ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

علت روشن نشدن لباسشویی نف

 چرا ماشین لباسشویی نف روشن نمی شود؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی یکی از شایع ترین مشکلات در لباسشویی ها می باشد که امکان بروز این مشکل بسیار بالا می باشد. در این مقاله قرار است با کمک تعمیرکاران ما به این موضوع بپردازیم که علت روشن نشدن لباسشویی نف چیست؟. این مشکل یکی از مشکل های ناخوشایند در لباسشویی نیز شناخته می شود. از آنجا که امروزه لباسشویی نقشی کاربردی درامور روزانه و بهداشت فردی دارد، در صورت بروز مشکل برای این دستگاه شما با کوهی از لباس های کثیف روبرو می شوید.

این امکان وچود دارد که این مشکل را در مرحله های مختلف لباسشویی مشاهده کنید. در برخی از موارد هنگام شستشو، ماشین لباسشویی خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود و در برخی از موارد دیگر همان اول که ماشین لباسشویی را به برق متصل می کنید و درب لباسشویی را می بندید، دستگاه خاموش می شود و روشن نمی شود. در صورت بروز هر کدام از این موارد این سوال ذهن شما را درگیر می کند که علت روشن نشدن لباسشویی نف چیست؟ برای فهمیدن جواب این سوال در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مواردی که باعث روشن نشدن لباسشویی نف می شود

برای اینکه با این موارد آشنا شوید، باید بدانید که دلایل مختلفی در لباسشویی وجود دارد که باعث روشن نشدن آن می شود. توجه کنید که برخی از این موارد بسیار ساده هستند که می توانید به راحتی این مشکل را برطرف نمایید. اما برخی از این مشکلات بسیار تخصصی هستند و باید آن ها را با کمک تعمیرکار متخصص برطرف نمایید. از مهم ترین علت روشن نشدن لباسشویی نف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه به برق متصل نمی باشد

همانطور که می دانید لباسشویی یک وسیله برقی است، و برای روشن شدن باید دستگاه به برق متصل باشد. پس با توجه به این موضوع اولین اقدامی که باید انجام دهید، بررسی کردن جریان برق و مطمئن شدن از رسیدن برق به لباسشویی می باشد. در صورتی که دوشاخه به پریز وصل بود، باید به وسیله یک مولتی متر ولتاژ برق را اندازه گیری نمایید. در صورتی که در ماشین لباسشویی جریان برق وجود نداشت، باید پنل برق خانگی خود را بررسی نمایید و مطمئن شوید که هیچ قطعی جریان برقی در آن وجود ندارد.

درب ماشین لباسشویی باز است

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لباسشویی های اتوماتیک که درب آن ها از جلو می باشد، دارای سوئیچ درب اتوماتیک می باشند. نحوه کارکرد این دستکاه ها به صورت است که تا زمانی که درب لباسشویی قفل نشود، ماشنی لباسشویی شروع به کار نمی کند. در برخی از مدل های لباسشویی نف، علت روشن نشدن لباسشویی نف می توانید مربوط به قفل نشدن صحیح در لباسشویی باشد. اگر که قفل درب بسته باشد، احتمال بروز این مشکل در ماشین لباسشویی وجود دارد.

موتور لباسشویی نف خراب است

یکی دیگر از دلایلی که می تواند علت روشن نشدن لباسشویی نف باشد، از کار افتادن موتور لباسشویی می باشد. هنگامی که موتور ماشین لباسشویی خراب شده باشد، ماشنی لباسشویی روشن نمی شود، و یا در صورت روشن شدن هیچ حرکتی نجام نمی دهد. همچنین توجه داشته باشید در صورتی که موتور لباسشویی اگر زیاد داغ شود، ماشین لباسشویی خاموش می شود و تا هنگامی که خنک ند، روشن نمی شود. در صورتی که موتور لباسشویی شما به صورت مداوم داغ می کند باید این مشکل را جدی بگیرید و در اولین فرصت برای برطرف کردن آن اقدام نمایید.

سوئیچ استارتر و تایمر لباسشویی دچار مشکل شده است

سوئیچ استارت برخی از ماشین های لباسشویی، بخشی از تایمر می باشند که با زدن دکمه تایمر فعال می شود. خرابی ین قطعه در لباسشویی، می تواند یکی از علت روشن نشدن لباسشویی نف، در این مدل از دستگاه ها باشد. بررسی کردن خرابی سوئیچ استارتر باید توسط متخصصان فنی انجام شود.

برد اصلی ماشین لباسشویی خراب شده است

توجه داشته باشید که برد یا مین برد ماشین لباسشویی تمامی اجزای ماشین لباسشویی را کنترل می کنند. برد لباسشویی ولتاژ مناسبی را برای راه اندازی موتور، شیر پرکن، موتور تخلیه یا قفل درب لباسشویی را کنترل می کند. در صورتی که این فرایند در لباسشویی با مشکل روبرو شود، ماشین لباسشویی روشن نمی شود و لباسشویی شما کار نمی کند. یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل در لباسشویی این مورد می باشد.

برطرف کردن مشکل روشن نشدن لباسشویی نف

برای اینکه بخواهید این مشکل را عیب یابی کنید باید لباسشویی را به خوبی بررسی نمایید. یعنی به عبارت دیگر باید در اولین اقدام به عیب یابی دقیق لباسشویی بپردازید و با توجه به مشک پیش آمده برای برطرف کردن آن اقدام نمایید. نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با همکاری تکنسین های متخصص و با استفاده کردن از ابزار آلات پیشرفته و مدرن، به عیب یابی دقیق ماشین لباسشویی شما می پردازد وقطعه معیوب را شناسایی می کنند. توجه داشته باشید که در ادامه برطرف کردن روشن نشدن لباسشویی نف و تعمیر لباسشویی نف، این امکان وجود دارد که قطعاتی مانند برد، سوئیچ درب، سوئیچ استارتر، موتور و قطعات مربوط با این مشکل نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشید.

نمایندگی لباسشویی نف

این امکان وجود دارد که شما عزیزان در هنگام برطرف کردن مشکل ماشین لباسشویی، با مشکلات دیگری لباسشویی روبرو شوید و یا قطعه ای در ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد. در اینگونه موارد اصلا نگران نباشید شما عزیزان می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما در زمینه تعمیرات لباسشویی نف استفاده نمایید تا مشکل ماشین لباسشویی خود را برطرف نمایید. توجه داشته باشید همچنین می توانید در صورت خرابی قطعه لباسشویی خود به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه کنید و قطعه اورجینال را جایگزین قطعه خراب در لباسشویی خود کنید.

برای ثبت کردن خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره تماس های شرکت در سایت ثبت شده است تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید تا مشاوران ما در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند تا بعد از بررسی مشکل پیش آمده تعمیرکاران ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند و مشکل لباسشویی شما را برطرف کنند.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *