ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

نحوه کارکرد لباسشویی دوو

نحوه کار کرد ماشین لباسشویی های درب از جلو

در این مدل از ماشین لباسشویی ها، لباس ها با غلطاندن در آب گرم و کف دار، شسته می شوند. این شستشو در ماشین های لباسشویی با ورود آب به داخل ماشین لباسشویی آغاز می‌شود. در پشت ماشین لباسشویی دو ورودی برای آب گرم و سرد وجود دارد. این امکان وجود دارد که شما فقط از آب سرد در سیر شست و شو استفاده کنید. شیرهای برقی که دارای سیم‌پیچ هستند به آب اجازه‌ی ورود به داخل دراور مواد شوینده را می‌دهند. مواد شوینده با رد شدن آب از روی آن‌ها با آب مخلوط شده و از طریق لوله‌ها به داخل دیگ وارد می‌شود.
توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی دارای دو دیگ می باشد.

خود دیگ در‌واقع دو تا است. یک دیگ خارجی وجود که در مقابل آب، عایق‌بندی شده است و یک دیگ فلزی داخلی که دارای سوراخ‌هایی است که آب بتواند از آن‌ها رد شود. وقتی آب در قسمت پایین دیگ جمع شد، توسط المنت هیتر که در زیر دیگ قرار دارد، گرم می‌شود. این المنت شبیه به المنت‌های کتری برقی می‌باشد. وقتی آب پر می‌شود، محفظه‌ی فشار نیز پر شده و هوا را به سمت بالا در میکروسویچ سطح آب فشار می‌دهد و وقتی آب کافی در دیگ جمع شد به سلنویید می‌گوید که باید خاموش شده و جریان آب قطع شود. در‌واقع میزان آب موجود در دیگ براساس میزان هوای موجود در آن اندازه‌گیری می‌شود.

هنگامی که آب داخل دیگ کی رسد و به لباس های اضافه می شود وزن آن بالا می رود، به همین دلیل می باشد که مجموعه ای از فنرها وظیفه بالانس کردن دیگ را از بالا و پایین بر عهده دارند. توجه داشته باشید که این فنرها باعث می شود که دیگ ماشین آلات متعادل شود و هنگام چرخش، ماشین لباسشویی شما زیاد تکان نخورد.

موتور ماشین لباسشویی شما در قسمت پشت به زیر دیگ محکم بسته شده است، توجه داشته باشید که وزن آن بر روی تعادل دیگ تاثر گذار می باشد. نیروی چرخش موتور توسط یک تسمه و پولی که به دیگ وصل است باعث انتقال چرخش می‌شود. پولی ماشین لباسشویی به محور دیگ وصل شده است که به وسیله بلبرینگ و کاسه نمد آب بندی شده است. در صورتی که نوبت به خالی کردن ماشین لباسشویی رسیده است، پمپ تخلیه که در قسمت زیر دیگ قرار گرفته آب کثیف را از طریق لوله‌های تخلیه به بیرون و لوله‌ی فاضلاب پمپ می‌کند.

در آخر سیستم کنترل پنل پر قسمت جلویی ماشین لباسشویی تهیه شده است که وظیفه آن هدایت کردن تمامی قسمت های می باشد. روش ورود آب، زمان تخلیه، دمای آب، سرعت چرخش دیگ در مراحل مختلف را برد کنترل براساس تنظیمات کاربر تصمیم‌گیری می‌کند. توجه داشته باشید که برد کنترل به قفل درب وصل شده است تا مطمئن شود که درب هنگام کار ماشین لباسشویی به صورت ایمن بسته می‌ماند.

در آخر این مقاله به این نتیجه می رسیم که ماشین لباسشویی دوو یک ابزار مفید با عملکرد بسیار ساده می باشد. همچنین دقت کنید این لباسشویی از قطعات با کیفیتی ساخته شده است. شاید تعمیر لباسشویی دوو با توجه به سادگی عمل‌ کرد آن ساده به نظر برسد ولی باید توجه داشته باشید داشته باشید که تشخیص عیب مرحله‌ی اول تعمیر است که بدون داشتن تخصصی کافی نمی‌توان ایراد دستگاه را تشخیص داد.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی دوو

در این مقاله با نحوه کارکرد لباسشویی دوو آشنا شدیم. همانگونه که گفته شد لباسشویی دوو یکی از مهم ترین لوازم خانگی می باشد که در صورت خرابی آن با مشکلات زیادی روبرو می شویم. نمایندگی تعمیرگاه مجاز با همکاری تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر ماشین آماده است تا خدمات تخصصی را در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی دوو به شما عزیزان ارائه دهد. برای ثبت کردن خرابی ماشین لباسشویی دوو خود می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و درخواست خود را به صورت آنلاین و از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید.

تعمیرکارانی که با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی همکاری می کنند دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی دوو می باشند. به همین دلیل ما به شما عزیزان توصیه می کنیم، در صورتی است ماشین لباسشویی شما دچار هر مشکلی شد به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز مشکلات پیش آمده را در لباسشویی دوو خود برطرف نمایید. این تعمیرکاران در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند‌ تا بتوانند بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوو را به خوبی انجام بدهند. در انتهای این مطلب شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو یادداشت شده است که می توانید برای ثبت خرابی دستگاه خود با یکی از این شماره ها تماس بگیرید‌.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *