ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی آبسال

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران

تعمیر لباسشویی آبسال توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال ارائه می شود. لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی آبسال توسط تیم تعمیرگاه مجاز اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی مجاز آبسال، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

برای ارتباط با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی آبسال کلیک کنید.تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال

نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در تهران

متخصصین تعمیر گاه مجاز با تعمیر لباسشویی آبسال در محل به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه شما می پردازند.

این خدمات مزیت های بسیار ویژه ای برای کاربران این لباسشویی فراهم آورده است. در ادامه به معرفی برخی از مزیت های تعمیرات لباسشویی آبسال در محل در تهران می پردازیم:

  1. حذف هزینه های جابجایی
  2. صرفه جویی در هزینه ها
  3. حذف صدمات ناشی از جابجایی
  4. صرفه جویی در زمان
  5. از نزدیک می توانید شاهد خدمات تعمیرکار لباسشویی آبسال باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران

اگر به تعمیر لباسشویی آبسال نیاز دارید، تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر و رفع عیب آن به شما کمک میکند. ما سریع‌ ترین و بهترین نمایندگی برای تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران محل مورد نظر شما هستیم.

هیچ فرقی نمی ‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، اصلاً کار نمی‌کند، بوی بدی از ماشین لباسشویی آبسال می‌آید، شما می ‌توانید روی متخصصین حرفه‌ای تعمیرگاه مجاز حساب کنید.

 تکنسین‌های تعمیرگاه مجاز دوره‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آبسال را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال قدیمی

از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی در ﺣﺎل ﮐﺎر آب ﻧﺸﺖ می‌کند؟1

معمولا نشت آب از ماشین لباسشویی بسیار شایع است.

 این مشکل با توجه به محل دقیق نشت آب، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و همچنین راهکارهای متفاوتی برای رفع نشتی آب هم وجود دارد. در ابتدا پنل ﭘﺸﺖ ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی و درپوش ﻓﻮﻗﺎﻧﯽ را از لباسشویی ﺟﺪا کرده و بعد لباسشویی را ﺑﻪ ﺑﺮق وصل ﮐﻨﯿﺪ.  سپس در حین کار به دستگاه دقت کرده و ﻣﺤﻞ نشتی آب را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ کنید.

 اﮔﺮ ﻣﺤﻞ نشتی، از رابط‌ های ﻻﺳﺘﯿﮑﯽ آب اﺳﺖ، باید ﺗﻌﻮﯾﺾ شود.

همچنین بر اثر ﺗﺮﮐﯿﺪﮔﯽ قابِ ﻣﺨﺼﻮص ﺟﺎﭘﻮدري، واترپمپ و… ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ آب جمع شود، ﮐﻪ در این حالت بهترین روش برای آب ‌بندی دستگاه ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻣﻮارد ﻓﻮق می باشد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی آبسال

نمایندگی لباسشویی آبسال تهران

مجموعه ی تعمیرگاه مجاز تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال حاضر است تا به تمامی سوالات شما در زمینه ی تعمیر لباسشویی آبسال پاسخ دهد و شما را با نمایندگی تعمیرات آبسال در تهران آشنا کند.

تعمیرگاه مجاز با بیش از نیم قرن تجربه دارای تکنسین های متعهد و آموزش دیده است.

 سیاست نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران تلاش حداکثری برای رفاه حال مشتریان عزیز است.

و اگر نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر محصولات آبسال دارید، با کارشناسان تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا مرغوب­ ترین قطعات فابریک را در اختیار شما قرار دهند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران به شرح زیر است:

  1. استفاده از قطعات فابریک برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی آبسال
  2. تعمیرکار لباسشویی آبسال که به صورت حرفه ای آموزش دیده است.
  3. حفظ کیفیت دستگاه شما
  4. با تعمیر صحیح دستگاه به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی کمک می کند.
  5. فاکتور با شرح کامل خدمات در اتمام کار به شما تقدیم می گردد و دیگر دغدغه ای بابت مبلغ پرداختی نخواهید داشت.
  6. همه ی خدمات ارائه شده دارای ضمانتنامه رسمی می باشد که به شما اطمینان و آرامش در خدمات را هدیه می دهد.

 لباسشویی آبسال

تعمیرات لباسشویی آبسال

تعمیرات لباسشویی آبسال

ارورهای ماشین لباسشویی آبسال

کد خطا یا ارور F01 لباسشویی آبسال

  • این خطا دلالت به عدم آبگیری و یا نبود آب کافی در دستگاه دارد. دلایل بروز ارور f1 می تواند موارد زیر باشد:
  • احتمالا شیر برقی خراب شده است. سنسور سطح آب دچار مشکل شده و یا از کار افتاده است. برد الکترونیکی دچار ایراد شده. وجود اتصالی در سیم کشی های مربوطه. احتمال دارد شیر ورودی آب بسته باشد.
  • برای رفع این خطا متخصص باید شیر برقی را بررسی نماید. همچنین برد لباسشویی و اتصالات سیم کشی لباسشویی نیز باید بررسی شوند.

کد خطا یا ارور F02 لباسشویی آبسال

  • این خطا مربوط به خرابی هیدروستات لباسشویی است که می تواند ناشی از وجود عیبی در هیدروستات باشد و یا ایرادی در اتصالات و سوکت های هیدروستات و قطعی آنها موجب بروز این ارور شده باشد.
  • برای رفع ارور f2 متخصص مربوطه باید در ابتدا هیدروستات و اتصالات مربوطه را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود ایراد در هر یک از آنها، قطعه یا المان مورد نظر را عوض کند. همچنین ممکن است خطا از جانب فرمان برد لباسشویی باشد که در آن صورت بررسی شود.

کد خطا یا ارور F04 لباسشویی آبسال

  • خطای مورد نظر به معیوب بودن میکروسوئیچ درب اشاره دارد. و در بعضی موارد نیز عیب از برد الکترونیکی لباسشویی و ارتباط آن با میکروسوئیچ می باشد.
  • برای برطرف کردن ارور f4، تکنسین مربوطه میکروسوئیچ قفل درب را بازرسی کرده و در صورت مشخص شدن ایراد آن را عوض نماید. اگر برد الکترونیکی دچار خرابی شده و یا مشکل به اتصالات میان برد و میکروسوئیچ مربوط است، بنابر شرایط تکنسین می تواند با تعمیر و یا تعویض قطعات آن را برطرف کند.

کد خطا یا ارور F05 لباسشویی آبسال

  • این خطا مربوط به سنسور NTC که سنسور المنت حرارتی لباسشویی است می باشد.
  • تکنسین متخصص پس از بررسی سنسور و اندازه گیری های لازم، از سالم بودن آن باید اطمینان حاصل کند. و در غیر اینصورت تعویض سنسور مورد نیاز خواهد بود.
  • در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی آبسال شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال به شماره تماس 22737566 و 77166615 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی آبسال شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.    
اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

” جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی و برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.”

مطالب مرتبط : تعمیر لباسشویی

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *