ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر لباسشویی حایر

تعمیر لباسشویی حایر

لباسشویی ها مشکلات مشابهی با هم دیگر دارند اما ما برای تعمیر لباسشویی حایر برخی از مشکلات آن را بررسی مردیم. مشکلاتی از جمله سرو صدای ماشین ، کار نکردن لباسشویی ، تخلیه نکردن ، نچرخیدن دیگ و … ، شما میتوانید با کمی اطلاعات از مشکلات جدی به لباسشویی جلوگیری کنید . اما برخی از این مشکللات جدی هستند و نیازمند به نخصص است . شما برای تعمیر لباسشویی حایر میتوانید با استاد تعمیر تماس گرفته و با کمک گرفتن از تکنسین های ما مشکل خود را حل کنید .

تعمیر لباسشویی حایر

ثبت سفارش تعمیرات فقط در تهران

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود ، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی های لازم تکنسین مربوطه را برای تعمیر به منزل شما اعزام خواهند کرد.

لطفا مشخصات خود را کامل و درست وارد فرمایید.

سوالات متداول

علت تخلیه نشدن لباسشویی حایر

از دلایل تخلیه نشدن لباسشویی میتوان به : 1. گرفتن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی 2. مسدود شدن شلنگ تخلیه 3. خرابی پمپ تخلیه 4. گرفته شدن مسیر خروجی زیر دیگ 5. خراب بود برد و یا تایمر آن اشاره کرد.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی حایر

لباسشویی آب گیری میکند اما نمیچرد ! ابتدا لباس های داخل ماشین را در بیاورید و با توجه به حداکثر ظرفیت لباسشویی آن هارا در ماشین لباسشویی قرار دهید. یکی دیگر از دلایل میتواند خراب بودن درب لباسشویی باشد.

علت کار نکردن لباسشویی حایر

حتما برای شماهم این اتفاق رخ داده است که هر چقدر دکمه های لباسشویی را میزنید کار نمیکند دلایل این مشکل عبارت اند از : 1.خرابی تایمر ، خرابی پنل دیسپلی و دکمه های پنل ، برد الکترونیکی اصلی ، معیوب بودن فیوز حرارتی ، برق اصلی ، سوئیچ درب اصلی ، سیم برق دستگاه

صدای ماشین به هنگام کار زیاد است

از اصلی ترین دلایل این مشکل میتوان به تراز نبودن لبایشویی ، سبک و یا سنگینی بیش از اندازه ، خراب بودن کمک های لباسشویی و خراب بودن شفت ، بلبرینگ و دیگ لباسشویی اشاره کرد.

چرا مشتریان استاد تعمیر را برای تعمیر لباسشویی حایر خود انتخاب میکنند

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی اماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که استاد تعمیر در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرت در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

فرم تعمیرات

هزینه تعمیر لباسشویی حایر چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های لباسشویی نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اماتمام سعی استاد تعمیر بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

میتوانید در صورت نیاز با شماره های شرکت تماس گرفته تا اپراتور ها در صورت نیاز آدرس شما را ثبت نمایند.

22737566 – 44287993 – 77979077 – 33142528

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *