ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس elegance

ظرفشویی های الگانس از بهترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار می باشند که ممکن است با ایراداتی مواجه شوند که در این مواقع بهتر است از تعمیرگاه های مجاز جهت تعمیر ظرفشویی الگانس کمک بگیرید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با دارا بودن شعبات مختلف در مناطق مختلف تهران؛ از غرب به شرق و از شمال به جنوب در دسترس مشتریان عزیز خود می باشد تا به راحتی بتوانند با شعبه ی مورد نظر خود ارتباط داشته باشند.

که این مزیت بزرگی برای متقضیان تعمیرات ظرفشویی الگانس می باشد، چرا که پس از هماهنگی های لازم، بلافاصله تکنسین متخصص به منزل شما اعزام می شود و در کوناه ترین زمان ممکن کار تعمیرات را به پایان می رسانند.

در این مقاله شما با برخی از مشکلات رایج و متداول در ظرفشویی الگانس آشنا خواهید شد تا در برخی موارد، خودتان هم بتوانید مشکل پیش آمده را برطرف کنید. ولی اگر با مشکلات تخصصی مواجه شدید بهتر است که با نمایندگی مجاز مانند تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی های الگانس

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی الگانس + عیب یابی و رفع ایراد

کم پیش می آید که ظرفشویی ها دچار این مشکل شوند، اما بالاخره یکی از مشکلات ظرفشویی هاست که باید اطلاعاتی از آن داشته باشید. در ادامه برای عیب یابی و رفع این مشکل راهنماییتان خواهیم کرد.

عیب یابی و رفع ایراد:

– شاید ساده بنظر برسد، اما اتصال بین پریز و دوشاخه ی دستگاه را بررسی کنید، شاید اتصالات از بین رفته یا مشکلی در سیم کشی به وجود آمده.

– شایع ترین دلیلی که باعث روشن نشدن ماشین ظرفشویی الگانس می باشد، خرابی موتور است، که معمولا ایرادات موتور تعمیر نمیشوند و باید این قسمت را با قطعه ی اصلی، در تعمیرگاه مجاز تعویض کنید.

– از دیگر عواملی که باعث روشن نشدن ماشین ظرفشویی الگانس میشوند، میتوانیم به خرابی سیستم برقی ظرفشویی و خرابی برد الکتریکی اشاره کنیم.

حتما از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای برای رفع ایراد روشن نشدن این دستگاه کمک بگیرید. تعمیرکاران حاضر در تعمیرگاه مجاز از دانش، تجربه و مهارت بالایی در این زمینه برخوردارند.

  • بسته یا قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی الگانس + عیب یابی و رفع ایراد

قفل شدن درب ماشین ظرفشویی الگانس نقش کلیدی در آغاز به کار دستگاه دارد، زیرا اگر درب کاملا بسته و چفت نشود، دستگاه روشن نخواهد شد.

عیب یابی و رفع ایرادات:

– به قفل درب ماشین ظرفشویی خود توجه کنید، اگر پوسیده بود باید به فکر تعویض آن باشید.

– بررسی کنترل الکتریکی هم می تواند موثر باشد، البته این کار نیاز به تخصص دارد.

در هر صورت بهترین کار در مواجه با این مشکل، بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز می باشد که به راحتی و با استفاده از شماره های تماس میتوانید خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس یا تعویض قطعات آن را دریافت کنید.

  • وارد نشدن آب درون ماشین ظرفشویی الگانس + عیب یابی و رفع ایراد

اگر آب درون دستگاه وارد نمیشود، چندین دلیل دارد که باید آن ها را بررسی و اگر در توانتان بود، رفعشان کنید.

عیب یابی و رفع ایرادات:

– در اولین اقدام، فلکه آب اصلی منزلتان را مورد بررسی قرار دهید و فشار آب را چک کنید تا مطمئن شوید که فشار مناسبی دارد، که اگر مشکل از این قسمت بود باید دریچه را تعویض کنید.

– همچنین ممکن است که در قسمت هایی مانند سوئیچ شناور، کنترل الکترونیکی، تایمر یا سوئیچ درب مشکلی به وجود آمده باشد.

اگر ماشین ظرفشویی در قسمت هایی که گفتیم، دچار ایراد شود باید از متخصصین تعمیرگاه مجاز درخواست کنید تا از دستگاه بازدید کنند تا ایراد را یافته و برطرف کنند.

 

سرویس ظرفشویی الگانس در منزل

شما میتوانید ظرفشویی elegance خود را به راحتی در منزل سرویس کنید، فقط کافیست تا ادامه ی مطلب را بخوانید.

1- اول از همه تمامی وسایل اعم از قفسه ها، سبد ها، سینی و اگر ظروفی در دستگاه است را از آن خارج کنید.

2- پس از آن، جهت اطمینان که جرم ها و ذرات باعث انسداد مسیر آب و عدم گردش آب نشده است، لوله های آب را چک کنید و اگر چیزی بود آن را به واسطه ی وسیله ای دیگر مانند سنجاق قفلی یا سیخ، رفع کنید.

3- پس از اطمینان از باز بودن مسیر، فیلتر های ظرفشویی را خارج کنید و در آب گرم بخیسانید و با یک صابون آن را به خوبی بشویید تا کثیفی و جرم ها کاملا پاک شوند.

4- در این مرحله باید جرم های اطراف لوله ی فاضلاب را تمیز کنید که این کار را با کمک جوش شیرین و یک مسواک، به راحتی می توانید انجام دهید. فقط باید مطمئن شوید که در این نقطه ماده غذایی باقی نمانده باشد، چرا که اضافه مواد مانده باعث ایجاد بوی بسیار ناخوشایندی می شود.

5- اکنون نوبت گوشه ها و درز های دستگاه می باشد که باید آن ها را با پارچه ای که آغشته به آبلیمو و سرکه سفید تمیز کنید.

6- قفسه ها و کشو های دستگاه را با مواد شوینده مناسب، به خوبی بشویید. البته بهتر است این قفسه ها و کشو ها را در تشتی که در آن مخلوطی از آب گرم و صابون وجود دارد، بگذارید.

7- اگر جرم یا پوسته هایی ناشی از سختی آب در ماشین ظرفشویی بسته است، بهتر است برای از بین بردن آن مقداری سرکه داخل دستگاه بریزید و سپس ماشین ظرفشویی الگانس را روشن کنید. با این کار تمامی جرم ها از بین خواهند رفت.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *