ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر ماشین لباسشویی الگانس

راهنمای استفاده از لباسشویی های الگانس

در بین لوازم خانگی های امروزی، لباسشویی ها از جایگاه ویژه ای برخوردارند چرا که افراد را از شستن لباس ها راحت میکنند، علاوه بر این، در صرف زمان، همچنین در مصرف آب، مواد شوینده و انرژی ها نیز صرفه جویی میشود‌. حال آنکه لباسشویی های الگانس نیز از برند های شناخته شده و پیشرفته ی امروزی با مدل های متفاوت و کارایی های گوناگون می باشد که در میان خانواده های ایرانی جایگاه خوبی را پیدا کرده. نگه داری از این وسیله ی خانگی کار سختی نیست، فقط ملزم به رعایت برخی موارد در استفاده از آن می باشد که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد، البته سرویس های دوره ای لباسشویی الگانس می تواند در نگهداری این دستگاه کمک بسیار زیادی به شما بکند.
اگر در استفاده از لباسشویی ها دقت کافی داشته باشید، کمتر به تعمیر یا تعویض قطعات این دستگاه نیاز خواهید داشت، ولی تضمینی برای خراب شدن دستگاه وجود ندارد، پس اگر لباسشوییتان به مشکلی برخورد، میتوانید به راحتی با ما در تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید تا به بهترین روش شما را راهنمایی کنیم و تکنسین های مورد نظر را برای تعمیر لباسشویی الگانس به منزلتان اعزام کنیم.
با ما همراه باشید تا با مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی الگانس شما به وجود بیاید آشنا شوید، این مقاله به شما کمک میکند تا جای ممکن خودتان بتوانید مشکل دستگاهتان را عیب یابی کنید و در صورت داشتن تخصص لازم بتوانید آن را برطرف کنید.

شایع ترین ایرادات در ماشین لباسشویی های الگانس / Elegance

 

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی الگانس

این ایراد به دلایل مختلفی رخ می دهد، مانند قطع شدن اتصال برق دستگاه، باز بودن درب ماشین لباسشویی، خراب بودن میکروسوییچ درب، مشکل در مدار تایمر و ایراد در پاور توزیع برق. که برای رفع آن اقدامات زیر را باید انجام دهید:
– اتصال دوشاخه ی لباسشویی و پریز را بررسی کنید و از اتصال آن مطمئن شوید.
– درب لباسشویی را چک کنید تا از بسته شدن کامل درب نیز مطمئن شوید.
– اگر با بررسی نکات بالا، باز هم مشکل لباسشویی شما برطرف نشد و همچنان خاموش بود، یعنی ایراد در قسمت های حساس و البته اصلی دستگاه است که بهتر است توسط تکنسین متخصص چک شود.
به همین منظور ارتباط با مراکز معتبری مانند تعمیرگاه مجاز کار عاقلانه تری خواهد بود تا از آسیب رساندن به لباسشویی الگانس نیز پیشگیری کنید، متخصصین ما به بهترین نحو تعمیرات لباسشویی الگانس را برای شما انجام خواهند داد.
  • زنگ زدگی بدنه ی ماشین لباسشویی الگانس

این مشکل نیز از شیوه ی نگه داری بد دستگاه به وجود می آید، از جمله قرار داشتن دستگاه در مجاورت محیط مرطوب، عدم نظافت به موقع دستگاه، استفاده طولانی مدت از لباسشویی که اگر میخواهید این مشکل برطرف شود باید نکات زیر را رعایت کنید:
– محل نصب دستگاه در جای خشک باشد، محیط هایی مانند حمام برای نصب لباسشویی مناسب نمی باشند.
– پس از هر بار استفاده، درون دیگ را با دستمال نخی تمیز خشک کنید و درب لباسشویی را هم باز بگذارید تا رطوبت به طور کامل از بین برود. بدنه را نیز به همین ترتیب، به صورت کامل با دستمالی تمیز خشک کنید.
– اگر قطعه ای زنگ زده بود هم باید آن قسمت را جدا کرده و با استفاده از کاردک و کاغذ سمباده و در آخر با رنگ آمیزی به ترمیم و تعمیر آن بپردازید.
  • برق داشتن بدنه لباسشویی الگانس

قبل از اینکه به بررسی مواردی که این مشکل را به وجود می آورند بپردازید، باید سریعا لباسشویی را از برق بکشید، چرا که ممکن است الکتریسیته موجود باعث برق گرفتگی و صدمات جدی به شما شود. نشت آب و اختلال در سیمکشی داخلی دستگاه می تواند باعث این مشکل شود که باید اقدامات زیر را انجام دهید:
– باید نشتی لباسشویی را در هر قسمتی بررسی کنید، زیرا این نشتی می تواند موجب ادغام جریان برق با آب و در نتیجه برق دارشدن بدنه دستگاه شود.
– از اصلی ترین عوامل بروز این اختلال می توان به سیمکشی داخلی دستگاه اشاره کرد که علاوه بر برق دار کردن ماشین لباسشویی Elegance می تواند باعث سوانحی چون آتش سوزی نیز بشود.
– در هر صورت برای رفع این مشکل باید از متخصصین این حوزه درخواست کمک کنید‌.
  • کار نکردن خشک کن لباسشویی الگانس

از رایج ترین مشکلاتی که می توان از آن نان برد، کار نکردن خشک کن لباسشویی می باشد که ایراد می تواند در برد الکترونیکی، پمپ تخلیه لباسشویی و گرفتگی شلنگ تخلیه باشد. اقدامات زیر را در جهت رفع مشکل انجام دهید:
– شلنگ تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا اگر تا خوردگی یا گرفتگی ایجاد شده بود، آن را برطرف کنید.
– تنظیمات لباسشویی را ریست کنید تا مشکل حل شود.
– برد لباسشویی را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

روند انجام گیری انواع خدمات تعمیرات توسط تعمیرگاه مجاز الگانس

پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما به منظور هماهنگی های بعدی با شما تماس حاصل نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرات ماشین لباسشویی الگانس شما را در محل و بدون نیاز به جابه جایی دستگاه به انجام برسانند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *