ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

آب رفتن لباس در لباسشویی سامسونگ

جلوگیری از آب رفتن لباس در لباسشویی

برچسب شستشوی لباس را بخوانید

علامت، لیبل یا همان برچسب هایی که روی هر لباس وجود دارد تمام نکات و جنبه های مختلف شستشو در لباسشویی را بیان میکند. مثلا اینکه با چه دمای آبی، با چه میزان زمان برای شستشو و چه نحو شستشو مثل شستشو با دست، در لباسشویی و یا خشکشویی، میزان استفاده از شوینده و حتی حالت خشک شدن لباسها را بیان میکند.

کافیست شما از این برچسبهای روی لباس یعنی از معنی علامت های روی لباس ها آشنایی داشته باشید. مطمئناً میزان مشکلاتی مثل آب رفتن لباس تا تمیز نشدن لباسها به حداقل میرسد. علاوه بر این از دفترچه راهنمای محصول لباسشویی خود نیز همیشه اطلاع کامل داشته باشید زیرا 0 تا 100 نکاتی که باید از لباسشویییتان بدانید را به شما آموزش میدهد.

آب گرم یا سرد، کدام باعث آب رفتن لباس میشود؟

هرچقدر در هنگام شستشو آب درجه حرارت بالاتری داشته باشد میزان وارفتگی و شل شدن الیاف لباس و حتی امکان آب رفتن لباس وجود دارد. اما در عوض هر چقدر میزان دمای آب معمولی و سرد باشد اطمینان از میزان آب رفتن لباس در هنگام شستشو به حداقل میرسد.

کدام پارچه ها بیشتر آب میروند؟

نکته مهم و قابل توجه این است که الیاف و جنس پارچه در میزان آب رفتگی لباس تاثیر بسزایی دارد. اما هرچند که اگر به برچسبها توجه کنید دیگر با این صحنه دلخراش مواجه نخواهید شد زیرا در رابطه با نحوه شستن لباس، برچسب آن، شما را به خوبی آگاه خواهد کرد.
الیاف نخی و االیاف مصنوعی، پلاستیکی، ریون، از جمله پارچه های هستند که امکان آب رفتگی در آنها بالا است.

علامت دایره به این معناست که لباس را تحت هیچ شرایطی نباید در خانه بشویید و باید از روش های سپردن لباس به خشکشویی برای شستشوی آن استفاده شود.

البته با پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک، احتمال آب رفتن لباسها نیز بسیار کمتر از قبل شده است. با این وجود همیشه نسبت به لباسهای نخی، حساس باشید و با فروشنده هنگام خرید صحبت کنید. اگر احتمال آب رفتن لباس وجود دارد، شاید بهتر باشد یک سایز بزرگ تر خریداری کنید.
مبارزه با آب رفتن لباس در لباسشویی

دور خشک کن ماشین لباسشویی را خیلی بالا انتخاب نکنید

وقتی ماشین لباسشویی خود را روی دور کم موتور قرار دهید، فشار کم تری بر روی پارچه های لباس های شما وارد میشود. چرخهی ملایم ماشین لباسشویی با زمان کمتر، چرخش و سرعت آهسته آن، به لباس کمک میکند تا شکل و اندازهی خود را در طول شستشو حفظ کند. شستشو با دور کم موتور، روشی عالی برای لباسهایی با الیاف طبیعی است.
از طرفی فراموش نکنید که هرچه دور خشک کن در لباسشویی بالا رود، امکان چروک شدن لباس هم بالا میرود و درصد آب رفتگی لباس نیز افزایش پیدا میکند.

استفاده از برنامه تکمیلی خشک کن 100% در لباسشویی

اگر عجله برای خشک شدن لباس دارید و میخواهید لباس نخی یا لباسی با جنسهای حساس که باید به نحوه شستشو آنها کمال توجه را داشت، دچار آب رفتن نشود، باید بین خشک شدن سریع و آبرفتگی لباس یکی را انتخاب کنید.
زیرا قابلیتی مثل خشک کن 100% لباسشویی در برخی لباسشویی ها مثل لباسشویی سامسونگ، با حرارت بالا شروع به خشک کردن لباس میکند و همین امر میتواند سببِ جمع شدن و یا وا رفتن تار و پود لباس شما شود. اما در حالت پایانی شستشوی لباس در لباسشویی که به حالت دور خشک کن میرود، در این حالت با انتخاب دور چرخش و خشک کن، با چرخشِ خود، کمک به خشک شدن لباس میکند که همانطور در بند 4 بیان کردیم انتخاب این دور خشک کن هم مهم است.

انتخاب صحیح برنامه در لباسشویی، بدون آب رفتن لباس

برای اینکه با آب رفتگی لباس در لباسشویی مواجه نشوید قبل از هر چیز به بند 1 این مطلب برگردید و آن را به خوبی مطالعه کنید. برای انتخاب بهترین برنامه برای شستشو در لباسشویی به جنس، میزان کثیفی و علی الخصوص برچسب روی لباس خود توجه داشته باشید. اگر اطلاعات کافی برای انتخاب صحیح برنامه در لباسشویی، نسبت به کثیفی و جنس پارچه ندارید.

لباسهایی که فرآیند آب رفتن قبلا روی آنها انجام شده است را بخرید

برخی از تولیدکنندگان پارچه، در طول فرآیند تهیه ی پارچه برای استفاده ی حداکثر از پارچه های کوچک در تهیه ی لباسها، آنها را بیش از حد میکشند. این کار به آنها این امکان را میدهد تا با پارچه های کمتری لباس بدوزند. این فرآیند، پارچهها را از حالت طبیعی خود خارج میکند. وقتی این پارچهها در مقابل گرما قرار میگیرند، بلافصله به حالت طبیعی خود برمیگردند و آب رفتگی ایجاد میشود. برای جلوگیری از این پدیدهی آبرفتگی، به برچسب آنها نگاه کنید که نشان میدهد آنها از قبل این فرآیند را طی کرده باشند. این پارچه ها قبل از دوخت شسته شده و دیگر با شستن آب نمیروند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ درنمایندگی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در خدمت مشتریان تهرانی می باشد تا کار تعمیر لباسشویی سامسونگ را با بالاترین کیفیت به ایشان ارائه دهد.

همه ی ما به این موضوع آگاه هستیم که لوازم خانگی که امروزه تولید میشوند با تکنولوژی و علم روز دنیا پیشرفت می کنند و همین موضوع مراکز خدمات پس از فروشی مانند تعمیرگاه مجاز را مجاب می کند تا با دانش روز، تعمیرات لباسشویی سامسونگ را انجام دهند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *