ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعویض المنت هیتر لباسشویی مرسی

المنت هیتر لباسشویی مرسی

شاید شما هم با خرابی المنت هیتر لباسشویی خود روبرو شده اید. باید بدانید که تعمیر المنت هیتر لباسشویی مرسی یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این لباسشویی می باشد که خدمات مربوط به این مشکل باید توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ارائه شود. توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت برخورد با این مشکل به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده کردن از خدمات ما و همکاری تکنسین های متخص مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید، اما در صورتی که تخصص و دانش کافی را برای برطرف کردن این مشکل دارید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه تعمیر المنت هیتر ماشین لباسشویی مرسی آشنا شوید و اقدامات لازم را برای تعمیر این قطعه انجام دهید.

(توجه داشته باشید که بهتر است در صورت نداشتن تخصص و مهارت کافی از دستکاری ماشین لباسشویی جلوگیری نمایید زیرا باعث بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی می شوید، پس در صورت نداشتن تخصص کافی بهتر است که تعمیر این قطعه را به تعمیرکار متخصص بسپارید.)

شاید ندانید که وظیفه اصلی هیتر در لباسشویی مرسی چیست. شما عزیزان باید بدانید که هیتر در ماشین لباسشویی مانند دیگر هیترهای بکاررفته در لوازم خانگی، وظیفه فراهم کردن آب گرم مورد نیاز لباسشویی را بر عهده دارد. پس با توجه به این موضوه در بروز مشکل برای این قطعه، آب گردم مورد نیاز دستگاه تامین نمی شود و شما عزیزان باید این قطعه را تعمیر یا تعویض نمایید.

بروز مشکل برای المنت هیتر لباسشویی مرسی

برای اینکه متوجه خرابی هیتر لباسشویی مرسی شوید، نشانه هایی وجود دارد که در صورت مشاهده کردن آن ها می توانید متوجه خرابی این قطعه در ماشین لباسشویی شوید. در صورت بروز هر یک از مشکلاتی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم می توانید متوجه خرابی المنت هیتر لباسشویی خود شوید:

  1. فیوز یا برق اصلی پریده است.
  2. ماشین لباسشویی کار می کند اما آب گرم نمی شود.
  3. برنامه شستشو تمام نشده است اما دستگاه به کار خود ادامه می دهد.

اگر که مطمئن شدید خرابی لباسشویی از المنت هیتر است می توانید با مطالعه کردن ادامه مقاله با تحوه تعمیر یا تعویض این قطعه در لباسشویی آشنا شوید. در صورتی که هنگام تعویض قطعه با مشکل روبرو شدید باید از ادامه تعمیر خودداری نمایید و با کمک گرفتن از تکنسین های متخصص ما مشکل ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید.

نحوه تعمیر المنت هیتر لباسشویی مرسی

ابزار لازم:

قبل از اینکه اقدامات لازم را برای تعویض هیتر ماشین لباسشویی انجام دهید، باید ابزار و وسایل لازم را جهت انجام این کار را تهیه نمایید. برای انجام دادن این کار نیاز به المنت حرارتی مخصوص مطابق مدل لباسشویی، آچار و پیچ گوشتی مخصوص پیچ ها دارید.

دوشاخه ماشین لباسشویی را از برق جدا نمایید:

قبل از انجام هر اقدامی باید مطمئن شوید که دو شاخه ی لباسشویی را از پریز برق جدا کرده اید.

جدا کردن محفظه پودر و کنترل پنل ماشین لباسشویی:

برای جدا کردن محفظه پودر و کنترل پنل باید پیچ هایی که در پشت پنل تهیه شده اند را، باز نمایید. بعد از جدا کردن پنل، لازم است که پنل کنترل را هم از جدا نمایید. برای اینکه بتوانید این قطعه را جدا کنید باید در اولین اقدام محفظه پودر را در بیاورید، به این دلیل که پیچ های پنل زیر این محفظه طراحی شده است. پس با توجه به این موضوع باید در اولین اقدام این محفظه را در بیاورید، برای در آودن محفظه آن را به بیرون بکشید و بعد از آن با کمی فشار دادن به سمت بالا آن را در بیاورید.

بعد از این مرحله باید پیچ های زیر محفظه و کناری پنل را باز کنید و پنل را از قسمت جلویی در بیاورید. (توجه داشته باشید پیچ هایی برای این بخش استفاده می شوند ضد زنگ هستند پس با توجه به این موضوع، بعد از باز کردن آن ها را در داخل جعبه یا جای مطمئنی قرار دهید تا با دیگر پیچ ها جابجا نشوند). برای آشنایی با ادامه نحوه تعمیر المنته هیتر لباسشویی مرسی ادامه مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

جدا کردن درب از ماشین لباسشویی:

بعد از اینکه مراحل بالا را به خوبی انجام دادید می توانید پنل زیر را جدا کنید. بعد از این مرحله باید کلیپس لاستیک درب را از آن جدا کنید و لاستیک آن را به سمت داخل دیگ فشار دهید تا درب را از آن جدا نمایید. در این بخش باید قسمتی از دستگاه را مشاهده کنید که، چهار پیچ شامل دو پیچ قفل درب قسمت جلویی ماشین لباسشویی را نگه داشته است. این پیچ ها را جدا کنید، بعد از جدا کردن این پیچ ها می توانید قسمت جلویی لباسشویی را به همراه درب از ماشین لباسشویی جدا کنید.

در آوردن المنت خراب:

در این قسمت از تعویض المنت لباسشویی، شما می توانید المنت بکار رفته در زیر دیگ ماشین لباسشویی مرسی را مشاهده نمایید. توصیه میکنیم قبل از جدا کردن المنت هیتر لباسشویی مرسی یک عکس از اتصالات این قسمت بگیرید تا نحوه اتصالات آن را فراموش نکنید. بعد از گرفتن عکس سیم ها و سوکت ترموستات را جدا نمایید.

یک مهره در بین المنت وجود دارد که باید آن را باز نمایید. توجه داشته باشید که این مهره را نباید تا آخر باز نمایید. هنگامی که مهره به آخر پیچ رسید به آرامی با انتهاب پیچ گوشتی به آن ضربه بزنید که کل پیچ و مهره داخل المنت بروند. با انجام دادن این مرحله المنت آزاد شده و شما عزیزان می تواند آن را چدا کنید.

قرار دادن المنت هیتر جدید لباسشویی مرسی:

در این قسمت، باید هیتر جدید را در لباسشویی جا بدهید. محل قرارگیری ترموستات در داخل المنت ترموستات می باشد. برای جدا کردن آن باید مقدار کمی به آن فشار وارد نمایید. در این قسمت برای اینکه بتوانید المنت جدید را به آسانی در جای خود، یعنی زیر دیگ قرار دهید ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقدار کمی مایع ظرفشویی را بر روی قسمت لاستیکی آن بمالید. حالا نوبت این است که با فشار دادن النت جدید از درست جا گرفتن آن مطمئن شوید. بعد از انجام دادن این مرحله پیچ و مهره را مجکم نمایید تا المنت لباسشویی سرجای خودش محکم . آب بندی شود.

تعویض المنت هیتر لباسشویی مرسیمتصل کردن سیم ها:

آخرین مرحله از تعویض یا تعمیر المنت هیتر ماشین لباسشویی مرسی مربوط به متصل کردن سیم هت و فیش های ترموستات می باشد. سیم ها را باید مانند تصویری که از روی اتصالات تهیه کردید، مثل کنید. با انجام دادن این مرحله تعویض المنت لباسشویی به اتمام رسیده است و شما عزیزان باید پنل ها در جای خودشان قرار دهید پیچ آن ها را سفت نمایید. (توجه کنید که کلیپس واشر درب را به خوبی سر جای خودش محکم کنید). برای اینکه از سلامت دستگاه مطمئن شوید، یک مرتبه لباسشویی مرسی را روشن نمایید و مطمئن شوید که لباسشویی درست عمل می کند. اگر که این مشکل در لباسشویی شما برطرف نشد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی مرسی استفاده نمایید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مرسی

این نمایندگی با همکاری تعمیرکاران با تجربه و دوره دیده آماده ارائه تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان می باشد. تعویض المنت لباسشویی مرسی یکی از خدمات ما در نمایندگی مجاز، تعمیرگاه مجاز می باشد، به عنوان مثال شما عزیزان می توانید در صورت بروز مشکلاتی مانند روشن نشدن لباسشویی، عدم تخلیه لباسشویی و … به تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه کنید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی مرسی با بالاترین کیفیت استفاده نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742 (021)

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *