ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تکنولوژی های لباسشویی دوو

موتور دایرکت درایو در لباسشویی دوو

همانگونه که گفته شد یکی از بهترین تکنولوژی های لباسشویی دوو استفاده کردن از موتور اینورتر دایرکت درایو می باشد. در این مدل از موتورهای لباسشویی از تسمه استفاده نمی شود، موتور ماشین لباسشویی صورت مستقیم انرژی را به سیستم دیگ لباسشویی منتقل خواهد کرد. همچین با استفاده از این ویژگی مصرف انرژی برق بسیار پایین می آید. از دیگر ویژگی های این تکنولوژی کاهش بسیار زیاد صدا و لرزش دستگاه می باشد. در صورتی که از ماشین لباسشویی های مجهز به ویژگی استفاده نمایید در آرامش و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از ماشین لباسشویی دوو خود استفاده کنید.

برنامه‌ها و سیستم شستشوی باقدرت و کیفیت

در ماشین های لباسشویی دوو از برنامه های شستشوی مختلفی استفاده شده است. دقت داشته باشید که هرگز نمی‌توان لباس مجلسی را در شرایط شستشوی لباس ورزشی شست. با توجه به جنس و رنگ البسه، ماده شوینده، زمان شستشو، درجه حرارت متناسب با بافت پارچه و میزان آب مورداستفاده باید تنظیم شود. همچنین کیفیت لباس ها نیز به شرایط شست و شوی آن ها بستگی دارد. اگر که شرایط شست و شوی لباس ها را رعایت نکنید عمر لباس های شما به مرور کمتر می شود. برخی از برنامه های شستشوی لباسشویی دوو شامل موارد زیر می شوند:

  • شستشوی دستی
  • لباس نخی
  • لباس کتان
  • لباس پشمی
  • لباس ابریشمی
  • لباس مخمل
  • لباس جنس پر
  • لباس ورزشی
  • البسه زیر
  • تی شرت و پیراهن
  • لباس های مخلوط
  • البسه تیره
  • البسه کودک
  • ملحفه و پتو

سیستم شستشوی سریع

شاید این موضوع برای شما هم رخ داده باشد که برای شست و شوی لباس های روزمره با آلودگی پایین و یا مواردی که عجله دارید می توانید از سیستم شست و شوی سریع استفاده نمایید. با استفاده کردن از این تکنولوژی می توانید در عرض ۳۰ دقیقه و در برخی از مدل ها تنها در عرض ۱۴ دقیقه شست و شوی لباس های خود را انجام دهید.

سیستم شستشوی intensive wash

این سیستم که شستشوی متمرکز می باشد با افزایش زمان چرخش برای هر سیکل شست و شو مناسب برای شستن لباس‌های بسیار کثیف شماست.

سیستم خشک کن air turbo

یکی دیگر از فناوری های لباسشویی دوو سیستم نوین خشک کن air turbo می باشد که با کمک گرفتن از جریان هوای گرم که به سیستم خشک کن اضافه شده است لباس های مختلف، حتی لباس های نازک را به محض خارج کردن از ماشین لباسشویی اتو بکشید.

فناوری Bubble Soak

یکی دیگر از فناوری های لباسشویی دوو Bubble Soak می باشد که این ویژگی توانایی از بین بردن قوی ترین لکه ها را دارد. نحوه کار این برنامه شست و شو به این گونه می باشد که با خیس کردن لباس ها در حباب و نگه داشتن آن ها برای چند دقیقه لکه ها را کاملا از روی لباس ها نابود میکند.

شستشو با بخار

توجه داشته باشید که استفاده کردن از بخار در شستشوی لباس ها به غیر از اینکه مصرف انرژی را کاهش می دهد بلکه باعث نابوذی میکروب ها و باکتری‌‌ ها را دارد. با استفاده کردن از این فناوری می توانید لباس هایی به مراتب تمیز را داشته باشید که ضد عفونی نیز شده اند. همچنین توجه داشته باشید که میزان چروک شدن لباس ها نیز پایین تر می شود.

برنامه ضدچروک

در صورت استفاده کردن از فناوری ضد چروک با کم شدن دور خشک کن و در هم پیچیده شدت کمتر لباس ها روبرو می شوید که با کمتر چروک شدن آن ها روبرو می شوید.

پیش شستشو

اگر که لباس های شما بسیار آلوده است ‌و با لکه های فراوان روبرو شده است می توانید با استفاده از برنامه پیش شست و شو قبل از شروع شدن فرایند اصلی با یک دور پیش شست و شو لک ها را از بین ببرید و یا ضعیف تر کنید.

سنسورهای گوناگون

یکی از جدیدترین فناوری های لباسشویی دوو استفاده از سنسور های هوشمند مختلف در ماشین لباسشویی ها می باشد.
به عنوان مثال برخی از این سنسور ها می‌توان به سنسور میزان لرزش، سنسور میزان مواد شوینده و کف و سنسور اندازه‌گیری وزن لباس اشاره داشت.

فناوری استندبای

برند دوو برای اینکه بتوانند باعث کمتر شدن کاهش انرژی شود از فناوری استندبای در لباسشویی های خود استفاده می کند. فناوری استندبای مصرف انرژی بین دو سیکل شست و شو را از بین می برد و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

هیتر سرامیکی

ماشین لباسشویی های دوو دارای قطعه ای به اسم هیتر سرامیکی هستند. اگر که املاح موجود در آب زیاد باشد، رسوب املاح بر روخی هیتر باعث کمتر شدن طول عمر آن می شود. وظیفه اصلی این قطعه جلوگیری از ایجاد رسوب ها می باشد. هیترهای سرامیکی با سرعت بالاتری حرارت را ایجاد می کنند و در نتیجه باعث کمتر شدن مصرف برق در لباسشویی می شود.

عملکرد freshen up

این فناوری در لباسشویی های دوو به این دلیل طراحی شده است که با آن بتوانید لباس های با حجم کم و با آلودگی پایین (مانند لباس هایی که بوی سیگار می دهند) را بشویید‌ فرایند شستشوی این دستگاه در 20 دقیقه و بدون مواد شوینده انجام می‌شود.

سخن نهایی

همانگونه که گفته شد برند دوو یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در بازار جهانی می باشد که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. این برند به کمک فناوری‌های نوین محصولات و ماشین‌های لباسشویی خود را تولید می‌کند و موجب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود می‌شود.
توجه داشته باشید که هر چقدر این دستگاه از فناوری بالایی برخوردار است ، اما این امکان وجود دارد که این دستگاه دچار مشکلات مختلفی مانند: خرابی المنت هیتر، روشن نشدن لباسشویی دوو، روشن شدن لباسشویی دوو و کار نکردن آن و …. اما اصلأ نگران نباشید تعمیرگاه مجاز با همکاری تعمیرکاران متخصص آماده است تا بهترین خدمات را در زمینه تعمیر لباسشویی دوو به شما عزیزان ارائه دهد.
در صورتی که به تعمیرات لباسشویی دوو نیاز دارید می توانید خرابی دستگاه خود را از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید. همچنین می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به تعمیر ماشین لباسشویی دوو شما بپردازند.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *