ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

نحوه برطرف کردن مشکلات متداول لباسشویی آبسال


مشکلات متداول لباسشویی آبسال

لباسشویی آبسال امروزه به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شده است، ور در لباسشویی خود از قطعات مرغوب استفاده می کند. اما با توجه به این موضوع از آنجا که لباسشویی یکی از لوازم پر مصرف خانه است و تمامی وسایل برقی دچار مشکل می شوند در صورتی که لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شود شما نمی توانید لباس های خود را به بشویید و شما با حجم زیادی از لباس های کثیف مواجه می شوید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از مشکلات متداول لباسشویی آبسال آشنا کنیم و دلایل بروز آن ها را برای شما بازگو کنیم کنیم تا در صورتی که با این مشکلات روبرو شده اید و نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال داشتید قبل از تماس گرفتن با یک نمایندگی مجاز آبسال بتوانید به تعمیر لباسشویی آبسال خودتان را در منزل خودتان برطرف کنید.

هچنین شما مراجعه کنندگان عزیز می توانید برای مطالعه کردن مقاله ارور لباسشویی آبسال بر روی لینک کلیک کنید و این مقاله را مطالعه کنید.

مشکلات متداول لباسشویی آبسال

مشکلاتی که امکان بروز آن ها در لباسشویی آبسال زیاد هستند، مشکلات متداولی هستن که در ادامه مقاله به چند مورد از رایج ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • روشن نشدن لباسشویی آبسال.
  • صدای غیر طبیعی و گوش خراش در لباسشویی آبسال.
  • لرزش های زیاد لباسشویی آبسال.
  • وارد نشدن آب به لباسشویی آبسال.
  • باقی ماندن مایع نرم کننده در داخل جا پودری.
  • پارگی و یا سیاه شدن لاستیک دور درب لباسشویی آبسال.
  • تخلیه نکردن ماشین لباشسویی آبسال.
  • کار نکردن لباسشویی آبسال.
  • عدم باز شدن درب لباسشویی بعد از شستشو.
  • داخل لباسشویی آبسال بوی بدی می دهد.
  • نمایش دادن ارور بر روی صفحه نمایش لباسشویی آبسال.
  • حرکت کردن لباسشویی به اطراف.
  • عدم خشک کردن لباس ها در لباسشویی.
  • نشتی آب از کنار لباسشویی آبسال.
  • تمیز نشدن یقه و سر آستین لبس ها.
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی.
مشکلات متداول لباسشویی آبسال

برای مطالعه کردن مقاله تعمیر لباسشویی آبسال بر روی لینک کلیک کنید.

موارد بالا برخی از مشکلاتی هستند که امکان بروز آن ها در لباسشویی آبسال وجود دارد. در ادامه این مطلب برخی از این مشکلات و دلایل بروز آن ها را به خوبی برای شما بازگو کرده ایم تا بتوانید در صورت بروز هر یک از آن ها به خوبی به تعمیر لباسشویی آبسال بپردازید و این مشکلات را برطرف کنید.

لباسشویی آبسال روشن نمی شود

در صورتی که بعد از چرخاندن ولوم تایم و یا برنامه دادن به برد لباسشویی، لباسشویی شما روشن نمی شود این امکان وجود که لباسشویی شما دچار اختلالات زیر شده است.

این امکان وجود دارد که لباسشویی برق نداشته باشد.

نحوه برطرف کردن مشکل: بربرطرف کردن این مشکل ابتدا باید پریز برق را بررسی کنید برای بررسی کردن پریز برق باید دستگاه را به یک پریز دیگر وصل کنید.

امکان خرابی در دوشاخه لباسشویی وجود دارد.

هنگامی که دوشاخه پریز وصل است، از رسیدن  برق به ترمینال لباسشویی توسط ولت متر مطمئن شوید. در صورت نرسیدن برق از پریز برق به لباسشوی در اولین اقدام دوشاخه را برز کرده و مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که اتصالات دوشاخه صحیح است، مشکل از کابل رابط است و باید کابل رابط را تعویض کنید.

میکروسوئیچ لباسشویی دچار خرابی شده است و یا قطع شده است.

نحوه برطرف کردن مشکل و تعمیر لباسشویی آبسال: سیم های رابطی که از تایمر لباسشویی به طرف درب لباسشویی یا همان (میکروسوئیچ) کشیده و وصل شده اند و مجددا باز گشته اند را تشخیص دهید و هنگامی که درب لباسشویی به صورت کامل بسته است، این دو سیم را به اهم متر متصل کنید. در صورت سالم بودن میکروسوئیچ، عقربه اهم متر منحرف خواهد شد. در غیر این صورت باید میکروسوئیچ را از جای اصلی خود در لباسشویی در بیاورید و آن را به وسیله اهم متر امتحان کنید. در صورت سالم بودن میکروسوئیچ، تنها باید سیم های رابط آن را تعویض کنید.

خرابی در هیدروستات لباسشویی.

نحوه برطرف کردن مشکل: هیدروستات در لباسشویی وسیله ای است که کنترل کردن میزان آب ورودی به لباسشویی با باز و بسته کردن شیر ورودی انجام می دهد.

یکی از دلایلی که می تواند باعث کار نکردن تایمر شود خرابی و یا اختلال در هیدروستات لباسشویی است.

در صورت بروز این مشکل حتما باید برای برطرف کردن آن از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

وارد نشدن برق از ترمینال به کلید اصلی.

نحوه برطرف کردن مشکل: برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر لباسشویی آبسال ابتدا باید دوشاخه را از پریز برق و با استفاده از اهم متر ارتباط بین سیم را از ترمینال تا کلید اصلی لباسشویی بررسی کنید.

مشکلات متداول لباسشویی آبسال



کلید لباسشویی مشکل دارد.

نحوه برطرف کردن مشکل: با استفاده کردن از نقشه تایمر لباسشویی، کنتاکت های کلید را شناسایی کنید. با استفاده از اهم متر هر یک از قطب های کلید را بررسی کنید. در صورت خرابی کلید باید صفحه کنتاکت های تایمر را باز کنید و پس از برطرف کردن مشکل، مجداا تایمر لباسشویی را به حالت اولیه برگردانید.

زیاد بودن صدای لباسشویی به هنگام کار.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایل بروز این مشکل این است که پایه های لباسشویی تراز نیست و همین موضوع دلیل بروز این مشکل می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود می تواند بیش از حد سبک بودن و یا سنگین ودن لباسشویی باشد.

خراب بودن کمک های لباسشویی نیز می تواند باعث بروز این مشکل باشد.

از دیگر دلایل اصلی بروز این مشکل میتوان به خراب بودن شفت، بلبرینگ و دیگ لباسشویی اشاره کرد. این سه مورد ار آن دسته مشکلاتی هستند که در صورت نادیده گرفتن آن ها لباسشویی آبسال شما دچار مشکلات بیشتری می شود.

دیگ لباسشویی نمی چرخد.

در این صورت لباسشویی شما عمل آبگیری را به خوبی انجام می دهد اما نمی چرخد!

در صورت بروز این مشکل ابتدا باید لباس ها را در بیاورید و بعد از آن دوباره به خوبی و با توجه به حداکثر ظرفیت لباس ها آن ها را در مخزن لباسشویی قرار دهید زیرا در صورت بروز این مشکل لباسشویی چرخش را به صورت خودکار متوقف می کند. شستن لباس های ضخیم و سنگین در لباسشویی در بیشتر موارد باعث ایجاد عدم تعادل وزنی می شود.

از دیگر دلایل اصلی بروز این مشکل می توان به خراب بودن سیستم قفل درب لباسشویی باشد.

لباسشویی آبسال آبریزی دارد.

یکی از مشکلات اصلی در تمامی لباسشویی ها آبریزی آن ها می باشد که دلایل بروز آن مختلف است از جمله سوراخ شدن و یا پارگی شلنگ تخلیه، شلنگ ورودی، شلنگ جا پودری به دیگ لباسشویی، پارگی لاستیک، آسیب دیدن و یا سوراخ شدن دیگ لباسشویی می باشد که بعضی از این مشکلات می توانید به راحتی برطرف کنید و برحی دیگر از این مشکلات را می توانید توسط کارشناس بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی آبسال کنند.

  همانطور گفته شد لباسشویی دچار مشکلات متداول لباسشویی آبسال بسیار هستند که برخی از آن ها را می توان با کمی آشنا بودن با مشکلات برطرف کرد اما برطرف کردن برخی از این مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد که در صورت بروز این مشکلات می توانید برای تعمیر لباسشویی آبسال به نمایندگی لباسشویی آبسال تک ریپیر مراجعه کنید و مشکلات خود را برطرف کنید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *