ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی گرنیه

تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه

تعمیر لباسشویی گرنیه توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی مجاز لباسشویی گرنیه ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی گرنیه توسط تیم تعمیرگاه مجاز اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی مجاز تعمیرات  گرنیه، خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند. 

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه کلیک کنید.تعمیر لباسشویی گرنیه

تعمیر لباسشویی گرنیه

کد ارور لباسشویی گرنیه

  ارور F1 لباسشویی گرنیه

سنسور دمای لباسشویی گرنیه دچار مشکل شده است.

راه حل : در این مواقع توصیه می‌شود یکبار ماشین لباسشویی گرنیه را ریست کنید. اگر مشکل حل نشده باشد، رابط سنسور دمایی NTC و یا خود سنسور خراب شده است.

اگر دانش فنی لازم را دارید، ابتدا لباسشویی را خاموش کرده، سپس با کمک اهم سنج سنسور را تست کنید و در صورت خرابی این قسمت را عوض کنید.

ارور F2 لباسشویی گرنیه

درب لباسشویی گرنیه قفل نشده است.

راه حل : جهت حل مشکل ابتدا یکبار دیگر درب لباسشویی را باز کنید و سعی کنید این بار محکم ‌تر درب را ببندید تا صدای چفت شدن درب لباسشویی را بشنوید. بعضی اوقات هم به دلیل خطای سیستم، ممکن است این ارور را مشاهده کنید، و با یک ریست کردن مشکل حل می شود.

 اما اگر این دو راهکار کمکی به شما نکرده باشد، بهتر است میکروسوئیچ قفل درب لباسشویی گرنیه و غلاف آن، برد اصلی لباسشویی گرنیه و همچنین سیم کشی‌های مرتبط بین این دو قسمت را بررسی کنید.

ارور F3 لباسشویی گرنیه

سطح آب در لباسشویی گرنیه به میزان مجاز برای شروع چرخه نرسیده است.

راه حل : اگر آب منزل قطع شده باشد، تا وصل شدن دوباره ی آب برنامه ی شستشو را به تعویق بیندازید. در درجه ی بعد از سلامت شیر آب وصل شده به لباسشویی نیز اطمینان حاصل کنید. یکبار شستشوی سیستم ورودی آب لباسشویی شامل، شیلنگ ورودی، دریچه و فیلتر آب لباسشویی گرنیه کمک کننده خواهد بود.

 اگر مجدد با مشکل روبرو باشید، باید سلامت قطعاتی مانند شیر برقی لباسشویی گرنیه، ماژول اصلی و سیم کشی‌ها و همینطور سنسور سطح و فشار لباسشویی مورد بررسی قرار گیرد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی گرنیه

برد لباسشویی گرنیه

چرا برد لباسشویی خراب می‌شود؟

قطعات تشکیل ‌دهنده ی برد، خازن‌ها و فیوزهای حساس هستند. در ادامه مهمترین دلایل خرابی و نیاز به تعمیر برد ماشین لباسشویی گرنیه و برندهای دیگر را می‌بینید:

  • در صورتی که برق دستگاه نوسان کند، خازن‌ها دچار اتصالی می‌شوند و برد الکترونیکی خواهد سوخت.
  • اگر به هر دلیلی (مثلا کارکرد معیوب قطعات درونی) آب به داخل دستگاه نفوذ کند، سیم ‌پیچی داخلی اتصالی می‌کند و باز هم برد خواهد سوخت.

زمان بروز این مشکلات، گاهی تعمیر برد ماشین لباسشویی دوو، برد لباسشویی کنوود و … تنها با تعویض خازن‌ها و فیوزها انجام می‌شود. اما در مواردی (مانند سوختن برد) باید قطعه را عوض کرد.

ریست لباسشویی گرنیه

دکمه ریست چگونه کار می کند؟

دکمه ی ریست لباسشویی گرینه به شما این امکان را می دهد که بتوانید دستگاه را راه اندازی دوباره کنید و برخی از مشکلات موجود در دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن حل کنید.

معمولاً ریست ماشین لباس شویی گرینه باعث می شود که برخی از مشکلات رایج حل شوند. برخی از این ایرادات عبارتند از:

  • قطع و وصل شدن
  • ولتاژ نامناسب
  • پیغام های خطا
  • و …

معمولا اکثر ماشین‌های لباسشویی دارای دکمه ی ریست هستند و مدل هایی که دارای دکمه ی ریست نیستند، باید به صورت دستی ریست شوند که با توجه به نوع دستگاه، روش ریست کردن  لباسشویی گرینه تغییر پیدا می کند.تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه

تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه

لباسشویی گرنیه ساخت چه کشوری است؟

گرنیه در سال ۱۹۵۰ در روستایی با این نام در اسلوونی توسط فردی به نام ایوان آتلژک تاسیس شد. فعالیت ابتدایی این شرکت، تولید و مونتاژ ماشین آلات کشاورزی بود. و درسال ۱۹۵۸ گرنیه تولید اولین اجاق گازهای سوخت جامد را آغاز کرد.

 با شروع تولید این نوع اجاق گازها، گرنیه تصمیم به توسعه ی فعالیت های خود گرفت و برای تحقق این هدف در سال ۱۹۶۰ کارخانه ی خود را به شهر ولنج منتقل کرد. گرنیه در سال ۱۹۶۱، اولین صادرات خود را به کشور آلمان با صادرات ۲۰۰ عدد اجاق گاز رومیزی شروع کرد و این موضوع شروع گسترش برند گرنیه بود. در سال ۱۹۶۵ گرنیه تولید ماشین لباسشویی را تحت لیسانس شرکت زانوسی Zanussi شروع کرد.

 در دهه ی ۱۹۷۰ گرنیه دامنه ی محصولات تولیدی خود را به تجهیزات آشپزخانه، سرامیک، تجهیزات پزشکی، دستگاه های مخابراتی، تلویزیون و سایر لوازم و کالاهای برقی گسترش داد.  در دهه ۱۹۷۰ تعداد کارکنان گرنیه به بیش از ۲۰۰۰۰ هزار نفر افزایش یافت. در این دهه گرنیه شبکه توزیع و فروش خود را در سرتاسر اروپا گسترش داد.

در سال ۱۹۸۰ گرنیه، روی تولید لوازم خانگی تمرکز خود را گذاشت و توانست به بازارهای خارج از اروپا راه پیدا کند. در سال ۱۹۹۷ گرنیه با فروش سهام خود، تبدیل به یک شرکت سهامی عام شد.  در سال های بعد گرنیه با بکارگیری شرکت های طراحی بزرگ همچون پینین فارینا محصولات مبتکرانه زیادی را روانه ی بازار کرد.  و از این طریق توانست در میان رقبای خود شهرت و اعتبار زیادی را کسب کند. همچنین گرنیه با خرید شرکت های مختلف توانست دامنه ی فعالیت خود را گسترش دهد.

تعمیرکاران متخصص نمایندگی های تعمیرگاه مجاز

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی گرنیه شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه به شماره تماس 22737566 و 88592650 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. 

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

”جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی و تعمیرات لوازم خانگی گرینه در اینستاگرام ما را دنبال کنید.”

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *