسشویی بپردازید.

در صورتی که آب با خاموش شدن لباسشویی همچنان به درون آن وارد می شود، به این معناست که شیر برقی در حالت باز خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

هنگامی که جریان آب با خاموش شدن لباسشویی ادامه پیدا نکند، بیانگر این موضوع است که شیر برقی سالم می باشد و دیگر قطعات در ماشین لباشویی دچار مشکل شده اند.

خراب شدن هیدروستات علت آبگیری مکرر ماشین لباسشویی

هیدروستات در لباسشویی وظیفه تنظیم میزان آب در مخزن دستگاه را بر عهده دارد. روش کار هیدروستات به اینگونه است که در هنگام ورود آب به لباسشویی با رسیدن سطح آب به میزان مشخص شده، هیدروستات فعال می شود و دلیل غیرفعال شدن شیر برقی می شود و از وارد شدن بیشتر آب به دورن لباسشویی می شود. این قطعه در قسمت پشتی لباسشویی قرار دارد و با استفاده کردن از یک شلنگ به مخزن آب لباسشویی متصل شده است.

شما دوستان عزیز برای شناسایی متوقف نشدن آبگیری در لباسشویی باید:

شلنگ متصل به هیدروستات را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که نشتی ندارد.

برای تشخیص این موضوع، می توانید شلنگ را از محل اتصالش به هیدروستات در بیاورید و بعد از آن یک سر آن را در آب و در سر دیگر فوت نماید و وجود حباب را در آب بررسی نمایید.

در صورت وجود حباب، لازم است که شلنگ تعویض نمایید.

در صورت وجود نداشتن حباب، باید قسمت های دیگر هیدروستات مانند میکروسوئیج را چک کنید.

کم بودن ارتفاع شیلنگ تخلیه آب علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی

علت آبگیری مداوم لباسشویی در برخی از موارد به دلیل کم شدن فاصله شلنگ تخلیه آب از سطح زمین می باشد. در صورتی که علت آبگیری مداوم ماشین لباسشویی به دلیل مواردی که در بالا ذکر شد نباشد، شایسته است که ارتغاعغ شلنگ تخلیه را نیز بررسی نمایید و در صورت کم بودن فاصله آن از میزان 50 تا 55 سانتی متر از زمین، کمی آن را فاصله دهید.

خراب شدن برد الکتریکی دستگاه یکی از دلیل های متوقف نشدن آبگیری در ماشین لباسشویی

برد الکتریکی قطعه ای در لباسشویی است که وظیفه آن فرمان دادن به قطعات دیگر مانند شیر برقی می باشد. قبل از بررسی کردن برد، ابتدا تمامی مواردی که در قسمت بالا گفسته شد را بررسی نمایید و بعد از آن به بررسی برد دستگاه بپردازید. برد الکتریکی لباسشویی از جمله قطعات گران در لباسشویی است که خراب شدن آن و تعویض آن هزینه زیادی را برای شما به دنبال دارد.

نظر تکنسین تعمیرگاه مجاز درباره مشکل آبگیری زیاد و مداوم لباسشویی چیست؟

در صورتی که می خواهید بدانید که چرا ورود آب به لباسشویی قطع نمی شود، در ادامه به بررسی کامل این موضوع از نظر تکنسین تعمیرگاه مجاز لباسشویی می پردازیم:

تامین آب در ماشین لباسشویی به وسیله شیر برقی، هیدروستات و برد الکترونیکی انجام می شود.

در هنگام سیر شستشو، پس از فعال شدن میکروسوئیچ درب و فرمان برد الکترونیکی، فرایند آبگیری لباسشویی آغاز می شود.

هنگامی که آب از شیر ورودی به شلنگی که به شیربرقی متصل است، وارد لباسشویی می شود، هیدروستات باید تشخیص بدهد که تا چه میزان آب برای لباسشویی کافی است.

در صورتی که شیر برقی سالم باشد و آب وارد دستگاه شود، اما هیدروستات نتواند تشخیص بدهد که چه میزان آب کافی است، آب به صورت مداوم وارد لباسشوی یمی شود و از مسیر تخلیه خارج می شود.

مهمترین و اصلی ترین علت متوقف نشدن ورود آب به مربوط به خرابی هیدروستات آن می باشد.

در این حین باید هیدروستات را تنظیم نمایید.

در برخی از موارد دیگر خرابی شیربرقی، برد الکترونیکی و یا کم بودن ارتفاع شلنگ تخلیه می تواند دلیل بروز این مشکل باشد که باعث بروز مشکل ورود مداوم آب به لباسشویی می شود.

نتیجه گیری از علت و تعمیر آبگیری مداوم ماشین لباسشویی

ما در این مقاله علت آبگیری مداوم لباسشویی و نحوه برطرف کردن آن را به صورت کامل برای شما دوستان عزیز شرح دادیم. در صورتی که قصد دارید خودتان به برطرف کردن مشکل لباسشویی بپردازید، باید به این موضوع توجه کنید که عیب یابی برطرف مشکل در لباسشویی به آسانی امکان پذیر نمی باشد و بای آن رابه یک تعمیرکار حرفه ای لباسشویی در تهران در این زمینه بسپارید.

در صورتی که برای برطرف کردن مشکل لباسشویی خود به دنبال یک تعمیرگاه مجاز هستید، پیشنهاد ما به شما این است که تعمیرگاه مجاز لوازم برقی خانگی را برای این کار انتخاب کنید. تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران دارای تکنسین های متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر لباسشویی است که در هنگام آبگیری مداوم سریعا علت آبگیری مداوم لباسشویی را تشخیص می دهند و به برطرف کردن مشکل آن در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازند. هر کجای تهران که هستید و لباسشویی شما از هر برندی که باشد، فرقی نمی کند شما دوستان عزیز می توانید تنها با یک تماس ساده مشکل لباسشویی را در محل خود و منزلتان با نازل ترین قیمیت برطرف نمایید.

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت خرابی لباسشویی خود با پر کردن فرم درخواست تعمیر به صورت آنلاین و یا با تماس گرفتن با شماره زیر خرابی دستگاه خود را گزارش دهید تا بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص به محل مورد نظر شما اعزام شود و به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما بپردازد.

هنگامی که لباسشویی شما دچار اختلال شده است، بهتر است در صورت نداشتن تخصص کافی برای تعمیرات لباسشویی اقدام نکنید. زیرا این امکان وجود دارد که وقتی شما با مشکل در لباسشویی خود روبرو شده اید و تخصص کافی برای برطرف کردن این مشکلات را ندارید و برای تعمیر لباسشویی اقدام می کنید امکان بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی شما وجود دارد پس با توجه به این موضوع بهتر است که تعمیرات لباسشویی خود را در هر برندی مانند: تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی پاکشوما، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی بکو، تعمیر لباسشویی ارج ،تعمیر لباسشویی مدیا ،تعمیر لباسشویی گرنیه ،تعمیر لباسشویی زیرووات ،تعمیر لباسشویی زیمنس ، تعمیر لباسشویی مرسی … را به نمایندگی معتبر و با تجربه بسپارید. نمایندگی تعمیرگاه مجاز یکی از تعمیرگاه های حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیرات انواع لباسشویی است و شما دوستان عزیز می توانید با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگی خود را به این مجموعه بسپارید.

راه های ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز:

77394838_22737566_442887993_33812686_88592650

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *