ما هستیم در: شنبه - جمعه 8:00 - 18:00
  • تماس با ما

    02177979077

  • ارسال ایمیل

    ostadtamir@info.com

  • تماس با ما

تعمیر تخصصی لباسشویی حایر

از آنجا این محصول بسیار کاربردی بوده و تعداد زیادی از افراد از آن استفاده می کنند، لازم دانستیم اطلاعاتی را در مورد مشکلات آن در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. بنابراین، این مقاله را به بررسی نکات تعمیر ماشین لباسشویی حایر اختصاص داده ایم؛ با ما همراه باشید.

مشکلات ماشین لباسشویی حایر

به عنوان بخشی از مهم ترین مشکلات مطرح در تعمیر ماشین لباسشویی حایر، می توان به مواردی از جمله: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی، نچرخیدن دیگ لباسشویی، روشن نشدن لباسشویی، عدم تخلیه شدن آب لباسشویی، وجود برق در بدنه ی لباسشویی، کارنکردن کلیدهای مختلف در لباسشویی، لرزش شدید لباسشویی، بروز صداهای ناهنجار از لباسشویی، باز یا بسته نشدن درب لباسشویی، عدم انجام عملیات آبگیری در لباسشویی، نشت آب از لباسشویی، کار نکردن دور تند لباسشویی، جوش آمدن آب لباسشویی و مواردی از این دست اشاره نمود. در صورت بروز هریک از این مشکلات در دستگاه خود، نگران نشده و در اولین فرصت، برای تعمیر تخصصی لباسشویی حایر خود اقدام نمایید. خوشبختانه در اغلب موارد، امکان برطرف نمودن و ترمیم اختلالات این محصول وجود داشته و تعمیرکاران می توانند آن را تعمیر نمایند.

راه حل های تعمیر ماشین لباسشویی حایر

برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر، پیش از هرچیز باید دستگاه به صورت تخصصی بررسی گردد. این کار باید توسط متخصصین حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی انجام شود تا نوع مشکل به وجود آمده و منشأ آن به دقت مشخص گردد. سپس، با تعمیر و یا تعویض قطعه ی معیوب، مشکل دستگاه برطرف می گردد. لازم است بدانید که برخی قطعات از جمله موتور یا دینام، در برخی موارد قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارند.

در این صورت، بسیار مهم است که قطعات جایگزین شده از میان نمونه های اورجینال انتخاب شده و با نوع و مدل دستگاه سازگار باشند. به بیان واضح تر باید گفت که در صورت استفاده از قطعات یدکی نا مناسب و فیک، کل فرایند تعمیر لباسشویی حایر زیر سوال رفته و دستگاه با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

علل مورد بررسی در تعمیر لباسشویی حایر

بدیهی است که بروز هرگونه مشکل در عملکرد ماشین لباسشویی، علت ها و دلایلی دارد که باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرند. تشخیص صحیح این دلایل، به تعمیرکاران کمک می کند که زودتر و به صورت صحیح به تعمیر این دستگاه بپردازند. مهم ترین علل مورد بررسی در تعمیر لباسشویی حایر عبارتند از:خرابی قطعاتی همچون تسمه، کاسه نمد، بلبرینگ و دینام، که به تمیز نشدن لباسها و یا مشکلات دیگ دستگاه منجر می شود. اگر لباسشویی روشن نمی شود، باید علت را در برق کشی، برد و یا موتور آن جستجو نمود.

همچنین مشکلات جریان برق، خرابی پمپ تخلیه، گیر کردن پروانه ی پمپ، آلودگی فیلتر، خرابی الکترو پمپ، سوختن موتور، خرابی ارت، مشکلات خازن پارازیت گیر، نواقص و ایرادهای تایمر، خرابی کاسه نمد، مشکلات میکروسوئیچ، خرابی هیدرواستات، مشکلات شیر آب متصل به دستگاه و مواردی از این قبیل را نیز می توان در فهرست علل مورد توجه در تعمیر لباسشویی حایر جای داد.

سرویس در محل لباسشویی حایر

یکی از نگرانی های اصلی کاربران ماشین لباسشویی در مواجهه با مشکلات این محصول، انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات است. در راستای تامین آرامش و راحتی کاربران، نمایندگی حایر راه حلی برای این مساله در نظر گرفته است. به این ترتیب که شما کاربران گرامی در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در دستگاه خود، می توانید ضمن برقراری تناس با واحد تعمیرات، درخواست خدمات سرویس در محل لباسشویی حایر خود را داشته باشید. با حضور کادر فنی این مرکز در محل زندگی شما و بررسی و تعمیر تخصصی لباسشویی، دیگر نیاز به مراجعه ی حضوری به مرکز را نداشته و هزینه و زمانی را نیز صرف انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهید نمود.

واحد تعمیرات لوازم خانگی حایر

چنانچه در هریک از انواع مدل های یخچال، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی، کولرگازی و اسپلیت حایر خود با مشکلاتی مواجه شدید، می توانید به واحد تعمیرات لوازم خانگی حایر مراجعه نموده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. همکاران ما در این واحدها، نیروهایی متخصص و مجرب در حوزه ی تعمیرات بوده و ضمن بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، تعمیرات را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. همچنین با توجه به مشکلات حمل و نقل لوازم خانگی و نیز در جهت فراهم کردن رفاه کاربران گرامی، خدمات سرویس در محل نیز برای این محصولات فراهم شده است. کلیه ی سرویس ها و خدمات این واحد، شامل تعمیر لباسشویی حایر نیز می گردد.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *