ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی ریتون

درخواست تعمیرات لباسشویی ریتون در تعمیرگاه مجاز برای شما مزایایی را به همراه دارد که به شرح زیر می باشد:

1- تعمیر در محل

اولین نکته ی حائز اهمیتی که در مزایای تعمیرگاه مجاز باید به آن اشاره کنیم تعمیر در محل میباشد، چرا؟

زیرا دیگر نیازی نیست زحمت درآوردن لباسشویی را از جای خود بکشید تا آن را از منزل خارج کنید و به تعمیرگاه ببرید. علاوه بر اینکه دیگر نمیخواهد این کار را کنید که ممکن است در این انتقالات به دستگاه آسیب بزنید، در هزینه ها نیز صرفه جویی میکنید چون هزینه حمل و نقل نمی دهید و می توانید بر روی تعمیراتی که تکنسین تعمیرگاه مجاز انجام میدهد، به صورت مستقیم نظارت داشته باشید.

2- استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

تمامی قطعاتی مصرفی که در تعمیر یا تعویض لباسشویی ریتون استفاده می شوند از قطعات با کیفیت، اصلی و اورجینال می باشند که عمر دستگاه با جایگزینی قطعات اصلی بیشتر خواهد بود.

3- همکاری با تعمیرکاران مجرب

مجموعه ی تعمیرگاه مجاز همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند، به همین منظور با تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده همکاری دارد تا بتواند این رضایت را حفظ کند، هر ساله آموزش های لازم و به روز در خصوص تعمیر لباسشویی ریتون به تعمیرکاران داده می شود تا بتوانند به راحتی تعمیر این دستگاه را انجام دهند.

4- مدیریت هزینه ها

به علت این که هزینه ی تمامی خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی ریتون طبق نرخ تصویب شده ی اتحادیه میباشد که طبق آن از شما هزینه ها دریافت خواهد شد و همانطور که گفتیم نیازی به پرداخت هزینه ها در خصوص حمل و نقل و جابجایی پرداخت نخواهید کرد.

فقط به این موضوع دقت کنید که ارائه خدمات طبق نرخ مصوب میباشد، نه قطعات مصرفی، زیرا هزینه قطعات مصرفی جداگانه محاسبه خواهد شد.

5- ارائه برگه ی ضمانت نامه خدمات 180 روزه

پس از پایان تعمیرات، تعمیرکار برگه ضمانت نامه ای 6 ماهه به شما ارائه خواهد کرد که حاکی از اطمینان به توانایی های تعمیراتی تکنسین ها می باشد.

6- اعزام سریع تعمیرکار به محل

به علت دارا بودن شعبات مختلف در سراسر تهران، پس از هماهنگی های لازمی که میان شما و مشاوران ما صورت میگیرد، تعمیرکار به سرعت به محل مورد نظر شما اعزام می شود تا به بهترین نحو تعمیر لباسشویی ریتون را انجام دهد.

7- ارائه خدمات در 7 روز هفته

مرکز تعمیرات لباسشویی ریتون در تعمیرگاه مجاز هر روزه در خدمت شماست، حتی در روز های تعطیل هم میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.

 

راه های ارتباط با مجموعه ی تعمیرگاه مجاز

برای دریافت خدمات پس از فروش لباسشویی ریتون میتوانید با شماره تماسی که روی برگه گارانتی که از فروشگاه خریداری شده صادر شده، تماس بگیرید. اما اگر به هر دلیلی اعم از گم شدن برگه گارانتی، نامناسب بودن خدمات، مخدوش شدن شماره های تماس یا هر دلیلی دیگری، میتوانید با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید و از نزدیک ترین شعبه، درخواست کمک داشته باشید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *