ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تکنولوژی های ماشین لباسشویی سامسونگ

کمپانی سامسونگ همیشه سعی کرده تا در عرصه ی رقابت با رقیبان خود، از طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی روز لباسشویی های سامسونگ استفاده کند که در کنار مشتری مداری و ارزش دادن به مشتری باعث شده تا در دسته ی محبوب ترین لباسشویی های خانگی قرار بگیرد که تمامی این موضوعات در تولید نسل جدید لباسشویی های سامسونگ هم رعایت شده. برای رقابت در بازار تنگاتنگ لوازم خانگی در دنیای امروزی، استفاده از تکنولوژی بروز و بهره گیری از خلاقیت مهندسین در شرکت سامسونگ و استفاده از متد های جدید باعث شده تا خریداران و مشتریان حین خرید ماشین لباسشویی نگاه ویژه ای به محصولات متنوع سامسونگ داشته باشند.

در ادامه 8 فناوری و ویژگی جدیدی که به ماشین های لباسشویی سامسونگ اضافه شده را عنوان خواهیم کرد که کارایی هر کدام از این فناوری ها را نیز به صورت خلاصه وار بیان کرده ایم تا بدانید چه کاربردی دارند. همچنین باید این موضوع را نیز بدانید که هر کدام از این قابلیت ها، به تنهایی، یک ویژگی ممتاز و چشم گیر در لباسشویی شما محسوب میشود و کار با این دستگاه را برای شما راحت تر کرده که در پی آن آسایش فوق العاده ای برای شما به همراه خواهد داشت، لباسشویی های نسل جدید سامسونگ اکثر این ویژگی ها را به صورت یکجا تقدیم مشتریان خود کرده که در ادامه با جدید ترین تکنولوژی های ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا خواهید شد.

 

8 تکنولوژی شگفت انگیز در نسل جدید ماشین لباسشویی های سامسونگ

تکنولوژی Add Wash

آیا تا به حال با این موضوع مواجه شده اید که ماشین لباسشویی را روشن کرده اید و یادتان رفته باشد که یکی از لباس ها را هم درون دستگاه بیندازید؟ در این مواقع چه کار میکنید؟ اگر عجله داشته باشید باید لباس را با دست بشویید یا منتظر باشید تا چرخه ی شستشو تمام شود و لباس به مقدار کافی جمع شود تا بتواین یک تکه لباس را بشویید. اکنون این مشکل حل شده، شاید بپرسید چگونه؟ در جدید ترین تکنولوژی هایی که در لباسشویی های سامسونگ به کار رفته، با گزینه ی Add Wash میتوانید لباس های خود را در هر مرحله ای که خواستید، درون دستگاه بیندازید.

در سری های جدید لباسشویی های سامسونگ که از تکنولوژی Add Wash حمایت می کنند، یک درب اضافه روی درب اصلی دستگاه تعبیه شده که با باز کردن آن می توانید لباس های جا مانده را بیندازید، یا مواد شوینده های خاصی مانند نرم کننده ها را به صورت مستقیم به لباس ها اضافه کنید.

با این اوصاف، دیگر جای هیچگونه نگرانی از بابت جا ماندن لباس ها نیست و دیگر نیازی نیست تا لباس جا مانده را با دست بشویید یا منتظر تمام شدن سیکل شستشو باشید. حتی میتوانید لباس هایی که از جنس الیاف های حساستر یا لباس های با آلودگی کمتر را در هر زمانی که لازم دانستید به لباسشویی اضافه کنید، با این تکنولوژی آسیبی به لباس های حساس نیز نمیرسد.

تکنولوژی Speed Spray

یکی دیگر از تکنولوژی های جدید و هوشمندی که در ماشین های لباسشویی سامسونگ به کار رفته، فناوری speed spray می باشد که در این تکنولوژی، آب با حجمی مناسب و فشار بسیار بالا بر روی لباس‌ ها اسپری میشود.
با فناوری speed spray، آب و مواد شوینده با قدرت بیشتری به داخل لباس ها نفوذ میکند که به لطف این تکنولوژی، تایم شستشوی کامل لباس ها تا مدت 59 دقیقه کاهش یافته و کیفیت شستشو نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

تکنولوژی Pre Wash

شاید گاهی اوقات با برخی لباس ها مواجه شده باشید که به شدت کثیف و لک شده باشند و نیاز به لک زدایی داشته باشند که باید آن را بخیسانید یا به صورت دستی بشویید تا لک ها تاحدودی از بین بروند و بتوانید لباس ها را درون لباسشویی بیندازید، اما صبر کنید! تکنولوژی pre wash در جدیدترین مدل های لباسشویی سامسونگ این مشکل را حل کرده و به صورت کاملا اتوماتیک لکه بری لباس ها را انجام میدهد.

اگر لباس های شما نیز به شدت کثیف شده یا لکه هایی از کثیفی ایجاد شده، کافیست زمانی که لباسشویی سامسونگ خود را روشن میکنید گزینه ی pre wash را انتخاب نمایید، این یک برنامه ی پیش شستشو میباشد که قبل از شستشوی اصلی در یک چرخه کوتاه مدت و به صورت اضافه لباس های شما را به طور مختصر میشوید و بعد، برنامه شستشوی اصلی را آغاز میکند.

 

تکنولوژی Bubble Soak

‌تکنولوژی Bubble Soak یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در جدید ترین لباسشویی های سامسونگ می باشد که شباهت بسیاری به تکنولوژی Pre Wash دارد. با این تفاوت که پس از انتخاب برنامه ی Bubble Soak لباس‌ ها در حباب حاوی هوا خیسانده میشوند. لباسشویی های سامسونگی که از تکنولوژی Eco Bubble پیروی میکنند، با ساختن حباب مواد به عمق بافت پارچه نفوذ کرده و انواع لک و چربی را به راحتی از بین میبرند.

همچنین این تکنولوژی نیز مانند pre wash یک نوع پیش برنامه شستشوی قدرتمند است تا شما اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع برنامه اصلی شستشو هیچ لک و چربی بر روی لباس های شما باقی نمانده است.

تکنولوژی Eco Bubble

در فناوری حباب‌ ساز سامسونگ، ژنراتور حباب سازی تعبیه شده که با تولید حباب های هوا و انتقال آن به داخل دیگ لباسشویی باعث نفوذ مواد به عمق الیاف لباس‌ ها شده و باعث جدا سازی لکه های چربی و آلودگی از روی بافت لباس ها میشود، این تکنولوژی جایی قابل توجه قرار میگیرد که شما بدانید ، برای جدا سازی لکه و چربی توسط تکنولوژی Eco Bubble نیازی به شوینده‌ های قوی و دمای زیاد آب ندارد.

این تکنولوژی کیفیت شستشو را به طرز چشمگیر و هوشمندانه ای ارتقا میدهد، در این تکنولوژی حجم زیادی از لباس ها در دمای پایین با فناوری حباب‌ساز شسته میشود، ضمن کیفیت عالی شستشو به علت استفاده نکردن از هیتر در برنامه شستشو تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه‌ جویی میشود.

تکنولوژی Smart Check

گوشی های هوشمند جزو جدا نشدنی زندگی مدرن محسوب میشوند، حالا شما به این فکر کنید که بتوانید با گوشی هوشمندتان و نصب یک اپلیکیشن بتوانید لوازم خانگی منزلتان را کنترل کنید و به آن برنامه بدهید، با تکنولوژی Smart Check سامسونگ این قابلیت برای شما فراهم شده تا توسط گوشی خود به لباسشویی منزلتان متصل بشوید، عملیات شستشو را آغاز و متوقف کنید، به آن برنامه بدهید، زمان بندی کنید و هر مشکلی که دستگاهتان داشته باشد را روی گوشی هوشمند خود ملاحضه نموده و به دستگاه خود نظارت داشته باشید.

تکنولوژی Steam Refresh – Steam Wear

تکنولوژی و متدی که جدیدا سامسونگ در مدل‌های جدید خود بکار گرفته Steam Refresh – Steam Wear نام دارد، این تکنولوژی به معنی شستشو با بخار هست، سامسونگ با تولید بخار به جنگ لکه‌ ها، چربی و کثیفی لباس‌ ها میرود و با نفوذ عمیق به بافت لباس توسط بخار اثر لکه بری و چربی زدایی قوی از خود نشان داده که در این روش شما با مصرف مقدار خیلی کمی از مواد شوینده نتیجه شگفت انگیزی میگیرید.

یکی از مزیت های عالی این تکنولوژی ضد عفونی شدن بافت پارچه هست، چون بافت پارچه توسط بخار کاملا ضد عفونی میشود که این تکنولوژی میتواند کمک شایانی به استفاده کنندگان از ماشین لباسشویی های سامسونگ کند. در ضمن استفاده از این تکنولوژی اتو پذیری لباس ها را هم راحت تر از قبل کرده، در واقع با استفاده از این تکنولوژی دیگر اثری از چروک شدن لباس های خود نمیبینید. البته این تکنولوژی اولین بار توسط برند ال جی به بازار عرضه شد و سامسونگ هم این تکنولوژی را به لباسشویی های خود اضافه کرد.

تکنولوژی Air Wash

تکنولوژی Air Wash لباس های شما را بو زدایی و ضدعفونی میکند که عمل بو زدایی و ضد عفونی شدن لباس ها بدون استفاده از آب و توسط هیتر تعبیه شده و در ماشین لباسشویی های نسل جدید سامسونگ با گردش هوای گرم انجام میشود، در این روش علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، بوی بد لباس ها از بین رفته و هیچ میکروبی شانس زنده ماندن بر روی بافت لباس را ندارد. در این روش در عرض 30 دقیقه لباس ها بو زدایی میشوند و در عرض 59 دقیقه کاملا شسته و ضدعفونی میشوند.

 

سخن پایانی

در آخر باید بدانید درست است لباسشویی های سامسونگ از بهترین متریال با بهترین کیفیت مهندسی تولید میشوند، اما حتی این دستگاه ها نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که در صورت بروز هر گونه مشکلی در لباسشویی های سامسونگ میتوانید از طریق شماره تماس های موجود، از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ کمک بگیرید.

در این مرکز تمامی خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ، از جمله تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ – تعمیر لباسشویی سامسونگ – تعمیر ماکروفر سامسونگ – تعمیر ساید بای ساید سامسونگ – تعمیر یخچال و فریزر سامسونگ و تعمیر دیگر محصولات سامسونگ توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب در سریعترین زمان ممکن و تمامی روز های هفته انجام میشود.

(021) 88592650_33142528_44287993_55810749_22737566_77114767

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *