ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران، نمایندگی تعمیرات مدیا در تعمیرگاه مجاز خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر تخصصی لباسشویی میدیا در تهران را ارائه می‌دهد. اگر ماشین لباسشویی مدیا دچار هر نوع مشکلی شده، تکنسین‌های با تجربه ی ما با مراجعه به محل شما، ضمن بررسی و عیب‌یابی، آنها را بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه به صورت فوری تعمیر و سرویس می‌نمایند. ما با حفظ کیفیت خدمات، کمترین هزینه‌های تعمیر لباسشویی میدیا را ارائه می‌دهیم. همین حالا می‌توانید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی مدیا را از طریق فرم آنلاین سفارش  و یا با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

همانطور با گذشت زمان تکنولوژی استفاده شده در لوازم خانگی بالا میرود و این موضوع باعث این مشکل شده است که تعمیر لوازم خانگی مدیا در صورت بروز مشکلات تخصصی نیاز به مهارت بالایی دارد . از این رو بهتر است که تعمیر لوازم خانگی مدیا  خود را به نمایندگی معتبر با تکنسین های متخصص بسپاریم ، اما مشکلات لباسشویی عمداً به دو دسته مشکلات غیرتخصصی و تخصصی تقسیم میشود که مشکلات غیر تخصصی را میتوان با کمی آشنا بودن با اجزا برطرف کرد و از بروز مشکلات تخصصی جلوگیری کنیم . اما مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی میشود که برطرف کردن آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد بهتر است که در صورت نداشتن تخصص کافی اقدام به تعمیر لباسشویی media نکنید زیرا باعث خسارت مالی بیشتر میشود. شما دوستان عزیز میتوانید در صورت بروز مشکلات تخصصی به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مدیا مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

یکی از راه های جلوگیری از بروز مشکلات جدی برای لباسشویی جرمگیری و سرویس دوره ای لباسشویی است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا

شما دوستان عزیز که در صورت خرابی لباسشویی ، خرابی  قطعه و یا سرویس لباسشویی به دنبال نمایندگی معتبر مدیا برای برطرف کردن مشکلات خود هستند میتوانند به نمایندگی مجاز مدیا مراجعه و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های با سابقه ؛ قابل اعتماد و دوره دیده در زمینه های تعمیر لباسشویی مدیا ، سرویس و تعویض قطعات لباسشویی آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز است. در صورت

نیاز می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

در ضمن نمایندگی تعمیرگاه مجاز در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریک لباسشویی مدیا  را جایگزین قطعه خراب میکند .

برخی از اجزای لباسشویی مدیا

  • پمپ آب لباسشویی مدیا
  • مخزن شستشو لباسشویی مدیا
  • شیر ورودی آب لباسشویی مدیا
  • موتور ماشین لباسشویی مدیا
  • سوئیچ پاور (روشن/ خاموش)
  • میکرو سوئیچ
  • المنت (هیتر)
  • هیدروستات لباسشویی مدیا
  • ترموستات ماشین لباسشویی مدیا
  • تایمر لباسشویی مدیا
  • لاستیک دور درب ماشین لباسشویی مدیا
  • کاسه نمد ماشین های لباسشویی مدیا
  • پولی ماشین های لباسشویی مدیا
  • تسمه­ لباسشویی مدیا

برخی از کد خطاهای لباسشویی و دلایل بروز آن ها

ارور E6 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E6هیتر یا المنت لباسشویی سوخته است. برد الکترونیکی ماشین لباسشویی میدیا خراب شده است.

ارور E10 ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E10زمان آبگیری بیش از حد شده است. زمان زیادی طول می کشد تا المان های مربوط به ورودی آب، مثل شیربرقی و هیدروستات از آب پر شوند.

ارور E11-E12 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E11 و E12آب از ماشین لباسشویی میدیا سر ریز کرده است.

ارور E21 ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E21تخلیه ماشین لباسشویی میدیا مدت زمان زیادی طول می کشد.

ارور E30 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E30درب ماشین لباسشویی میدیا بسته نشده است.

ارور E31 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E31میکرو سوئیچ درب ماشین لباسشویی میدیا باز نمی شود و یا به درستی عمل نمی کند.

ارور E33 ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور و نحوه رفع ارور
E33هیدروستات ماشین لباسشویی میدیا خطا داده است زیرا سنسور سطح آب به درستی عمل نمی کند.جهت رفع کد خطا هیدروستات را بررسی کنید، همچنین سنسور سطح آب را نیز بررسی کرده در صورت نیاز باید تعویض شود.

ارور E34 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور و نحوه رفع ارور
E34·         سنسور دمای آب (ترموستات) اتصالی پیدا کرده است.·         سنسور دمای آب را بررسی نمایید و در صورت نیازز تعویض کنید.

ارور E35 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور و نحوه رفع آن
E35·         ترموستات یا سنسور ماشین لباسشویی میدیا دمای آب را نشان نمی دهد.·         در صورت نیاز سنسور دمای آب لازم است تعویض شود.

ارور E36 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E36الکمن شکسته است.

ارور E40-E41 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور و نحوه رفع آن
E40-E41·         برد الکترونیکی ماشین لباسشویی میدیا عملکرد درستی از خود نشان نمی دهد.·         در صورت نیاز لازم است برد الکترونکی تعمیر و یا تعویض گردد.

ارور E50 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E50خطا های متعدد و رخ دادن چندین خطا

ارور E3C ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E3Cعلت رخ دادن این خطا ﺧﺮاﺑﯽ اﻟﻤﻨﺖ است.

ارور E3D ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E3D·         علت رخ دادن این خطا نوسانات برق می باشد.·         ممکن است برد الکترونیکی ماشین لباسشویی میدیا خراب شده باشد.

ارور E60 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E60علت خرابی موتور است. موتور ممکن است درجا بزند یا موتور سوخته باشد.

ارور E61 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E61برد ماشین لباسشویی میدیا خراب شده است و تشخیص برد ماشین لباسشویی میدیا می تواند دچار مشکل شده باشد. همچنین ممکن است موتور سوخته باشد. مدار برد ممکن است خراب شده باشد.

ارور E62 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E62علت رخ دادن این کد خطا خرابی برد یا سرعت سنج ماشین لباسشویی میدیا می تواند باشد. همچنین ممکن است موتور خراب شده باشد.

ارور E63 لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E63سرعت موتور کنترل نشده است و ممکن است خرابی از تاکومتر باشد. همچنین ممکن است که مدار برد الکترونیکی خراب شده باشد.

ارور F92 ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
F92سنسور گرد و غبار ماشین لباسشویی میدیا و المانهای مربوط به آن ممکن است خراب شده باشند.

ارور E404 ماشین لباسشویی میدیا

ارورعلت ارور
E404مدار برد اصلی ماشین لباسشویی مدیا خراب شده است.

برخی از مشکلات متداول لباسشویی ودلایل بروز آن

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی مدیا :

در این مواقع ممکن است مشکل بر اثر فعال شدن سوئیچ عدم تعادل دستگاه باشد که به علت عدم تعادل بار بوجود می آید، برای رفع مشکل لباس ها را یکسان داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و لباس ها را پخش کنید، و دوباره دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل رفع نشد امکان دارد ایراد از برد دستگاه و یا تایمر الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، این یک مشکل تخصصی است و برای برطرف شدن آن میتوانید با تکنسین های تعمیر لباسشویی مدیا  تماس گرفته تا دستگاه شما بازدید و رفع مشکل شود.

علت قطع نشدن عمل آبگیری لباسشویی:

گاهی حین آبگیری آب داخل دیگ جمع میشود، امکا0646 دارد مشکل از شیر ورودی آب باشد،اتصال برق را قطع کنید ، اگر همچنان آب داخل دستگاه می آمد، اشکال از شیر دستگاه است، اما اگر آبگیری دستگاه متوقف شد، احتمال دارد مشکل از فشارآب ورودی، تایمر دستگاه و یا سوئیچ فشار باشد، که نیاز به دانش فنی و بازدید تکنسین دارد.

مشکل تخلیه ماشین لباسشویی مدیا:

وقتی این مشکل پیش می آید، که پمپ تخلیه شما دچار اشکال شده و یا تسمه دستگاه پاره شده باشد، حتی امکان دارد که شلنگ تخلیه دستگاه گرفته شده باشد که آب باقی مانده در ماشین لباسشویی را تخلیه نمیکند.

سبد ماشین لباسشویی بطور کامل نمیچرخد:

یکی از علت هایی که سبد ماشین لباسشویی به درستی نمیچرخد و یا کلا کار نمیکند به علت خرابی سوئیچ درب و یا ضامن درب ، سوختن سنوید چرخش دستگاه، مشکل در سیم های رابط ، پاره گی و یا بریده گی تسمه و یا مشکلات اجزای داخلی الکترونیک دستگاه میباشد.

باقی ماندن ذرات پودر بروی لباس ها بعد از شستشو:

وجود ذرات و اثرات پودر لباسشویی بر روی لباس ها بعد از شستشو معمولا به این علت پیش می آید که : شیر آب سرد ورودی دچار گرفتگی رسوبی شده باشد و آب به میزان کافی به دیگ نرسد ، همچنین ممکن است برخی از اجزای داخلی ماشین لباسشویی و یا تنظیمات دستگاه بهم خورده باشد.

چرا لباسشویی مدیا آبگیری نمیکند :

وقتی دستگاه آبگیری نمیکند و با مشکل روبروست در مرحله اول درب ماشین لباسشویی را چک کنید، بسته نشدن درب از ادامه فعالیت دستگاه جلوگیری میکند، میکروسوئیچ و هیدروستات دستگاه را چک کنید،ممکن است مشکل به علت خرابی برد لباسشویی مدیا باشد، برد و اتصالات مربوط به آن را چک کنید، در مرحله بعد شما باید پمپ دستگاه، اتصالات داخلی و درنهایت شیر ورودی آب را بررسی کنید.

علت لک شدن لباس ها بعد از شستشو چیست :

اگر لباس های شما قبل از شستشو دارای لکه بوده و بعد از شستشو همچنان لکه باقی مانده است ، ممکن است لکه با شستشوی آب و مواد شوینده پاک نشود ، و نیاز به یک حلال داشته باشد ، ولی اگر بعد از شستشو این لکه ها بوجود آمده است ، احتمال دارد دلیل آن نشت روغن از موتور ماشین لباسشویی باشد ، برای رفع مشکل باید موتور دستگاه سرویس شود.

لرزش بیش‌ از اندازه ماشین لباسشویی مدیا :

معولا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد، همچنین ممکن است به علت ساییده گی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی شما وارد کند.

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی :

چه عاملی در ماشین لباسشویی میدیا باعث ایجاد بوی سوختگی میشود؟ ممکن است بوی موتور ، از سیم کشی وغیره باشد. هر گاه متوجه بوی سوختگی در ماشین لباسشویی میدیا ، شدید چند دلیل میتواند داشته باشد . این بو را نادیده نگیرید .  هرگاه متوجه بوی سوختگی از ماشین لباسشویی شدید ان را از برق بکشید .

ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

 ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر لباسشویی مدیا 

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *