ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر

نحوه برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی فریجیدر

یکی از وسیله های کاربردی که از آن برای شستشوی انواع لباس ها، کفش ها، کیف ها و … می شود ماشین لباسشویی می باشد. در برخی از موارد دیده شده است که ماشین لباسشویی بوی بد فاضلاب و یا تعفن گرفته باشد و شما دنبال راه حلی برای برطرف کردن این مشکل باشید. توجه داشته باشید که این مشکل در لباسشویی، یکی از شایع ترین مشکلات ماشین لباسشویی می باشد و بیشتر مراجعه کنندگان به نمایندگی ما با این مشکل در لباسشویی روبرو شده اند؛ به همین دلیل قرار است دلیل مقاله با روش هایی آشنا شوید که بتوانید به راحتی به رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر خود بپردازید. پس در صورتی که با این مشکل روبرو شده اید و می خواهید به برطرف کردن آن بپردازید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

اگر که می خواهید از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی فریجیدر استفاده نمایید می توانید با یکی از شماره های نمایندگی با ما در ارتباط باشید.

رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر

برای آشنایی ساده تر با این مشکل شایع در لباسشویی شما عزیزان باید بدانید که دلایل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد بوی بد در لباسشویی می شود. به عنوان مثال از دلایل بروز این مشکل می توان به رشد کردن میکرو ارگانیسم ها، ایجاد شدن فضای مربوط و گرم بعد از اتمام شستشو و همچنین باقی ماندن موارد شوینده بعد از تمام شدن شستشو در داخل سبد لباسشویی اشاره کرد. این موارد باعث می شوند که ماشین لباسشویی شما کپک بزند و ایجاد بوی بد کند. همچنین در برخی از موارد این مورد دیده شده است که بعد از تمام شدن سیر شستشو میبینیم که لباس ها بوی خوبی نمی دهند و این مورد نیز به دلیل رشد باکتری ها، قارچ ها و … می باشد.

 تعمیر لباسشویی فریجیدر در تهران با کمترین قیمت و زمان ممکن

توجه داشته باشید در صورتی که به لباسشویی اجازه ندهید لباسشویی در بازه زمانی مشخص خشک شود، در اولین مرحله بوی بد لباسشویی را از درون آم حس می کنید، بعد از آن این بو به بیرون لباسشویی سرایت می کند و پس از یک مدت هم آن را در فضای آشپزخانه و لباس هایمان مشاهده می کنید. اما اصلا نگران نباشید راه حل هایی برای رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر وجود دارد که در ادامه این مقاله با تمامی آن ها آشنا می شویم.

دلایلی که باعث ایجاد بوی در ماشین لباسشویی می شوند

  1. توصیه می شود که بعد از اتمام شستشوی لباس ها، آن ها را سریعا از ماشین لباسشویی خارج نمایید و اجازه ندهید که لباس ها در زمان طولانی مدت داخل سبد بمانند زیرا امکان دارد باعث ایجاد ناراحتی های پوستی شود و در ادامه باعث رشد قارچ ها در لباسشویی می شود.
  2. لازم به ذکر است که در صورت ادامه موضوع قبلی، در صورتی که درب لباسشویی بعد از اتمام شستشو بسته باشد باعث ایجاد بوی بد می شود.
  3. توجه کنید که شما عزیزان باید همیشه با استفاده کردن از یک پارچه یا هر وسیله دیگری لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز کنید.
  4. شما عزیزان باید هر شش ماه یکبار یا یک سال یک بار وسیله مورد نظر خود را سرویس نمایید، به غیر از این موضوع باید جاپودری لباسشویی را در یک بازه زمانی مشخص تمیز نمایید.
  5. به غیر از این موارد، یک موضوع مهم وجود دارد که این موضوع فاظلاب لباسشویی می باشد. یعنی اگر در مسیر تخلیه فاظلاب منزل از سیفون استفاده نکرده باشید، همین موضوع باعث کپک زدن و رشد باکتری های در لباسشویی می شود.

نکاتی و ترفندهایی که با استفاده کردن از آن ها به رفع بوی بد لباسشویی ایندزیت بپردازید.

استفاده کردن از آب گرم برای مراحل آب کشی در لباسشویی

از اولین و ساده ترین روش هایی که می توانید از آن برای رفع بوی در لباسشویی فریجیدر استفاده نمایید، استفاده کردن از گرم می باشد. آب گرم این قابلیت را دارد که تمامی مواد شوینده باقی مانده از شستشوی لباس ها را کاملا حل کند و تمام باکتری ها را از بین ببرد، پس با توجه به این موضوع توصیه می شود از آب گرم برای شستشوی لباس ها در لباسشویی استفاده نمایید تا هیچ مواد شوینده و باکتری در لباسشویی باقی نماند.

از سرکه برای تمیز کردن لباسشویی استفاده کنید

دومین کاربردی که برای رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر کاربردی است، استفاده کردن از سرکه برای شستشوی ماشین لباسشویی می باشد، به این گونه که شما عزیزان باید به صورت دوره ای و هر 6 ماه یکبار دو لیوان سرکه سفید را داخل ماشین لباسشویی بریزید و ماشین لباسشویی را به مدت 15 دقیقه بر روی داغ ترین برنامه شستشو قرار دهید؛ برای اینکه بخواهید این محلول تاثیر بیشتری بگذارد می توانید از محلول جوش شیرین و سرکه استفاده نمایید.

 تعمیر لباسشویی فریجیدر

رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر

تمیز کردن ماشین لباسشویی

از دیگر روش های تاثیر گذار در رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر می توان به تمیز کردن اشاره کرد. توجه داشته باشید، توصیه می شود که هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی را تمیز کنید تا باکتری ها و قارچه ها هیچ جایی برای جمع شدن نداشته باشند  و همین موضوع باعث می شود که لباسشویی بو نگیرد.

رطوبت داخل ماشین لباسشویی را خشک نمایید

بعد از اینکه شستشوی ماشین لباسشویی و آبکشی لباس ها تمام شد، باید در اولین اقدام لباس ها را از داخل لباسشویی بیرون بیاورید و بعد از خارج کردن لباس ها درب لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل ماشین لباسشویی از بین برود. به غیر از این موضوع می توانید با استفاده از یک دستمال خشک و تمیز رطوبت لاستیک درب را از بین ببرید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود در زمینه رفع بوی بد لباسشویی فریجیدر می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *