ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ال جی

میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی به عنوان قفل به هم وصل شده لباسشویی نیز شناخته می شود. میکروسوئیچ درب لباسشویی، یک سیستم ایمنی است که در لباسشویی هایی دب آن ها از جلو باز می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. این عمل کرد امنیتی باعث می شود که درب لباسشویی به هنگام شستشو باز نشود. میکروسوئیچ درب دارای یک زبانه است که بر روی درب تهیه شده است و یک مکانیسم قفل که در پشت پنل جلویی آن قرار دارد.

ساختار قفل معمولا دارای چند میکروسوئیچ و معمولا یک سیم پیچ قفل کننده و بازکننده موتور واکس می باشد. هنگامی که برنامه شستشو شروع به کار می کند، کنترل ماشین لباسشویی سلونویید یا موتور واکس را فعال می کند که همین کار باعث می شود درب لباسشویی باز نشود. هنگامی که شستشو تمام می شود، کنترل سلونویید باز کننده را فعال می کند و یا وتور واکس را غیر فعال می کند که همین کار باعث می شود درب لباسشویی باز شود. طراحی موتور واکس به این گونه است که تقریبا یک دقیقه طول می کشد تا فعال یا غیر فعال شود.

در رابطه با میکروسوئیچ درب لباشسویی ال جی بیشتر بدانید

میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی یا همان مکانیزم قفل یک وسیله ایمنی در لباشسویی ال جی به حساب می آید. در صورت عملکرد معیوب، بروز اختلال در این قطعه و یا اشتباه کار کردن آن درب لباسشویی الجی قفل نمی شود، موتور لباسشویی الجی کار نمی کند، دیگ ماشین لباسشویی الجی شروع به چرخش نمی کند به طور کلی ماشین لباسشویی روشن نمی شود. سوئیچ درب ماشین لباسشویی معمولا در زیر صفحه اصلی آن طراحی شده است. یک پین به درب لباسشویی متصل است که سوئیچ را هنگامی که درب لباسشویی بسته است، فعال خواهد کرد.

میکروسوئیچ درب لباسشویی ال جی

در صورتی که سوئیچ درب فعال شده باشد اما هیچ نیرویی برای شروع کردن عملکرد موتور ایجاد نشده باشد، میکروسوئیچ درب لباسشویی ال جی با مشکل روبرو شده است. ماشین لباسشویی را از برق بکشید و سیم های متصل به سوئیچ را از آن جدا نمایید. بعد از باید سوئیچ را به وسیله یک اهم سنج بررسی نمایید. به این توجه کنید که سوئیچ درب را نباید دور بریزید و آن را به خوبی سر جای خودش قرار دهدید، سوئیچ درب ماشین لباسشویی یک مزیت ایمنی مهمی و حیاتی می باشد، پس با توجه به این موضوع در صورتی که این قطعه نباشد در لباسشویی خود با مشکلات جدی روبرو می شوید.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دارای صفحه دیجیتال است، یک کد خطا را در این صفحه نمایش مشاهده می کنید که این کد خطا مربوط به میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی الجی می باشد. در صورت بروز این مشکل لازم است که درب ماشین لباسشویی را یک بار باز و بسته نمایید.

مطالب مرتبط : تعمیر لباسشویی الجی

آموزش تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی

در ادامه این مقاله قصد داریم که آموزش تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی الجی را برای شما دوستان و مراجعه کنندگان عزیز بازگو کنیم تا در صورت بروز این مشکل بتوانید آن را تعمیر نمایید، اما تعمیر این قطعه نیازمند تخصص بالایی است و با توجه به این موضوع توصیه ما به شما این است که در صورت نداشتن دانش و تخصص کافی برای تعمیر این قطعه را ندارید، برای تعمیر آن اقدام نکنید و از یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی الجی کمک بگیرید و این کار را به دست متخصص بسپارید.

مراحل آموزش تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی

شما می توانید دستگیره را کمی فشار دهید تا لاستیک از جای خود جدا شود. قوسی که شما در شیشه لباسشویی خود می بینید و همچنین لاستیک دور آن کار آب بندی دیگ را انجام می دهند.

زمانی که درب لباسشویی ال جی باز شود شما می توانید قسمت های مختلف دور لاستیک درب، قسمت های داخلی دیگ لباسشویی، نوع انحنای شیشه و محل قرارگیری میکروسوئیچ یا همان ضامن درب را ببینید.

حال به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید میکروسوئیچ خود را از درب جدا نمایید، شما برای این کار باید لبه لاستیک لباسشویی را از بدنه آن جدا نمایید و فنری که دور لاستیک وجود دارد را به کمک یک پیچ گوشتی بدون آن که به لاستیک آن آسیب وارد شود از آن جدا کنید و به آرامی از یک سمت آن را به بیرون بکشید.

مطالب مرتبط : تعمیرات لباسشویی الجی

هنگامی که لاستیک دور درب لباسشویی جدا شده است شما به راحتی می توانید میکروسوئیچ درب را ببینید و آن را از جای خود در بیاورید. در صورتی که پیچ های میکروسوئیچ را باز نمایید، به این دلیل که سیم های به میکروسوئیچ متثل هستند، این قطعه در داخل بدنه لباسشویی معلق باقی می ماند. حال شما می توانید میکروسوئیچ درب را که در پشت بدنه قرار دارد را خارج نمایید.

پس با توجه به نکات گفته به این نتیجه می رسیم که هنگامی که درب لباسشویی ال جی باز یا بسته نمی شود، میکروسوئیچ درب لباسشویی الجی دچار مشکل شده است و نیاز دارد که این قطعه جایگرین شود.

میکروسوئیچ درب لباسشویی ال جی

خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی الجی

خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی الجی فقط شامل موارد خاص نمی باشد و تمامی خدمات را در زمینه تعمیر و سرویس لباسشویی الجی به شما دوستان عزیز ارائه می دهیم. از جمله خدماتی که میشه به آن اشاره کرد شامل:

مطالب مرتبط : تعمیر ماشین لباسشویی الجی

نحوه ثبت سفارش خرابی دستگاه لباسشویی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

شما دوستان عزیز که با مشکلات مختلف در لباسشویی خود مواجه شده اید و به دنبال نمایندگی معتبر برای برطرف کردن مشکل خود هستید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در ارتباط باشید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه  و تعمیر لباسشویی الجی خود می توایند به دو دو روش اقدم نمایید، که این دو روش به صورت آنلاین و یا تماس گرفتن با شماره های ثبت شده شرکت در سایت تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش آنلاین خرابی و تعمیر لباسشویی الجی خود می توانید با استفاده از فرم اقدام نمایید. فرم را به صورت کامل نمایید تا کارشناسان ما در نمایندگی مجاز بتوانند در اولین فرصت با شما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص از نزدیک ترین نمایندگی به محل مورد نظر شما اعزام شود.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی در تهران:

77166615_22737566_442887993_33812686

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *