ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما
 تعمیر لباسشویی اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا با تضمین بهترین قیمت و کیفیت در استاد تعمیر ارائه می شود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا با استفاده از قطعات اصل و اورجینال انجام شده و تعمیرات لباسشویی اسنوا در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تمامی ساعات کاری در طول هفته آماده ی خدمات رسانی تعمیر لباسشویی اسنوا می باشند.

استاد تعمیر در سراسر تهران شعبه داشته و می توانید در شمال ، جنوب، شرق و غرب و حتی حومه تهران با این مرکز تماس گرفته و برای تعمیر لباسشویی اسنوا، سرویس کار طلب نمایید.

تعمیر لباسشویی اسنوا

ثبت سفارش تعمیرات فقط در تهران

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی های لازم تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

لطفا مشخصات خود را کامل و درست وارد فرمایید.

سوالات متداول

علت لرزش و سر و صدای زیاد لباسشویی هنگام استفاده چیست؟

علت لرزش لباسشویی هنگام استفاده، از دیگر نکاتی است که موقع عیب یابی و تعمیر لباسشویی اسنوا مورد توجه قرار می گیرد. اگر ماشین لباسشویی با این مشکل مواجه شده است باید ابتدا وضعیت پایه های آن را بررسی کنید. سپس باید جایگاه قرارگیری لباسشویی را تراز نمایید تا دستگاه دچار لرزش نشود.

چرا بدنه لباسشویی هنگام استفاده حالت برق گرفتگی دارد؟

از عواملی که سبب برق گرفتگی بدنه لباسشویی می شود می توان به لخت بودن سیم دستگاه یا بروز اتصالی در پریز برق اشاره کرد. همچنین در صورتی که هیتر یا المنت که وظیفه گرم کردن آب را حین شستشو دارد مستهلک شده باشد، امکان دارد برق از این طریق به بدنه دستگاه برسد.

بروز مشکل در سیم های ارتباطی درون لباسشویی و نشتی آب دستگاه از دیگر عواملی هستند که سبب برق گرفتگی بدنه می شوند و باید هنگام تعمیر لباسشویی  برطرف شوند.

علت کار نکردن دکمه های پنل لباسشویی چیست؟

علت کار نکردن دکمه های پنل لباسشویی چیست؟ از دیگر پرسش های متوالی است که هنگام تعمیر لباسشویی از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا مجاز پرسیده می شود. کار نکردن دکمه ها می تواند به دلیل خرابی کامل پنل رخ داده باشد یا این که تنها برای عملکرد دکمه مورد نظر مشکل به وجود آمده باشد.

اگر کل پنل لباسشویی از کار افتاده، باید آن را تعویض کنید. اما در صورتی که کار نکردن دکمه به علت فرورفتگی بیش از حد یا خرابی آن باشد، امکان تعمیر لباسشویی اسنوا وجود خواهد داشت.

چرا دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد؟

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی از دیگر سوالاتی است که توسط کاربران هنگام عیب یابی و تعمیر لباسشویی اسنوا مطرح می شود. یکی از عواملی که مانع از چرخیدن درست دیگ لباسشویی می شود، زیاد بودن وزن لباس های درون آن است، زیرا اگر لباس های درون دیگ بیش از ظرفیت تعیین شده برای دستگاه باشد یا این که لباس ها درون هم فرو رفته و گره شده باشند، دیگ لباسشویی نمی تواند به درستی حرکت کند و متوقف خواهد شد.

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی چیست؟

از ایرادات آن می توان به مسدود بودن مسیر تخلیه آب اشاره کرد که کاربران می توانند وضعیت شیلنگ تخلیه را چک کرده و سکه و جواب و… را که مسیر تخلیه آب را بسته اند از درون دستگاه خارج سازند.

دیگر مشکلاتی که سبب تخلیه نشدن آب لباسشویی می شوند، خرابی پمپ تخلیه، قطع شدن سیم های ارتباطی و بروز مشکل در عملکرد برد مرتبط هستند که باید توسط افراد متخصص نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا بررسی شده و برطرف شوند، زیرا تعمیرات ناقص قطعات اصلی لباسشویی مانند برد مشکلات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت و ممکن است سبب خرابی همیشگی دستگاه شود.

فرم تعمیرات

هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های لباسشویی نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اماتمام سعی استاد تعمیر بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

میتوانید در صورت نیاز با شماره های شرکت تماس گرفته تا اپراتور ها در صورت نیاز آدرس شما را ثبت نمایند.

22737566 – 44287993 – 77979077 – 33142528

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *