ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

المنت هیتر لباسشویی ال جی

آموزش تعویض المنت ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر و یا تعویض المنت هیتر لباسشویی ال جی یکی از تخصصی ترین خدمات مربوط به این لباسشویی است که این سرویس توسط تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در محل مورد مورد نظر شما ارائه می شود. توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که با توجه به تخصصی بودن این مورد بهتر است که برای تعویض و یا تعمیر المنت هیتر الجی از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید، اما در صورتی که شما مراجعه کنندگان گرامی از تخصص و دانش بالایی در این زمینه برخوردارد هستید می توانید با مطالعه کردن این مقاله، جهت تعمیر و یا تعویض المنت هیتر لباسشویی ال جی اقدام نمایید.

توصیه ما به شما این است که در صورت نداشتن مهارت و تخصص کافی، از دستکاری ماشین لباسشویی جلوگیری نمایید و تعمیر لباسشویی ال جی خود را به نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی بسپارید. همانطور که یم دانید هیتر لباسشویی مانند دیگر هیترهای بکار رفته در دیگر لوازم برقی وظیفه تامین آب گرم را در دستگاه مورد نظر برعهده دارد. واضح است که در صورت خرابی این قطعه، آب گرم مورد نیاز با لباسشویی تامین نمی شودش و این قطعه باید بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی الجی شود.

خرابی المنت هیتر لباسشویی ال جی

خراب بودن هیتر لباسشویی ال جی ناشنه هایی دارد که با مشاهده کردن آن ها می توان به این نتیجه برسیم که این قطعه در لباسشویی خراب شده است. برای تشخیص خراب بودن این قطعه در لباسشویی کافی است که یکی از این موارد را در حین کار با لباسشویی استفاده نمایید:

  1. پریدن فیوز و یا برق اصلی لباسشویی.
  2. لباسشویی به خوبی کار می کند اما آب را گرم نمی کند.
  3. برنامه شستشو تمام نمی شود و دستگاه به کار خود ادامه می دهد.

در صورتی که از خرابی المنت هیتر لباسشویی ال جی مطمئن شدید می توانید با مطالعه این مقاله کردن و خواندن دستورالعمل درج شده در ادامه مقاله، جهت تعمیر و یا تعویض لباسشویی الجی این قطعه اقدام نمایید. در صورت مواجه شدن با هر مشکلی از ادامه کار خودداری نمایید و با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی تماس بگیرید.

تعمیر المنت هیتر لباسشویی ال جی

ابزار لازم:

قبلا از این که برای تعمیر هیتر لباسشویی الجی اقدام کنید، ابزار و وسایلی را باید برای این کار تهیه فرمایید. برای انجام دادن این کار باید المنت حرارتی مخصوص و سازگار با مدل لباسشویی، آچار و پیچ گوشتی سازگار با پیچ ها دارید.

جدا کردن دوشاخه دستگاه از پریز برق:

قبل از اینکه اقدام به تعمیر المنت هیتر لباسشویی الجی بکنید از این موضوع مطمئن باشید دوشاخه لباسشویی را از پریز کشیده باشید.

خارج کردن محفظه پودر و کنترل پنل:

برای انجام دادن این کار اول باید پیچ های پنل را که پشت آن قرار دارد را باز کنید. بعد از آن از خارج شدن نیازاست که پنل را از دستگاه جدا نمایید. برای خارج کردن این بخش باید ابتدا محفظه ی پودر را خارج کردبه این دلیل که پیچ های پنل زیر محفظه تهیه شده اند. پس با توجه به این موضوع لازم است که اول محفظه را در بیاورید برای انجام این کار ابتدا محفظه را بیرون بکشید و با کمی فشار دادن به سمت بالا آن را از جایش در بیاورید.

بعد از انجام دادن این مرحله پیچ های زیر محفظه و پیچ کناری پنل را باز نمایید و پنل را از قسمت جلویی آن جدا نمایید. (نکته: پیچ هایی که در این قسمت از لباسشویی طراحی شده اند ضد زنگ هستند پس بعد از باز کرده آن هارا درون جعبه و یا یک جای مطمئن بگذارید تا با دیگر پیچ ها جابجا نشوند.) برای ادامه روند تعمیر المنت هیتر لباسشویی ال جی مقاله را دنبال نمایید.

در آوردن درب از ماشین لباسشویی:

بعد از انجام دادن مراحل بالا می توانید پنل زیرین لباسشویی را خارج کنید. بعد از انجام دادن این مراحل کلیپس لاستیک را از آن جدا نمایید لاستیک را به سمت داخل دیگ فشار دهید تا از درب جدا شود. همانگونه که قابل مشاهده است در این بخش از لباسشویی چهار پیچ شامل دو پیچ قفل درب قسمت جلویی لباسشویی را نگه داشته اند است. پیچ ها را باز کنید، تا بتوانید بخش جلویی را به همراه درب لباسشویی جلو کنید.

خارج کردن المنت معیوب:

با انجام دادن مراحل بالا، شما می توانید در این مرحله المنت قرار گرفته در زیر دیگه لباسشویی را مشاهده نمایید. توصیه ما این است که قبل از خارج کردن المنت هیتر لباسشویی لباسشویی ال جی از اتصالات آن یه عکس تهیه فرمایید تا تصویری از شکل وصل شدن سیم ها داشته باشید. بعنی از گرفتن عکس می توانید سیم ها و سوکت هارا جدا کنید.

در بین المنمت یک مهره وجود دارد که باید باز شود. اما باز کردن این مهره نباید تا آخر باشد. هنگامی که مهر به آخر پیچ رسید به آرامی با ته پیچ کوشتی به آ« ضربه بزنید تا کل پیچ و مهره به داخل المنت برود. با انجام دادن این کار المنت آزاد می شود و می توان آن را در آورد.

جاگیر کردن المنت هیتر لباسشویی ال جی:

در این مرحله هیتر جدید را سر جای هیتر قبلی در لباسشویی می گذارید. در داخل المنت ترموستات قرار دارد. برای خارج کردن آن کمی آن را فشار دهید. برای اینکه بتوانید المنت جدید را به آسانی در جای خود بگذارید، توصیه می کنیم که مایع ظرفشویی را بر روی قسمت لاستیکی آن بمالید. المنت جدید را به آرامی به داخل فشار دهید و از دست جاگیر شدن آن مطمئن شوید. پس از انجام دادن این کار پیچ و مهره آن را محکم کنید تا المنت سرجایش محکم و آب بندی شود.

وصل کردن سیم‌ها:

مرحله آخر در تعمیر و تعویض المنت هیتر لباسشویی الجی به وصل کردن سیم ها و فیش ترموستات اختصاص دارد. سیم ها را باید مانند تصویری که در ابتدای کار تهیه کردید، وصل کنید. با انجام این کار، تعویض المنت تمام شده است و باید پنل ها را از آخر به ترتیب سر جای خودشان قرار دهید و پیچ هایشان را سفت کنید. (نکته: کلیپس واشر درب را هم به سفت کنید.) برای تست دستگاه، لباسشویی ال جی را یک مرتبه روشن کنید تا از کار کردن آن به خوبی مطمئن شوید. در صورت تدام مشکل در لباسشویی بهتر است که تز یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی کمک بگیرید.

نمایندگی ال جی در تهران

مراجعه کنندگان و دوستان عزیز که از لوازم خانگی ال جی استفاده می نمایید می توانید با حضور در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تولیدات این برند مانند فروش قطعات، تعمیر لباسشویی الجی  و تعویض قطعات لباسشویی الجی را دریافت کنید.

شما دوستان عزیز میتوانید در صورت خرابی لباسشویی خود با پر کردن فرم درخواست تعمیر لباسشویی ال جی به صورت آنلاین و یا با تماس گرفتن با شماره زیر خرابی دستگاه خود را گزارش دهید تا بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص  تعمیر لباسشویی به محل مورد نظر شما اعزام شود و به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما بپردازد.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی الجی :

77166615_22737566_442887993_33812686

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *